تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:08
162 بازدید
کد خبر : 207307

دانلود زیرنویس فیلم Kaapa 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kaapa 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kaapa 2022 زیرنویس فیلم هندی کاپا یک فیلم اکشن مهیج به زبان مالایاییمحصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی شاجی کایلاس، نویسندگی G. R. Indugopan و محصول اتحادیه نویسندگان Fefka، تئاتر رویاها و Saregama هند است. پریثویراج سوکوماران در نقش اصلی با آصف علی، آپارنا بالامورالی و آنا بن بازی می کند. داون وینسنت

دانلود زیرنویس فیلم Kaapa 2022 زیرنویس فیلم هندی کاپا یک فیلم اکشن مهیج به زبان مالایاییمحصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی شاجی کایلاس، نویسندگی G. R. Indugopan و محصول اتحادیه نویسندگان Fefka، تئاتر رویاها و Saregama هند است. پریثویراج سوکوماران در نقش اصلی با آصف علی، آپارنا بالامورالی و آنا بن بازی می کند. داون وینسنت و جیک بجوی آهنگ‌های اصلی و موسیقی فیلم را ساختند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Kaapa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Kaapa 2022 آناند و بینو یک زوج فنی و خوشبخت در بنگلور هستند که به عنوان بخشی از شغل خود به تیرووانانتاپورام منتقل می شوند. با این حال، زمانی که آناند متوجه می شود که نام بینو در “قانون پیشگیری از فعالیت های ضد اجتماعی کرالا” (KAAPA) به دلیل اخباری که نام او را همراه با جنایاتی که گفته می شود مرتکب شده است، وجود دارد، خوشبختی آنها کوتاه است. او سعی می‌کند نام بینو را پاک کند و ادعا می‌کند که او بی‌گناه است و به دنبال کوتا مادو، گانگستر پیشرو شهر و همسرش پراملا می‌گردد تا از آنها کمک بگیرند. در حالی که سعی می کند نام بینو را پاک کند، آناند به طور ناخواسته در بین جنگ های باندهای محلی گرفتار می شود.

کاپا در ابتدا توسط Venu کارگردانی شد. اما بعداً به دلیل اختلافات خلاقانه از این پروژه انصراف داد. Manju Warrier برای یک نقش مهم در این فیلم انتخاب شد، اما او به دلیل مشغول شدن به فیلمبرداری Thunivu به کارگردانی Ajith Kumar از این فیلم انصراف داد. سپس آپارنا بالامورالی به عنوان جایگزین انتخاب شد.

دانلود زیرنویس فیلم هندی کاپا ۲۰۲۲ موسیقی فیلم توسط داون وینسنت و جیکز بیجوی ساخته شده است. اولین تک‌آهنگ با نام «Yamam Veendum Vinnile» در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. دومین تک‌آهنگ با نام «Thiru Thiru Thiruvananthapurathu» در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

زیرنویس فیلم Kaapa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Kaapa 2022 شاهزاده الکساندر اونمانوراما نوشت: “ترکیب شاجی کایلاس- پریتویراج یک بار دیگر با کمک فیلمنامه ای قوی کار کرده است.” OTTPlay به فیلم ۳ از ۵ را داد و نوشت: “Kaapa از Prithviraj Sukumaran یک ساعت خوب است، به لطف بازی بازیگر. با این حال، به نظر می رسد فرصتی از دست رفته است زیرا استعداد زیادی در فیلم وجود دارد.” Latha Srinivasan از India Today 3 از ۵ را داد و نوشت: “با توجه به بازیگران مکمل، بازیگران استثنایی مانند آصف علی، دیلیپان پاتان، جاگادیش، آپارنا بالامورالی، آنا بن. بازی پریثویراج بی عیب و نقص است، اما آصف علی اینطور نیست. در نقش آناند خیلی راحت به نظر می رسند. همه آنها به دلیل زمان محدود نمایش نمی توانند مهارت بازیگری خود را به رخ بکشند. فیلمبرداری سانو جان وارگیز و موسیقی جاستین وارگزه از نکات برجسته این فیلم است. کاپا یکی از بهترین هاست. فیلم‌هایی از پریثویراج امسال، در میان شش اکرانی که او داشت. کسانی که می‌خواهند Kaapa را برای Shaji Kailas و Prithviraj تماشا کنند، باید با ذهنی باز برای تجربه‌ای جدید بروند.” ساجین شرجیت از The New Indian Express امتیاز ۳.۵ از ۵ را داد و فیلم را به عنوان “سخت” و “اقتباسی وفادار” از رمان ستود و بازی بازیگران را تحسین کرد.

زیرنویس Kaapa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی کاپا ۲۰۲۲ در نقدی برای Firstpost، Anna M Vetticad از «ادعاهای فکری» فیلم انتقاد کرد و فیلم را «خسته کننده» و «کلیشه ای» خواند. او با امتیاز ۱.۷۵ از ۵ ستاره، درباره بازیگر پریثویراج سوکوماران گفت: «چرا (…) هنرمندی با این کالیبر در همان سال برای کادووا و کاپا ثبت‌نام می‌کند که هر دو توسط شاجی کایلاس کارگردانی شده‌اند و برای غول‌سازی قهرمان طراحی شده‌اند. روش‌های فرمولی که در سه دهه اخیر توسط سینمای تجاری مالایالام به پایان رسیده است؟» آرجون منون از Pinkvilla 3.5 از ۵ ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “Kaapa افزوده ای بی عیب و نقص به اصلی ترین فیلم گانگستری است که ترجیح می دهد با آرامش درونی نسبت به بازنمایی پیش پا افتاده جنایت و پیامدهای آن نگاه کند.” Sowmya Rajendran از The News Minute نوشت: “کل چیز آنقدر قدیمی و مشتق به نظر می رسد که فقط امتیاز پس زمینه غیر قابل تحمل شما را از تکان دادن سر باز می دارد.” او افزود: “Kaapa به عنوان یک ستاره کار نمی کند.” فیلم اکشن انبوه چون اصالت کافی ندارد. دژاوو خیلی زیاد است و هیچ چیز واقعاً برجسته نیست. شراب قدیمی در یک بطری ماقبل تاریخ.» در نقدی برای The Hindu، S. R. Praveen از نگارش شخصیت های زن و عدم تمرکز بر توسعه شخصیت انتقاد کرد و اظهار داشت: «علیرغم اینکه کاپا داستان محکمی برای ساختن دارد، نمی تواند به چیزی تبدیل شود. بیشتر از یک درام معمولی باندبازی.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.