تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:47
156 بازدید
کد خبر : 208448

دانلود زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 یک فیلم بلند در مورد زندگی و حرفه آهنگساز اهل چک، Josef Mysliveček (1737–۱۷۸۱) به کارگردانی پتر واسلاو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. میسلیوچک یکی از تحسین‌شده‌ترین و پرکارترین آهنگسازان سریال‌های اپرا در ایتالیا در نیمه دوم قرن هجدهم و مربی و دوست ولفگانگ آمادئوس موتزارت بود.

دانلود زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 یک فیلم بلند در مورد زندگی و حرفه آهنگساز اهل چک، Josef Mysliveček (1737–۱۷۸۱) به کارگردانی پتر واسلاو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. میسلیوچک یکی از تحسین‌شده‌ترین و پرکارترین آهنگسازان سریال‌های اپرا در ایتالیا در نیمه دوم قرن هجدهم و مربی و دوست ولفگانگ آمادئوس موتزارت بود. در این فیلم ووتچ دایک، النا رادونیچ، باربارا رونچی و لانا ولادی ایفای نقش می‌کنند. موسیقی این فیلم توسط گروه چکی Collegium 1704 به رهبری واتسلاو لوکس با حضور تکنوازان بین المللی مانند فیلیپ جاروسکی، اموکه بارات، رافالا میلانزی و سیمونا شاتورووا ضبط شده است. این فیلم به عنوان بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 میسلیوچک، پسر یک آسیابان پراگ، که انتظار داشت راه او را دنبال کند، در جوانی به ونیز می‌گریزد تا رویای آهنگساز شدن را محقق کند. بر خلاف تمام شانس هایی که او مدیریت می کند، به عنوان “Il Boemo” (یعنی “چک”) شناخته می شود و موفقیت او حتی از انتظارات خودش نیز فراتر می رود. در طول دهه ۱۷۷۰، او در پربارترین آثار خود قرار دارد و آثار متعددی در ژانر سریال های اپرای ایتالیایی سروده است.

این فیلم محصول مشترک جمهوری چک، ایتالیا و اسلواکی است و از جمله توسط صندوق فیلم چک، وزارت فرهنگ ایتالیا و صندوق سمعی و بصری اسلواکی حمایت شده است. تهیه کننده یان ماکولا و میمسیس فیلم، تهیه کنندگان مشترک مارکو آلسیو (دوگونگ فیلم) در ایتالیا، مارک اوربان (فیلم احساسی) در اسلواکی، و تلویزیون چک و مجیک لب در جمهوری چک هستند.

پتر واسلاو بری لیندون استنلی کوبریک را در رابطه با دوربین، نورپردازی و سبک روایت و آمادئوس میلوش فورمن را از نظر کار با اپرا و موسیقی به عنوان ارجاعات خاص سینمایی معرفی کرده است.

زیرنویس فیلم Il Boemo 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Il Boemo 2022 مکان های فیلمبرداری در جمهوری چک شامل تئاتر Estates، کاخ مارتینیک و کاخ Colloredo-Mansfeld در پراگ، قلعه در Jaroměřice nad Rokytnou، صومعه Doksany و صومعه Cistercian در Plasy، و تئاتر Mahen در برنو بود.

موسیقی این فیلم توسط گروه چکی Collegium 1704 ضبط شده است، بنیانگذار و رهبر ارکستر واسلاو لوکس نیز به عنوان مشاور موسیقی فیلم خدمت کرده است. این موسیقی متن توسط Warner Classics در لیبل Erato خود منتشر خواهد شد. مشاور دیگر، دانیل ای. فریمن، موسیقی شناس آمریکایی، نویسنده اولین تک نگاری مدرن درباره Mysliveček بود.

زیرنویس Il Boemo 2022 - بلو سابتایتل

این فیلم برای نمایش در رقابت اصلی هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.