تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 22:22
130 بازدید
کد خبر : 207893

دانلود زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 زیرنویس فیلم شیطان در زنان یک فیلم ترسناک اندونزیایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط DHF Entertainment به کارگردانی Adhe Dharmastriya ساخته شده است. در این فیلم نفا اورباخ، علی سیاکیب، دنیرا ویراگونا و محمد ادحیات به ایفای نقش می پردازند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 زیرنویس فیلم شیطان در زنان یک فیلم ترسناک اندونزیایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط DHF Entertainment به کارگردانی Adhe Dharmastriya ساخته شده است. در این فیلم نفا اورباخ، علی سیاکیب، دنیرا ویراگونا و محمد ادحیات به ایفای نقش می پردازند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 پس از پانزده سال ازدواج و پذیرفتن دو برادر به نام‌های آلانی (دنیرا ویراگونا) و ویتو (ادحیات)، آملیا (نافا اورباخ) سرانجام می‌تواند باردار شود. شوهرش وردی (علی سیاکیب) برای مراقبت از همسرش که از فشار خون بالا رنج می‌برد، از جاکارتا به یک شرکت مزرعه در دامنه کوه سالک نقل مکان می‌کند. مشکلات زمانی شروع می شود که معلوم می شود در خانه ای که در آن زندگی می کنند، یک روح زن زندگی می کند، که در گذشته یک نوزاد را در شکم خود به دلیل یک اتفاق عرفانی از دست داده است.

زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Iblis dalam Kandungan 2022 حال، روح سعی می کند وارد بدن آملیا شود تا کودک درون شکم او را قضاوت کند. ویتو و آلانی سعی می کنند از مادرشان محافظت کنند، حتی با وجود اینکه باید با یک سری وحشت روبرو شوند که زندگی آنها را به خطر می اندازد. همانطور که مشخص است، روح زن تنها خطری نیست که باید با آن روبرو شد. نیروهای دیگری نیز وجود دارند که شیطانی تر هستند و قبلاً هرگز به آنها فکر نمی شد.

زیرنویس Iblis dalam Kandungan 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم شیطان در زنان ۲۰۲۲ تیزر این فیلم در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۸ در کانال رسمی یوتیوب دریهاتی فیلمز منتشر شد. این فیلم در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۲ در سینماهای اندونزی اکران خواهد شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.