تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:42
157 بازدید
کد خبر : 208422

دانلود زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 فیلمی محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی تونده بابالولا و کارگردانی میلدرد اوکو است. این یک فیلم نوآر مهیج روانشناختی است که در آن ریتا دومینیک و نونسو باسی بازی می کنند. در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ در سینماها اکران شد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 فیلمی محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی تونده بابالولا و کارگردانی میلدرد اوکو است. این یک فیلم نوآر مهیج روانشناختی است که در آن ریتا دومینیک و نونسو باسی بازی می کنند. در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ در سینماها اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 حول محور دلال سهامی می چرخد که عاشق زنی مرموز شده است. آنجولا با یک گانگستر ازدواج کرده است که صاحب یک کلوپ شبانه است که در آن اجراهای زنده اجرا می کند.

زیرنویس فیلم La Femme Anjola 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس La Femme Anjola 2021 سه نفر از میلدرد اوکو، تونده بابالولا و ریتا دومینیک از زمان اکران فیلمشان در سال ۲۰۱۲ به نام The Meeting دوباره برای این محصول متحد شدند.

 زیرنویس La Femme Anjola 2021 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم زن آنجولا ۲۰۲۱ گزارش شده است که این فیلم از سینماهای خانه فیلم در سراسر نیجریه حذف شده است تا راه را برای فیلم پیامبری باز کند. کارگردان Okwo در مصاحبه ای با روزنامه کابل، انحصار در صنعت فیلم نیجریه را مقصر این اقدام دانست. او اشاره کرد که همان شرکت سینمایی فیلم ۲۰۱۵ Surulere او را تحت شرایط بحث برانگیز حذف کرده است. واکنش‌های عمومی پس از حذف، برداشت Okwo را تایید کرد و او اشاره کرد که قصد دارد از طریق پلتفرم‌های آنلاین و سرویس‌های استریم شرکتش دیجیتالی شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.