تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:35
153 بازدید
کد خبر : 208411

دانلود زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 زیرنویس فیلم بیداری مارون یک فیلم مهیج روان‌شناختی بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مصعب مصطفی، نویسندگی مشترک کامرون اشپلانت و مصطفی و با بازی اشپلانت، موری مک‌آرتور، تیلی کیپر و تیم مک ایننرنی است. این فیلم به طور کامل در جزیره گرنزی فیلمبرداری شده است. برای دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 زیرنویس فیلم بیداری مارون یک فیلم مهیج روان‌شناختی بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مصعب مصطفی، نویسندگی مشترک کامرون اشپلانت و مصطفی و با بازی اشپلانت، موری مک‌آرتور، تیلی کیپر و تیم مک ایننرنی است. این فیلم به طور کامل در جزیره گرنزی فیلمبرداری شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 الکس (کامرون اشپلانت)، یک روزنامه نگار جوان مشتاق است که خانه جزیره خود را برای زندگی بهتر در شهر ترک کند. این فیلم در سفری الکس را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند بفهمد در یک تصادف جدی قایق چه اتفاقی افتاده است که منجر به بستری شدن در بیمارستان شد. در حین بررسی این داستان، الکس مجبور می شود برخی از خاطرات تحریف شده دوست دختر دوست داشتنی خود، امیلی (تیلی کیپر) و پدرش (موری مک آرتور)، یک ماهیگیر غمگین را مرور کند.

اشپلانت و مصطفی زمانی که هر دو در دانشگاه دورهام تحصیل می کردند، در زمینه توسعه فیلمنامه همکاری کردند. داستان از تجربه اشپلانت از بزرگ شدن و زندگی در یک جزیره است. آنها پس از تأسیس یک شرکت تولید فیلم به نام Across the Channel Productions Ltd، که از طریق آن یک مجموعه مستند مسافرتی منتشر شده در آمازون پرایم و همچنین یک فیلم کوتاه برنده جوایز را تولید کرده بودند، در اواخر پیش تولید این فیلم بلند را آغاز کردند. عنوان کاری ۲۰۲۰ “Vie” بود. در اوایل سال ۲۰۲۱، فیلمنامه توسط شرکت تولید و تامین مالی فیلم، آیوی گیت فیلمز انتخاب شد. این فیلم توسط Guernsey Arts نیز حمایت شد.

دانلود زیرنویس فیلم بیداری مارون ۲۰۲۲ تیلی کیپر در تابستان ۲۰۲۱ قبل از بازیگری در سری چهارم سریال نتفلیکس، You، به پروژه پیوست. عکاسی اصلی در سپتامبر ۲۰۲۱ در گرنزی انجام شد. در ژانویه ۲۰۲۲، استوارت بنرمن منتقد، اضافه شدن به گروه بازیگران تیم مک ایننرنی را اعلام کرد و صدای خود را به شخصیت کارل، سردبیر مطبوعاتی که به قهرمان داستان زندگی جدیدی به عنوان یک روزنامه نگار در سرزمین اصلی ارائه می دهد، وام داد.

زیرنویس فیلم Marooned Awakening 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Marooned Awakening 2022 انتشار تریلر توسط Variety در آگوست ۲۰۲۲ اعلام شد. در اواخر همان ماه، هیئت رده بندی فیلم بریتانیا به فیلم رده سنی ۱۲A داد.

زیرنویس فیلم بیداری مارون ۲۰۲۲ بیداری Marooned در ۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در تئاتر Beau Séjour در گرنزی با بیش از ۴۰۰ تماشاگر، از جمله سپهبد ریچارد کریپول، فرماندار جزیره و ریچارد مک ماهون، قاضی گرنسی به نمایش درآمد.

زیرنویس Marooned Awakening 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس بیداری مارون ۲۰۲۲ در وب سایت جمع آوری نقد، IMDb، این فیلم دارای امتیاز ۸.۲/۱۰ (۱۸ نقد) است. این فیلم در حال حاضر در سایت Rotten Tomatoes پس از بررسی روز اکران ایالات متحده توسط منتقد مورد تایید Tomato-metre و فیلمنامه نویس برنده بفتا، ادی هریسون، رتبه تازه ای دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.