تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:35
130 بازدید
کد خبر : 207726

دانلود زیرنویس فیلم Look Who’s Talking 1989 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Look Who’s Talking 1989 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Look Who’s Talking 1989 زیرنویس فیلم نگاه کن چه کسی صحبت می کند یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۸۹ به نویسندگی و کارگردانی ایمی هکرلینگ و با بازی جان تراولتا و کرستی آلی است. بروس ویلیس صدای پسر مولی، مایکی را بازی می کند. در این فیلم جورج سگال در

دانلود زیرنویس فیلم Look Who’s Talking 1989 زیرنویس فیلم نگاه کن چه کسی صحبت می کند یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۸۹ به نویسندگی و کارگردانی ایمی هکرلینگ و با بازی جان تراولتا و کرستی آلی است. بروس ویلیس صدای پسر مولی، مایکی را بازی می کند. در این فیلم جورج سگال در نقش آلبرت حضور دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Look Who's Talking 1989 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Look Who’s Talking 1989 مولی، یک حسابدار ساکن شهر نیویورک، در طول رابطه با مدیر متاهل آلبرت باردار می شود. کودک، در حالی که در درون مولی رشد می کند، شروع به تفسیر صوتی می کند.

مولی و دوستش رونا در ماه نهم خود هنگام خرید، آلبرت را با زن دیگری می گیرند و او اعتراف می کند که قصد ندارد با مولی بماند. دلشکستگی و استرس باعث می شود که او زایمان کند. یک راننده تاکسی با سرعت در ترافیک مرکز شهر می گذرد تا او را به موقع به بیمارستان برساند.

مولی تبدیل به یک مادر مجرد اختصاصی می شود و مایکی با استفاده از “صدای درونی” که می تواند با سایر نوزادان نیز ارتباط برقرار کند، به تفسیر خود ادامه می دهد. او دوباره در ساختمان آپارتمانش با راننده تاکسی جیمز ملاقات می کند.

در طول سال آینده، این دو دوستی و رابطه عاشقانه آزمایشی ایجاد می کنند. جیمز به مولی می‌گوید که او را دوست دارد، اما او می‌گوید که او فقط بهترین چیز را برای مایکی می‌خواهد، که عجله کردن در همه چیز باعث می‌شود که او به دردسر افتاده و او را بیرون کند. مولی توسط رئیسش مجبور می شود به همکاری با آلبرت ادامه دهد، که اوضاع را بدتر می کند.

دانلود زیرنویس فیلم نگاه کن چه کسی صحبت می کند ۱۹۸۹ در زمین بازی، دوستانش به مایکی می گویند “بابا” چیست و او متوجه می شود که می خواهد جیمز پدرش شود. جیمز به آپارتمان می‌آید و به مایکی می‌گوید که دیگر در اطرافش نخواهد بود و مولی در حالی که قلبش را برای مایکی می‌ریزد، از طریق مانیتور کودک گوش می‌دهد، او هم اذعان می‌کند که دلش برای جیمز تنگ خواهد شد.

زیرنویس فیلم Look Who's Talking 1989 - بلو سابتایتل

زیرنویس Look Who’s Talking 1989 مولی مایکی را به دفتر آلبرت می برد تا با او ملاقات کند، اما زمانی که او اعتراف کرد که نمی خواهد مسئولیت پدر بودن را داشته باشد زیرا در حال گذراندن یک “مرحله خودخواهانه” است، مولی متوجه می شود که تغییر نکرده است. او آلبرت را برای همیشه پشت سر می گذارد و با جیمز جبران می کند.

در همین حال، مایکی خودش سرگردان می شود و به دنبال جیمز می گردد، وقتی یک تاکسی را در بیرون می بیند. پس از خروج از کوچه، او سوار ماشینی می شود که مایکی داخل آن یدک می کشد، در حالی که مولی و جیمز دیوانه وار به دنبال او می گردند.

پس از مشاهده او، جیمز و مولی در کابین او تعقیب می کنند و در نهایت یدک کش را قطع می کنند، اما متوجه می شوند که مایکی از ماشین پیاده شده و اکنون در میان ترافیک سنگین ایستاده است. جیمز و مولی می دوند تا به او برسند و او را به مکان امنی ببرند، جایی که مایکی با گفتن اولین کلمه خود، “دا-دا” به طور غیررسمی از جیمز می خواهد که پدرش شود.

زیرنویس فیلم نگاه کن چه کسی صحبت می کند ۱۹۸۹ جیمز و مولی متوجه می‌شوند که مایکی قبلاً جیمز را به عنوان پدرش می‌بیند و تصمیم می‌گیرند به آن فرصت بدهند، با شور و شوق بوسیدنشان در حالی که مایکی به آنها فکر می‌کند که به یک پوشک جدید نیاز دارد. نه ماه بعد، مولی دختر او و جیمز و خواهر ناتنی مایکی، جولی را با صدای درونی خودش به دنیا آورد.

زیرنویس Look Who's Talking 1989 - بلو سابتایتل

زیرنویس نگاه کن چه کسی صحبت می کند ۱۹۸۹ این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد. در Rotten Tomatoes، بر اساس ۳۸ بررسی، با میانگین امتیاز ۵.۴/۱۰، امتیاز ۵۵٪ را دارد. اجماع منتقدان چنین می‌گوید: «ببین چه کسی صحبت می‌کند به لطف ستاره‌های دوست‌داشتنی‌اش و کارگردانی پرانرژی امی هکرلینگ جذابیت دارد، اما یک فیلم‌نامه احمقانه به شوخ طبعی اجازه نمی‌دهد حرفی را به زبان بیاورد». تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط «A» را در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.