تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:30
156 بازدید
کد خبر : 207712

دانلود زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 زیرنویس فیلم طلوع سرخ یک فیلم اکشن درام آمریکایی محصول ۱۹۸۴ به کارگردانی جان میلیوس با فیلمنامه‌ای از میلیوس و کوین رینولدز است. این فیلم جنگ جهانی سوم خیالی را با محوریت تهاجم زمینی اتحاد شوروی، پیمان ورشو و کشورهای آمریکای لاتین به قاره ایالات متحده به تصویر می‌کشد.

دانلود زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 زیرنویس فیلم طلوع سرخ یک فیلم اکشن درام آمریکایی محصول ۱۹۸۴ به کارگردانی جان میلیوس با فیلمنامه‌ای از میلیوس و کوین رینولدز است. این فیلم جنگ جهانی سوم خیالی را با محوریت تهاجم زمینی اتحاد شوروی، پیمان ورشو و کشورهای آمریکای لاتین به قاره ایالات متحده به تصویر می‌کشد. داستان گروهی از چریک‌های نوجوان، معروف به ولورین، در کلرادوی تحت اشغال شوروی را دنبال می‌کند. در این فیلم پاتریک سویزی، چارلی شین، سی. توماس هاول، لی تامپسون و جنیفر گری به ایفای نقش می پردازند و نقش های مکمل را بن جانسون، هری دین استانتون، ران اونیل، ویلیام اسمیت و پاورز بوث بازی می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 در دهه ۱۹۸۰، ایالات متحده آمریکا از نظر استراتژیک پس از انحلال ناتو منزوی شد. در همان زمان، اتحاد جماهیر شوروی و متحدانش در پیمان ورشو به شدت گسترش می یابند. علاوه بر این، در حالی که یک کودتای سوسیالیستی در مکزیک رخ می دهد، برداشت گندم اوکراین با شکست مواجه می شود.

در ماه سپتامبر، در شهر کالومت، کلرادو، یک معلم دبیرستان محلی با دیدن نیروهای شوروی که از هواپیمای ترابری An-12 با چتر نجات می‌افتند، مکث می‌کند. او بیرون می رود تا از آنها بازجویی کند و آنها آتش گشودند و معلم و چند دانش آموز را کشتند. در حالی که دانش آموزان در میان تیراندازی های شدید فرار می کنند، هیاهو اتفاق می افتد. جد اکرت، که برادرش مت را در دبیرستان رها کرده بود، برمی گردد تا او و چند تن از دوستانشان را بردارد و به سختی از هرج و مرج فرار کند.

در مرکز شهر کالومت، نیروهای کوبا، نیکاراگوئه و شوروی پس از یک اشغال عجولانه شروع به اعمال نظم می کنند. سرهنگ کوبایی ارنستو بلا به KGB دستور می دهد تا به فروشگاه های لوازم ورزشی محلی برود و سوابق فروش اسلحه فروشگاه را به دست آورد، فرم ATF 4473، تا مشخص کند که چه کسی دارای سلاح گرم در Calumet و در منطقه روستایی اطراف است.

برادران جد و مت اکرت به همراه دوستانشان رابرت موریس، دنی، داریل بیتس و آرتورو “آاردوارک” موندراگون پس از تجهیز عجولانه خود در یک فروشگاه عمومی پمپ بنزین متعلق به پدر رابرت، به بیابان فرار می کنند. در یک نقطه آنها با سد راه شوروی روبرو می شوند، اما توسط یک هلیکوپتر UH-1 ارتش ایالات متحده نجات می یابند. پس از چندین هفته در جنگل، آنها متوجه می شوند که پدر جد و مت در یک “اردوگاه بازآموزی” در سالن سینمای شهر نگهداری می شود. آنها از اردوگاه بازدید می کنند و از طریق حصار با آقای اکرت صحبت می کنند و متوجه می شوند که مادرشان مرده است. آقای اکرت به آنها یادآوری می کند که عمدا آنها را به شیوه ای سخت بزرگ کرده بود و به آنها دستور داده بود که از او انتقام بگیرند.

دانلود زیرنویس فیلم طلوع سرخ ۱۹۸۴ بچه‌ها از ماسون‌ها، پشت خطوط دشمن در «آمریکای اشغالی» دیدن می‌کنند، جایی که می‌فهمند پدر رابرت به‌خاطر «کمک به چریک‌ها» (تامین اسلحه برای پسران از فروشگاهش) اعدام شده است. ماسون ها از جید و مت می خواهند که از نوه هایشان تونی و اریکا مراقبت کنند. پس از کشتن سربازان شوروی در جنگل، جوانان شروع به حمله به نیروهای اشغالگر می کنند و پس از طلسم مدرسه خود را “ولورین” می نامند. شوروی با انتقام‌جویی پاسخ می‌دهد و پس از هر حمله ولورین، گروه‌هایی از غیرنظامیان را اعدام می‌کند. پدران جد، مت و آراردوارک در یکی از این اعدام ها کشته می شوند. پدر داریل، شهردار بیتس، تلاش می کند با همکاری، جان شهروندان اسیر شده را نجات دهد، اما با موفقیت چندانی همراه نیست. تاکتیک های تلافی جویانه ولورین ها را منصرف نمی کند.

