تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:26
155 بازدید
کد خبر : 207373

دانلود زیرنویس فیلم Jung_E 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jung_E 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jung_E 2023 به عنوان jung_e ، یک فیلم علمی تخیلی کره جنوبی در ۲۰۲۳ است که توسط یئون سانگ هو نوشته و کارگردانی شده است و با بازی کانگ سو-یون ، کیم هیون جو و ریو کیونگ سو است. این فیلم نمایش نهایی فیلم Kang Soo-Yeon است که پیش از اکران آن

دانلود زیرنویس فیلم Jung_E 2023 به عنوان jung_e ، یک فیلم علمی تخیلی کره جنوبی در ۲۰۲۳ است که توسط یئون سانگ هو نوشته و کارگردانی شده است و با بازی کانگ سو-یون ، کیم هیون جو و ریو کیونگ سو است. این فیلم نمایش نهایی فیلم Kang Soo-Yeon است که پیش از اکران آن درگذشت. در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ در نتفلیکس به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Jung_E 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Jung_E 2023 در سال ۲۱۹۴، Jung_E یک زمین متروک در قرن بیست و دوم را به تصویر می کشد که به دلیل تغییرات آب و هوایی دیگر قابل سکونت نیست، جایی که انسان ها مجبور می شوند در یک پناهگاه ساخته شده توسط انسان که برای بقا ساخته شده است، زندگی کنند. در میان هرج و مرج، یک جنگ داخلی در پناهگاه شروع می شود. پیروزی – به معنای پایان جنگ – اکنون به یافتن راهی برای شبیه سازی مزدور افسانه ای Jung_E به یک ربات مقیاس پذیر بستگی دارد.

زیرنویس فیلم Jung_E 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Jung_E 2023 رهبر تیم در آزمایشگاه Kronoid – موسسه تحقیقاتی که شبیه‌سازی مغز و فناوری‌های هوش مصنوعی را توسعه می‌دهد و مسئول شبیه‌سازی مغز و تست قدرت رزمی JUNG_E است. او دختر کاپیتان یون جونگ یی است.
کاپیتان یون جونگ یی یکی از رهبران نیروهای متفقین بود که زمانی به عنوان یک قهرمان جنگ در نظر گرفته می شد. در یک ماموریت در سال ۲۱۳۵، او به شدت مجروح شد و در نهایت به کما رفت. دهه‌ها بعد در سال ۲۱۹۴، داده‌های مغز او شبیه‌سازی شد و برای توسعه هوش مصنوعی جنگی پیشرفته، JUNG_E، استفاده شد.

زیرنویس Jung_E 2023 - بلو سابتایتل

کیم هیون جو و ریو کیونگ سو همچنین در کار قبلی کارگردان یون سانگ هو، سریال Hellbound ۲۰۲۱ نتفلیکس ظاهر شدند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.