تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 21:06
90 بازدید
کد خبر : 208315

دانلود زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 زیرنویس فیلم هزارتوی پان یک فیلم ترسناک فانتزی تاریک محصول ۲۰۰۶ به نویسندگی، کارگردانی و تولید مشترک گیلرمو دل تورو است. این فیلم محصول اسپانیایی-مکزیکی است و ایوانا باکورو، سرجی لوپز، ماریبل وردو، داگ جونز و آریادنا گیل در آن ایفای نقش می‌کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 زیرنویس فیلم هزارتوی پان یک فیلم ترسناک فانتزی تاریک محصول ۲۰۰۶ به نویسندگی، کارگردانی و تولید مشترک گیلرمو دل تورو است. این فیلم محصول اسپانیایی-مکزیکی است و ایوانا باکورو، سرجی لوپز، ماریبل وردو، داگ جونز و آریادنا گیل در آن ایفای نقش می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 در یک افسانه، پرنسس موانا، که پدرش پادشاه عالم اموات است، از دنیای انسان بازدید می کند، جایی که نور خورشید او را کور می کند و حافظه اش را محو می کند. او فانی می شود و در نهایت می میرد. پادشاه معتقد است که در نهایت روح او به دنیای زیرین بازخواهد گشت، بنابراین هزارتوهایی را که به عنوان دریچه ها عمل می کنند، در سراسر جهان می سازد تا برای بازگشت او آماده شود.

در سال ۱۹۴۴ در اسپانیای فرانکویست، افلیای ده ساله به همراه مادر باردار اما بیمار خود کارمن به دیدار کاپیتان ویدال، ناپدری جدیدش می رود. ویدال شدیداً به فالانژیسم اعتقاد دارد و مأمور تعقیب شورشیان جمهوری خواه شده است. یک حشره چوبی بزرگ، که افلیا معتقد است یک پری است، اوفلیا را به یک هزارتوی سنگی باستانی هدایت می کند، اما او توسط مرسدس خانه دار ویدال، که مخفیانه از برادرش پدرو و سایر شورشیان حمایت می کند، متوقف می شود. در آن شب، حشره در اتاق خواب اوفلیا ظاهر می شود، جایی که به یک پری تبدیل می شود و او را در لابیرنت هدایت می کند. او در آنجا با یک جانور آشنا می شود که معتقد است او تناسخ پرنسس موانا است. او کتابی را به او می‌دهد و به او می‌گوید که در آن سه کار پیدا می‌کند تا جاودانگی را به دست آورد و به پادشاهی خود بازگردد.

اوفلیا اولین کار را انجام می دهد – بازیابی یک کلید از شکم یک وزغ غول پیکر – اما نگران مادرش می شود که وضعیت او بدتر می شود. جانور به اوفلیا یک ریشه ترنجک می دهد و به او دستور می دهد که آن را زیر تخت کارمن در یک کاسه شیر نگه دارد و مرتباً به آن خون بدهد که به نظر می رسد بیماری کارمن را کاهش دهد. اوفلیا با همراهی سه راهنمای پری و مجهز به یک تکه گچ جادویی، دومین کار را انجام می‌دهد – بازیابی خنجر از لانه‌ی مرد رنگ پریده، یک هیولای بچه‌خوار. اگرچه به او هشدار داده شد که چیزی در آنجا مصرف نکند، اما دو عدد انگور می خورد و مرد رنگ پریده را بیدار می کند. او دو تا از پری ها را می بلعد و اوفلیا را تعقیب می کند، اما او موفق به فرار می شود. جانور خشمگین از نافرمانی او، از دادن وظیفه سوم به اوفلیا امتناع می ورزد.

دانلود زیرنویس فیلم هزارتوی پان ۲۰۰۶ در این مدت، افلیا از بی رحمی ویدال در جریان شکار شورشیان آگاه می شود. پس از قتل دو کشاورز محلی که به ظن کاذب کمک به شورشیان بازداشت شده بودند، ویدال یک شورشی اسیر را بازجویی و شکنجه می کند. او از دکتر فریرو می‌خواهد که به اسیری رسیدگی کند، و سپس فریرو به اصرار خود شورشی او را از مرگ خارج می‌کند. ویدال با درک اینکه فریرو یک همکار شورشی است، او را می کشد. ویدال بعداً اوفلیا را در حال مراقبت از ریشه ترنجخ که به نظر او هذیانی است، می گیرد. کارمن موافقت می کند و ریشه را در آتش می اندازد. او بلافاصله دچار انقباضات دردناک می شود و با تولد پسر ویدال می میرد.

