تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:06
123 بازدید
کد خبر : 208220

دانلود زیرنویس فیلم Moon Man 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Moon Man 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Moon Man 2022 زیرنویس فیلم مرد ماه یک فیلم علمی تخیلی کمدی چینی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی ژانگ چییو است که شن تنگ و ما لی در آن بازی می کنند. این فیلم اقتباسی از سریال وب کمیک ماه تو به کارگردانی چو سوک، تصویرگر کره جنوبی است. داستان

دانلود زیرنویس فیلم Moon Man 2022 زیرنویس فیلم مرد ماه یک فیلم علمی تخیلی کمدی چینی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی ژانگ چییو است که شن تنگ و ما لی در آن بازی می کنند. این فیلم اقتباسی از سریال وب کمیک ماه تو به کارگردانی چو سوک، تصویرگر کره جنوبی است. داستان «آخرین انسان در جهان» را روایت می‌کند که یک تایکونورد پس از اینکه یک سیارک زندگی را روی زمین از بین می‌برد، خود را در ماه می‌بیند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Moon Man 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Moon Man 2022 دوگو یوئه، مهندس سابق دینامیک پرواز، به عنوان تعمیرکار برای پروژه سپر ماه سازمان ملل متحد (UNMS) استخدام می‌شود، عملیاتی که توسط دولت چین هدایت می‌شود و قرار است از زمین در برابر یک سیارک ورودی به نام “π” محافظت کند. طرح این است که گروهی از ابر موشک‌های جدید به نام چکش‌های کیهانی را برای شکستن سیارک و سپس استفاده از ماه برای محافظت از زمین در برابر قطعات آن، مستقر کند. هشت سال پس از پرتاب، چکش های کیهانی با موفقیت “π” را شکستند. اما یکی از موشک ها در اثر طوفان خورشیدی از مسیر پرتاب شد و برخی از قطعات سیارک به سمت ایستگاه ماه UNMS حرکت کردند. این مرکز با عجله تخلیه می شود و در هرج و مرج، یو به طور تصادفی پشت سر گذاشته می شود. او که برای سوار شدن به آخرین موشک تخلیه بسیار دیر می رسد، شاهد برخورد یک قطعه بزرگ به زمین است که به نظر می رسد تمام بشریت را از بین می برد.

دانلود زیرنویس فیلم مرد ماه ۲۰۲۲ یوه که خود را تنها انسان باقیمانده می‌داند، وقت خود را با ما لانکسینگ، فرمانده پایگاهش، زندگی می‌کند و شک نمی‌کند که برخی از اپراتورهای UNMS، از جمله خود Lanxing، او را از طریق خوراک نظارت تصویری ایستگاه تماشا می‌کنند. بخشی از بشریت در پناهگاه های زیرزمینی از پیش ساخته شده از این فاجعه جان سالم به در برده است، اما وضعیت زمین به دلیل یک ابر گرد و غبار جهانی که تابش خورشید را مسدود می کند، ناامید شده است. سان گوانگ یانگ، رئیس UNMS اصرار دارد که یک پیوند پخش زنده عمومی به ایستگاه ایجاد کند تا یوه را به عنوان یک الگو به تصویر بکشد و در نتیجه امید را در بین جمعیت زنده‌مانده افزایش دهد. از آنجایی که لینک های صوتی ایستگاه قطع شده است، تصمیم گرفته شده است که دوبله و روایت بیرونی اضافه شود.

زیرنویس فیلم Moon Man 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Moon Man 2022 یو و کنگ سفری را با یک مریخ نورد خورشیدی آغاز می‌کنند تا نمونه اولیه را به دست آورند و پس از چندین اتفاق ناگوار در راه، به ایستگاه بازمی‌گردند. یو متوجه می‌شود که صداهای ساکن در اثر دخالت تصادفی کنگ ایجاد شده‌اند و باعث می‌شود او باور کند که ظاهراً با امیدهای واهی زندگی کرده است. او که ناامید شده تلاش های خود را رها می کند، اما لانکسینگ از بازماندگان بشریت می خواهد که یک سیگنال نور ترکیبی برای او ارسال کنند و بدین ترتیب به او بگویند که او تنها نیست.

یوئه با تجدید اعتماد به نفس خود، تماس کامل سمعی و بصری با مقر UNMS زمین برقرار می کند، که به او در هماهنگی تلاش های تعمیر کمک می کند. در یک لحظه خصوصی، یو به لانکسینگ اعتراف می کند که او تنها دلیل استخدام او در ماموریت UNMS بوده است، و لانکسینگ عمیقاً متاثر از ترک او عذرخواهی می کند. یو سرانجام ماژول بلند کردن را تکمیل می کند و به ایستگاه فضایی ماه می رسد، اما درست در آن زمان UNMS متوجه می شود که قطعه اصلی دیگری از “π” به نام “π+” در مسیر برخورد با زمین قرار دارد و تهدید می کند که تمام حیات روی زمین را به طور کامل نابود کند. سیاره. یوه با شنیدن این خبر داوطلب می شود تا کاوشگر خود را به سمت “π+” هدایت کند تا کلاهک Strike Hammer بتواند آن را از بین ببرد، اما در مسیر خود به زباله های باقی مانده از “π” برخورد می کند که موتور موشک را از کار می اندازد. او که می‌دانست آخرین امید بشریت است، قهرمانانه خود را با هدایت شخصی کلاهک با استفاده از رانشگرهای لباس فضایی خود قربانی می‌کند و «π+» را نابود می‌کند.

زیرنویس فیلم مرد ماه ۲۰۲۲ بیش از ده سال بعد، پس از اینکه گرد و غبار در سراسر جهان به طور طبیعی پاک شد، تمدن بشری خود را بازسازی کرد و حتی شروع به پیشروی فراتر از سطوح قبل از برخورد خود کرد. لانکسینگ به ایستگاه ماه برمی‌گردد، جایی که او تصور می‌کند که روح یوئه به او ملحق می‌شود تا بقایای “π+” را که در مداری پایدار به دور زمین به‌عنوان یک حلقه سیاره‌ای مستقر می‌شوند، تماشا کند.

زیرنویس Moon Man 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مرد ماه ۲۰۲۲ یک سایت بزرگ رتبه بندی رسانه های چینی، به درام ۶.۸ از ۱۰ امتیاز داد. گردآورنده نقد Rotten Tomatoes سه نقد از فیلم را فهرست کرده است که همه آنها مثبت هستند. کارلا هِی، منتقد ویژه‌ای ستایش کرد که می‌گوید این فیلم «عناصر آشنای داستان‌های «بازمانده‌های سرگردان» را می‌گیرد و چرخشی منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند که افراد بسیاری از نسل‌های مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.