تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:06
146 بازدید
کد خبر : 208347

دانلود زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان تلوگو محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آنیل کومار آلا است. این محصول توسط UV Concepts، یکی از شرکت های تابعه UV Creations تولید می شود. سانتوش سبحان و پریا باوانی شانکار (در اولین فیلم تلوگوی خود) در نقش‌های اصلی این فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان تلوگو محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آنیل کومار آلا است. این محصول توسط UV Concepts، یکی از شرکت های تابعه UV Creations تولید می شود. سانتوش سبحان و پریا باوانی شانکار (در اولین فیلم تلوگوی خود) در نقش‌های اصلی این فیلم حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 این فیلم درباره زوج جوان عاشقی است که با رضایت خانواده ازدواج می کنند. پس از ازدواج، آنها با مشکلاتی در ازدواج روبه‌رو می‌شوند که قهرمان می‌داند که قهرمان ذهنیتی آرام دارد و می‌خواهد بقیه عمرش را صرف درآمد همسرش کند، درست مانند زندگی مجردی‌اش برای پدرش. درآمد. قهرمان مصمم است این نگرش خود را تغییر دهد و به دنبال یک حرفه یا یافتن شغل فشار می آورد. بقیه فیلم درباره این است که چگونه قهرمان نگرش خود را تغییر می دهد و به همسر و خانواده خود ثابت می کند که تغییر کرده است و دوباره همسرش را به دست آورده است.

زیرنویس فیلم Kalyanam Kamaneeyam 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Kalyanam Kamaneeyam 2023 در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد. سانتوش سبحان و پریا باوانی شانکار نقش های اصلی را بازی می کنند. این فیلم توسط Karthik Gattamneni شلیک شد.

زیرنویس Kalyanam Kamaneeyam 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی Kalyanam Kamaneeyam 2023 حقوق موسیقی این فیلم متعلق به Aditya Music است. شروان بهارادواج موسیقی و موسیقی پس‌زمینه فیلم را ساخته است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.