زیرنویس فیلم Pan’s Labyrinth 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس Pan’s Labyrinth 2006 مرسدس که مشخص شد جاسوس است، سعی می کند با اوفلیا فرار کند، اما آنها دستگیر می شوند. افلیا در اتاق خوابش حبس می شود، در حالی که مرسدس را برای بازجویی و شکنجه می برند. مرسدس خودش را آزاد می کند و ویدال را به طور غیر کشنده ای در جریان فرارش می کوبد تا دوباره به شورشیان بپیوندد. جانور که نظرش را در مورد دادن فرصتی برای انجام وظیفه سوم به اوفلیا تغییر داده است، برمی‌گردد و به او می‌گوید که برادر تازه متولد شده‌اش را برای تکمیل آن به هزارتو بیاورد. اوفلیا با موفقیت نوزاد را بازیابی می کند و به دخمه پرپیچ و خم فرار می کند. ویدال او را تعقیب می‌کند، زیرا شورشیان به پاسگاه حمله می‌کنند. اوفلیا با جانوران در مرکز هزارتو ملاقات می کند.

حیوان پیشنهاد می‌کند مقدار کمی از خون نوزاد را بگیرید، زیرا انجام کار سوم و باز کردن درگاه به دنیای اموات نیاز به خون یک بی‌گناه دارد، اما اوفلیا از آزار برادرش امتناع می‌کند. ویدال او را در حال صحبت با جانوران می یابد که نمی تواند آنها را ببیند. جانور ترک می کند و ویدال قبل از شلیک به اوفلیا، بچه را از آغوش او می گیرد. ویدال به ورودی هزارتو برمی گردد، جایی که توسط شورشیان از جمله مرسدس و پدرو احاطه شده است. او که می‌دانست کشته می‌شود، نوزاد را به مرسدس می‌سپارد و از پسرش می‌خواهد درباره او بگوید. مرسدس پاسخ می دهد که پسرش حتی نام او را نمی داند. پدرو سپس به ویدال شلیک کرد و کشته شد.

مرسدس وارد هزارتو می شود و به اوفلیا بی حرکت و در حال مرگ آرامش می دهد. قطرات خون اوفلیا از مرکز پلکان سنگی مارپیچ روی یک محراب می ریزد. اوفلیا، با لباس خوب و آسیبی ندیده، سپس در یک اتاق تخت طلایی ظاهر می شود. پادشاه عالم اموات به او می گوید که با انتخاب ریختن خون خود به جای خون دیگری، او در آزمون نهایی موفق شد. جانور اوفلیا را به خاطر انتخابش ستایش می کند و یک بار دیگر او را “عالیجناب” خطاب می کند. ملکه عالم اموات، مادرش، از افلیا دعوت می کند تا در کنار پدرش بنشیند و در کنار او حکومت کند. در هزارتوی سنگی، افلیا با مرگ لبخند می زند.

زیرنویس فیلم هزارتوی پان ۲۰۰۶ پایان داستان شاهزاده خانم موانا را کامل می کند و بیان می کند که او به جهان اموات بازگشت، قرن ها با مهربانی و عدالت حکومت کرد و آثار کمی از زمان خود در قلمرو انسانی به جا گذاشت، “فقط برای کسانی که می دانند کجا را نگاه کنند.”

زیرنویس Pan’s Labyrinth 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس هزارتوی پان ۲۰۰۶ در Rotten Tomatoes بر اساس ۲۴۳ نقد، امتیاز ۹۵% و میانگین امتیاز ۸.۶/۱۰ را به فیلم می دهد. اجماع سایت این است که “هزارتوی پان، آلیس در سرزمین عجایب برای بزرگسالان است، با وحشت واقعیت و خیال با هم در یک افسانه خارق العاده و طلسم کننده ترکیب شده است.” بر اساس بررسی‌های ۳۷ منتقد، امتیاز ۹۸/۱۰۰ را در متاکریتیک دریافت کرد که نشان‌دهنده «تحسین جهانی» است و آن را به بهترین فیلم دهه ۲۰۰۰ متاکریتیک تبدیل کرده است. در زمان اکران خود در جشنواره فیلم کن، ۲۲ دقیقه مورد تشویق ایستاده قرار گرفت، که یکی از طولانی ترین جشنواره ها در تاریخ جشنواره است. این فیلم همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۰۶ که اولین اکران آن در قاره آمریکا بود، مورد تشویق قرار گرفت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.