تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:30
172 بازدید
کد خبر : 207400

دانلود زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 زیرنویس فیلم ملکه کریستینا یک فیلم زندگینامه ای پیش کد هالیوود است که در سال ۱۹۳۳ توسط والتر وانگر برای مترو گلدوین مایر تولید شد و روبن مامولیان کارگردانی کرد. بازیگر سوئدی الاصل گرتا گاربو و جان گیلبرت در چهارمین و آخرین فیلم مشترکشان بازی می کنند. برای دانلود

دانلود زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 زیرنویس فیلم ملکه کریستینا یک فیلم زندگینامه ای پیش کد هالیوود است که در سال ۱۹۳۳ توسط والتر وانگر برای مترو گلدوین مایر تولید شد و روبن مامولیان کارگردانی کرد. بازیگر سوئدی الاصل گرتا گاربو و جان گیلبرت در چهارمین و آخرین فیلم مشترکشان بازی می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 ملکه کریستینا سوئد (گرتا گاربو) به کشورش و رفاه مردمش فداکار است. به عنوان ملکه، او طرفدار صلح برای سوئد است و به طور قانع کننده ای برای پایان دادن به جنگ سی ساله استدلال می کند و می گوید:

دانلود زیرنویس فیلم ملکه کریستینا ۱۹۳۳ غنائم، جلال، پرچم و شیپور! پشت این سخنان پرطمطراق چیست؟ مرگ و ویرانی، پیروزی مردان فلج، پیروز سوئد در اروپای ویران شده، جزیره ای در دریای مرده. من به شما می گویم، من دیگر آن را نمی خواهم. من برای مردمم امنیت و خوشبختی می خواهم. من می خواهم هنرهای صلح، هنرهای زندگی را پرورش دهم. من صلح و آرامش می خواهم که خواهم داشت!

کریستینا که برای اولین بار در سن شش سالگی و پس از مرگ پدرش در نبرد بر تخت سلطنت نشست، به گونه‌ای به تصویر کشیده می‌شود که هم به خوب حکومت‌کردن و هم به تعلیم خود پایبند بوده است که علی‌رغم فشارهای مشاورانش، از هر نوع عاشقانه یا ازدواج جدی خودداری کرده است. دادگاه برای ازدواج با پسر عموی قهرمانش کارل گوستاو (رجینالد اوون) و ایجاد وارث. یک روز، در تلاش برای فرار از محدودیت های زندگی سلطنتی خود، به صورت مخفیانه از شهر خارج می شود و به همان مسافرخانه ای می رسد که آنتونیو (جان گیلبرت)، فرستاده اسپانیایی در راه خود به پایتخت است. این دو با هم صحبت می کنند و با هم دوست می شوند، اگرچه آنتونیو فکر می کند کریستین به دلیل نوع لباس پوشیدن او مرد است. وقتی مسافرخانه‌دار، که از هویت کریستین نیز بی‌اطلاع است، می‌پرسد که آیا به آنتونیو اجازه می‌دهد تختش را به اشتراک بگذارد زیرا اتاقی برای او وجود ندارد، کریستین نمی‌تواند دلیل مناسبی برای رد این درخواست بیاورد. او در اتاقش به آنتونیو نشان می دهد که یک زن است، اما نه اینکه یک ملکه است و آنها شب را با هم می گذرانند. تلاش آنها چند روزی تمدید می شود که در مسافرخانه برف می گیرند.

زیرنویس فیلم Queen Christina 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس Queen Christina 1933 زمانی که زمان جدایی کریستینا و آنتونیو فرا می رسد، کریستینا به آنتونیو اطمینان می دهد که آنها دوباره در استکهلم متحد خواهند شد. در کمال تعجب، این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که اسپانیایی به ملکه معرفی می‌شود که او را معشوق خود می‌شناسد. آنتونیو در ابتدا تا حدودی صدمه دیده و آزرده می شود زیرا فکر می کند کریستینا با او حقه بازی کرده و وفاداری او به پادشاه اسپانیا را به خطر انداخته است، پادشاهی که آنتونیو را در این مأموریت به سوئد فرستاد تا از طرف او پیشنهاد ازدواج به کریستینا ارائه دهد. او به وضوح نشان می دهد که احساساتش نسبت به آنتونیو واقعی است و مرتباً چنین پیشنهاداتی را از خانواده سلطنتی خارجی دریافت می کند و قصد ندارد پیشنهاد پادشاه را بپذیرد و او و آنتونیو همه چیز را اصلاح می کنند.

زیرنویس فیلم ملکه کریستینا ۱۹۳۳ زمانی که کنت مگنوس (یان کیث) مکر، که قبلاً روابط عاشقانه ای با ملکه داشت، مردم را علیه اسپانیایی برانگیخت، کریستینا می تواند تنش ها را برای مدتی کاهش دهد، اما در نهایت، تصمیم می گیرد کارل گوستاو را به عنوان جانشین خود معرفی کند. و در اقدامی که کل دادگاه را شوکه کرد، تاج و تخت را کنار می گذارد تا با آنتونیو باشد. هنگامی که او به قایق می رسد که قرار است آنتونیو و او را به اسپانیا ببرد، او را در دوئل شمشیر با مگنوس می بیند که به شدت زخمی شده است. آنتونیو در آغوش او می میرد، اما کریستینا تصمیم می گیرد به سفر ادامه دهد. او تصور می کند که در خانه ای که آنتونیو برایش تعریف کرده است، زندگی کند که روی صخره های سفید مشرف به دریا نشسته است.

زیرنویس Queen Christina 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس ملکه کریستینا ۱۹۳۳ این فیلم در ۲۶ دسامبر ۱۹۳۳ در شهر نیویورک به نمایش درآمد و در سراسر جهان در سراسر جهان اکران شد. این فیلم در سال ۱۹۳۴ نامزد جایزه جام موسولینی در جشنواره فیلم ونیز شد، اما به مرد آران شکست خورد.

ملکه کریستینا در میان منتقدان موفق بود و نظرات مثبت بسیاری را جمع آوری کرد. منتقد موردانت هال که برای نیویورک تایمز می نویسد، نقد مثبتی به فیلم داد و فیلمنامه را پسندید و دیالوگ را “یک نوشته روشن و روان” خواند و کارگردانی مامولیان را “محبوب کننده” خواند. نظرات مثبت همچنین از والتر رمزی از Modern Screen، که آن را “پیروزی گاربو” اعلام کرد، و منتقد Photoplay، که “ظهور مجدد باشکوه” گاربو را تحسین کرد، ارائه شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.