زیرنویس فیلم Red Dawn 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس Red Dawn 1984 با خلبان جنگنده آمریکایی F-15 سرهنگ دوم اندرو تانر ملاقات می کند که توسط MiG-21 های کوبایی سرنگون شده است. او آنها را از وضعیت کنونی جنگ آگاه می کند: چندین شهر آمریکا، از جمله واشنگتن دی سی، در اثر حملات اتمی ویران شدند، فرماندهی هوایی استراتژیک توسط خرابکاران کوبایی فلج شد، و چتربازان برای تصرف مواضع کلیدی در آماده سازی برای حملات اصلی از هواپیماها بیرون ریختند. از طریق مکزیک و آلاسکا بیشتر مناطق جنوبی ایالات متحده و شمال غربی کانادا توسط شوروی اشغال شده است، اما ضدحمله های آمریکا پیشروی شوروی را در امتداد کوه های راکی و می سی سی پی متوقف کرده است و اکنون خطوط تثبیت شده اند. تنها متحدان خارجی آمریکا – چین و بریتانیا – همچنان علیه شوروی فعال هستند، اما از نظر نظامی فلج شده اند.

تانر به ولورین ها در سازماندهی حملات کمک می کند. این امر توجه ژنرال براتچنکو شوروی را جلب می کند که دستور تلافی بیشتر علیه مردم غیرنظامی را صادر می کند. اقدامات ولورین ها و اقدامات تلافی جویانه منجر به فرماندهی عالی هر دو طرف جنگ برای دانستن نام “ولورین ها” می شود و ژنرال های شوروی علناً اعلام می کنند که این منطقه “ممکن است برای مدت طولانی تری آرام شود”. بلافاصله پس از بازدید از خط مقدم، تانر و آردوارک در تیراندازی متقابل یک نبرد تانک کشته می شوند. داریل پس از تحویل گرفتن توسط پدرش توسط شوروی دستگیر می شود. افسران KGB پس از شکنجه او، داریل را مجبور می کنند تا یک دستگاه ردیاب را ببلعد و او را آزاد کنند تا دوباره به چریک ها بپیوندد. یک واحد Spetsnaz با حمل تجهیزات مثلثی رادیویی قابل حمل به کوه ها فرستاده می شود، اما توسط ولورین ها در کمین قرار می گیرند. گروه منبع سیگنال را به داریل ردیابی می کنند که اعتراف می کند و درخواست رحمت می کند. او توسط یک رابرت سرسخت اعدام می شود پس از اینکه جید یک مامور اسپتسناز را اعدام می کند زیرا دیگران نمی توانند دوست خود را بکشند.

زیرنویس فیلم طلوع سرخ ۱۹۸۴ ولورین های باقی مانده توسط هلیکوپترهای Mi-24 کمین می کنند و تونی و رابرت کشته می شوند. جد و مت به مقر اتحاد جماهیر شوروی در Calumet حمله می کنند تا حواس نیروها را پرت کنند در حالی که دنی و اریکا فرار می کنند. نقشه کار می کند، اما جید و مت هر دو به شدت زخمی می شوند. سرهنگ بلا به زودی جید را در حال حمل مت زخمی می یابد و او را زیر اسلحه نگه می دارد. بلا با وجود دشمن بودن، پسرها را رها می کند زیرا او تمایلی به قتل کودکان ندارد. برادران به یک نیمکت در پارک می رسند و در حالی که می میرند یکدیگر را نگه می دارند. در همین حال، دنی و اریکا از طریق کوهستان راکی وحشی می‌گذرند و به مرز آمریکای آزاد می‌رسند.

زیرنویس Red Dawn 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس طلوع سرخ ۱۹۸۴ نقدهای متفاوتی دریافت کرد و بر اساس ۲۷ بررسی، امتیاز ۵۲% “فاسد” را در Rotten Tomatoes دریافت کرد، با میانگین امتیاز ۵.۶/۱۰. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «یک گروه جذاب از ستاره‌های جوان، مخاطبانی خواهد داشت که به ولورین‌ها ریشه می‌دهند، اما خود جدی‌گی رد داون هرگز نمی‌تواند حماقت مفهوم هشداردهنده‌اش را پنهان کند.»

کالین گرینلند، طلوع سرخ را برای مجله Imagine بررسی کرد و اظهار داشت که “طلوع سرخ یک تصویر B کوچک و تبریک به خود است، چیزی که آمریکا به خوبی انجام می دهد. داستان در ماه های اولیه جنگ جهانی سوم رخ می دهد، وقایع نامه ای دوست داشتنی از قهرمانی نوجوانان در کلرادو تحت اشغال روسیه. بچه‌های مدرسه‌ای که در پشت خطوط دشمن گرفتار می‌شوند، یک شبه به چریک‌های کرک تبدیل می‌شوند. نجیبانه سلاخی کنید، حتی بیشتر از آن بمیرید. مناظر زیبا، شرم از فیلم.»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.