تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:51
142 بازدید
کد خبر : 207866

دانلود زیرنویس فیلم Red 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red 2008 زیرنویس فیلم قرمز یک فیلم مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۰۸ است که بر اساس رمانی از جک کچام به کارگردانی تریگو آلیستر دیزن و لاکی مک کی ساخته شده است. این مربوط به انتقام یک مرد پس از کشته شدن سگ مورد علاقه‌اش پس از اینکه صاحبش پول کافی برای

دانلود زیرنویس فیلم Red 2008 زیرنویس فیلم قرمز یک فیلم مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۰۸ است که بر اساس رمانی از جک کچام به کارگردانی تریگو آلیستر دیزن و لاکی مک کی ساخته شده است. این مربوط به انتقام یک مرد پس از کشته شدن سگ مورد علاقه‌اش پس از اینکه صاحبش پول کافی برای جلب رضایت یک دزد را نداشت، به قتل رسید. فیلمنامه توسط استفان سوسکو بر اساس این رمان نوشته شده است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Red 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Red 2008، یک انباردار، سگی به نام Red دارد، هدیه ای برای تولد ۵۰ سالگی او از همسر مرحومش، مری. یک روز در حالی که رد در کنارش در حال ماهیگیری در دریاچه ای است، سه پسر به مسیر او برخورد می کنند: برادران دنی و هارولد مک کورمک و دوستشان پیت دوست. دنی Ave را با یک تفنگ ساچمه ای تهدید می کند و پول می خواهد. وقتی اوری می گوید فقط ۳۰ دلار دارد، دنی عصبانی می شود و رد را می کشد. او می خندد و در مورد آن شوخی می کند که با بقیه پسرها می رود.

Ave از یک فروشگاه اسلحه بازدید می کند، جایی که منشی بر اساس توضیحات، دنی را به عنوان خریدار تفنگ ساچمه ای شناسایی می کند. ایو به ملاقات پدر دنی، مایکل، می رود و داستان او را تعریف می کند. مایکل با پسرانش تماس می گیرد و از آنها می پرسد که آیا به رد شلیک کرده اند یا خیر. آنها آن را انکار می کنند و مایکل به Ave می گوید که برود.

ایو تصمیم می گیرد که درخواست پیگرد قانونی کند و با وکیلش، سم بری، صحبت می کند. سام با گفتن این که پنالتی کم است او را دلسرد می کند، اما Ave اصرار می کند. سام ملاقاتی بین Ave و خبرنگاری به نام کری ترتیب می دهد. کری به او می گوید که تبلیغات باعث اقدام رسمی می شود. Ave موافقت می کند و یک مصاحبه تلویزیونی با علاقه انسانی با کری انجام می دهد. با این حال، داستان موفق به جلب توجه نمی شود و کری به داستان دیگری منتقل می شود. Ave به پیگیری دعوی مدنی برای جبران خسارت تغییر می کند. سنگی با پیامی تهدیدآمیز از پنجره او پرتاب می شود.

دانلود زیرنویس فیلم قرمز ۲۰۰۸ کری از Ave در مورد خانواده اش می پرسد. او به او می گوید که پسر بزرگش دروغگو بود و به دلیل بیماری روانی از نیروی دریایی اخراج شد. یک روز به خانه برگشت و از مادرش پول خواست. او نپذیرفت و او به او تعرض کرد. او که فکر می کرد او را کشته است، سپس برادر و مادرش را با نفت سفید آتش زد. برادر مرد در حالی که مریم به مدت پنج روز در کما زنده ماند.

