تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:22
168 بازدید
کد خبر : 207351

دانلود زیرنویس فیلم Plane 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Plane 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Plane 2023 زیرنویس فیلم هواپیما یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ژان فرانسوا ریشت، نویسندگی چارلز کامینگ و جی پی دیویس و با بازی جرارد باتلر، مایک کولتر، یوسون آن و تونی گلدوین است. این فیلم حول محور یک خلبان (باتلر) است که با یک زندانی

دانلود زیرنویس فیلم Plane 2023 زیرنویس فیلم هواپیما یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ژان فرانسوا ریشت، نویسندگی چارلز کامینگ و جی پی دیویس و با بازی جرارد باتلر، مایک کولتر، یوسون آن و تونی گلدوین است. این فیلم حول محور یک خلبان (باتلر) است که با یک زندانی (کولتر) متحد می شود تا مسافرانش را از منطقه متخاصمی که برای فرود اضطراری در آن فرود آمده اند نجات دهد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Plane 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Plane 2023 برودی تورنس، خلبان تجاری، پس از اینکه هواپیمایش در اثر طوفان آسیب جدی دید، یک فرود اضطراری موفقیت آمیز انجام می دهد. او به زودی متوجه می شود که جزیره ای که در آن فرود آمده است، جولو است، منطقه ای دورافتاده در فیلیپین که توسط شبه نظامیان به شدت مسلح ضد دولتی اداره می شود. یک رهبر شبه نظامی محلی مسافران را پیدا می کند و آنها را به گروگان می گیرد و قصد دارد باج های زیادی را از خانواده آنها بگیرد. با تلاش کارشناسان نجات بین‌المللی برای یافتن مکان خود و کمبود زمان، برودی چاره‌ای ندارد جز اینکه قاتل محکومی را که وظیفه انتقال آن را بر عهده داشت را آزاد کند و با او همکاری کند تا مسافران را نجات دهد و راهی برای خروج از جزیره پیدا کند.

در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶، MadRiver Pictures فیلم The Plane را خریداری کرد، یک بازی اصلی از رمان‌نویس چارلز کامینگ، و مارک بوتان و لورنزو دی بوناونتورا از دی بوناونتورا پیکچرز و مارک وحرادیان به‌عنوان تهیه‌کننده اعلام شدند. در اکتبر ۲۰۱۹، گزارش شد که جرارد باتلر به بازیگران پیوسته است و در کنار آلن سیگل نیز تهیه کنندگی خواهد داشت.

دانلود زیرنویس فیلم هواپیما ۲۰۲۳ در نوامبر ۲۰۱۹، Lionsgate Films حق پخش این فیلم را به دست آورد، اما در نوامبر ۲۰۲۰، پس از ناکامی در دریافت بیمه تولید که شیوع کووید-۱۹ را پوشش می دهد، پروژه را رها کرد، زیرا استودیو نمی خواست ۵۰ میلیون دلار اصلی فیلم را به خطر بیندازد. بودجه، و Solstice Studios حقوق فیلم را به دست آورد. با این حال، در ماه مه ۲۰۲۱، لاینزگیت دوباره حقوق The Plane را به دست آورد، چیزی که آندریاس وایزمن از Deadline Hollywood آن را «موردی از والیبال برجسته هالیوود» توصیف کرد.

زیرنویس فیلم Plane 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Plane 2023 در آگوست ۲۰۲۱، کلی گیل، مایک کولتر، دانیلا پیندا، یوسون آن، رمی آدلکه، هالی هکینگ، لیلی کروگ، جوی اسلوتنیک و الیور ترونا به بازیگران پیوستند. تولید در همان ماه در پورتوریکو آغاز شد. مایکل چو، تیم لی، گری راسکین، آلستر برلینگیم و ویکی دی راک به عنوان تهیه کنندگان اجرایی به فیلم پیوستند. در یک پادکست، کولتر گفت که فیلم بیشتر بر روی توسعه شخصیت تمرکز می کند تا سکانس های اکشن. در ۱۱ اکتبر ۲۰۲۱، گزارش شد که فیلمبرداری نزدیک به پایان است و تونی گلدوین و پل بن ویکتور نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.

زیرنویس فیلم هواپیما ۲۰۲۳ در ایالات متحده و کانادا، هواپیما در کنار هاوس پارتی و گسترش گسترده مردی به نام اتو اکران شد و پیش بینی می شد در آخر هفته افتتاحیه خود از ۳۰۲۳ سینما ۷ تا ۱۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم در روز اول اکران ۳ میلیون دلار از جمله ۴۳۵۰۰۰ دلار از پیش نمایش های پنجشنبه شب به دست آورد. این فیلم برای اولین بار به ۱۰.۲ میلیون دلار رسید و در رده پنجم قرار گرفت.

زیرنویس Plane 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس هواپیما ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۷۵ درصد از ۱۱۵ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۹/۱۰ مثبت است. توافق این وب‌سایت می‌گوید: «هواپیما یک مسیر استاندارد اکشن-ماجراجویی را با ارتفاع کروز خود در فاصله چند مایلی بالاتر از مسیر مستقیم به ویدیو ترسیم می‌کند – اما با وجود جرارد باتلر در کابین خلبان، علاقه‌مندان به هیجان‌انگیز ممکن است همچنان این پرواز را نسبتاً سرگرم‌کننده بدانند.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۳۳ منتقد، امتیاز ۶۳ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم نمره متوسط «B+» در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که آنهایی که توسط PostTrak شرکت کردند ۸۳ درصد نمره مثبت به آن دادند و ۶۳ درصد گفتند که قطعا آن را توصیه می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.