زیرنویس فیلم Red 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس Red 2008 شروع به دنبال کردن پسرها می کند. هارولد می بیند که Ave آنها را تماشا می کند و با پشیمانی عذرخواهی می کند. ایو می گوید که دوست دارد دنی نیز همین کار را انجام دهد. یک روز، دنی با دوستانش بیسبال بازی می کند و پس از ضربه زدن ناامید می شود و با عصبانیت بازی را ترک می کند. Ave او را دنبال می کند و پشت ماشینش پارک می کند. دنی با او روبرو می شود و با سوزن Ave سعی می کند با چوبش به او ضربه بزند. Ave از ضربه اجتناب می کند و دنی را به زمین می اندازد. Ave اشاره می کند که همانطور که دنی در روشنایی روز و با شاهدان حمله کرد، او باید مراقب خلق و خوی خود باشد و می گوید کتکی که Ave به او داده، ضرب و شتمی است که پدرش باید می زد. اندکی بعد، فروشگاه Ave در آتش سوخت. ایو از شنیدن اینکه هیچ مدرکی دال بر مک کورمکس نیست ناامید می شود.

Ave رد را نبش قبر می کند و او را به خانه مک کورمکس می برد و آنها را با آن روبرو می کند. مایکل و دنی تپانچه‌ها را تکان می‌دهند و پدر خواستار ترک او می‌شود. Ave امتناع می‌کند، در نتیجه دنی عصبانی می‌شود، جلو می‌رود و Ave را نشانه می‌گیرد. Ave هنگام شلیک بازوی دنی را منحرف می‌کند و شلیک به گوش Ave می‌رسد. Ave اسلحه دنی را از او می گیرد، او را به زمین می اندازد و او را گروگان می گیرد. آو به مایکل می‌گوید اسلحه‌اش را پایین بیاورد، دنی را مجبور می‌کند تا به سمت کلانتر برود، جایی که او قصد دارد دنی را به قتل غیرعمد متهم کند. مایکل Ave را دنبال می کند و کامیون خود را از جاده خارج می کند. مک کورمک ها به خانه برمی گردند و فکر می کنند ایو مرده است. شب فرا می‌رسد، در طی آن Ave به هوش می‌آید و سگ گاو استرالیایی را می‌بیند که هفت تیر دنی را به او نشان می‌دهد که در خرابه‌ها رها شده است. او آن را می گیرد و به خانه مک کورمک برمی گردد. او با یافتن هارولد تکان خورده ای که در ایوان سیگار می کشد، می خواهد که او را به جایی که جسد رد انداخته شده هدایت کنند. مایکل، دنی و پیت آنها را دنبال می کنند و پیدا می کنند. مایکل و دنی دوباره مسلح هستند. هارولد به آنها می گوید که بایستند، اما دنی با تفنگ ساچمه ای به شکم Ave شلیک می کند. Ave با آتش پاسخ می دهد و دنی و مایکل را زخمی می کند. همانطور که آنها سقوط می کنند، آنها شلیک می کنند: در تیراندازی متقابل، هارولد و پیت به طور مرگبار مورد اصابت گلوله قرار می گیرند. ایو به دنی و مایکل مجروح نزدیک می شود و به پدر می گوید که یکی از آنها هارولد را کشته است.

زیرنویس فیلم قرمز ۲۰۰۸ همانطور که او بهبود می یابد، Ave روزنامه ای را می خواند که در آن روایت کری از داستان او وجود دارد. کری به ملاقاتش می آید و یک سگ به او می دهد. ایو در ابتدا رد می‌کند و به او یادآوری می‌کند که دو پسر به این دلیل کشته شدند که او می‌خواست انتقام بگیرد. او را با سگ ترک می کند. Ave با وجود اعتراضات او به زودی او را می پذیرد.

زیرنویس Red 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس قرمز ۲۰۰۸ در Rotten Tomatoes این فیلم بر اساس ۲۷ نقد، با میانگین امتیاز ۶.۲/۱۰، دارای ۷۰ درصد محبوبیت است. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «این فیلم انتقام‌جویانه به شدت بر سناریوهای حمله و انتقام تکیه دارد، اما بازی‌های برایان کاکس و تام سایزمور بوی بد فیلم‌نامه‌ای ضعیف‌تر را از بین می‌برد.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۷ منتقد، میانگین وزنی ۶۱ از ۱۰۰ را دارد که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.