تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:05
143 بازدید
کد خبر : 208346

دانلود زیرنویس فیلم Rehana 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rehana 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rehana 2021 زیرنویس فیلم ریحانه مریم نور یک فیلم بنگلادشی محصول سال ۲۰۲۱ است. این فیلم به کارگردانی عبدالله محمد سعد و تهیه کنندگی جرمی چوآ با نام Metro Video و محصول مشترک Sensemakers Productions ساخته شده است. این فیلم درباره زندگی پرتلاش یک استادیار ۳۷ ساله یک کالج پزشکی است. توزیع

دانلود زیرنویس فیلم Rehana 2021 زیرنویس فیلم ریحانه مریم نور یک فیلم بنگلادشی محصول سال ۲۰۲۱ است. این فیلم به کارگردانی عبدالله محمد سعد و تهیه کنندگی جرمی چوآ با نام Metro Video و محصول مشترک Sensemakers Productions ساخته شده است. این فیلم درباره زندگی پرتلاش یک استادیار ۳۷ ساله یک کالج پزشکی است. توزیع بین المللی آن توسط شرکت فروش و توزیع Films Boutique مستقر در آلمان انجام شد. در سال ۲۰۲۱، در بخش نگاه مشخص در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ انتخاب شد. این اولین فیلم بنگلادشی است که در این رده قرار می گیرد. این فیلم به عنوان ورودی بنگلادشی برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. ریحانه مریم نور در مراسم جوایز آسیا پاسیفیک اسکرین دو جایزه گرفت. کارگردان فیلم عبدالله محمد سعد جایزه بزرگ هیئت داوران را از آن خود کرد و ازمری حاق بدون بازیگر نقش بهترین نقش آفرینی در بخش بازیگری زن را از آن خود کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rehana 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rehana 2021 فیلمنامه این فیلم برگرفته از ریحانه مریم نور، معلم ۳۷ ساله یک کالج خصوصی پزشکی است، جایی که ریحانه به عنوان یک مادر، دختر، خواهر و معلم به زندگی سختی عادت کرده است. او یک روز عصر هنگام ترک کالج شاهد یک حادثه غیرمنتظره بود. از آن زمان، او به نمایندگی از دانشجوی دانشکده پزشکی خود علیه معلم دیگرش در اعتراض به این حادثه صحبت کرده است. و وقتی برای اعتراض رفت کم کم لجباز شد. بعداً در همان زمان، مسئولان مدرسه با دختر ۶ ساله ریحانه بدرفتاری کردند. در چنین شرایطی ریحانه همچنان از خارج از قوانین به اصطلاح مدرسه به دنبال عدالت برای فرزندش و آن دانش آموز بود.

زیرنویس فیلم Rehana 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rehana 2021 ریحانه مریم نور برای اولین بار در بخش نگاه معین در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. سروصدای مثبتی در بین مخاطبان و منتقدان ایجاد کرده است. هالیوود ریپورتر ریحانا مریم نور را در خط پایانی این نقد توصیف کرد: «پرتره‌ای روان‌شناختی محکم که می‌تواند جنجال‌انگیز باشد». اسکرین دیلی در نقد خود نوشت: «فیلم یک تداوم مغناطیسی و دامنه‌ای از پویایی نگران‌کننده را از اجرای هاک بادون گرفته است».

زیرنویس Rehana 2021 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ریحانه مریم نور ۲۰۲۱ این فیلم برای بخش مناظره شصت و پنجمین جشنواره انستیتوی فیلم بریتانیا لندن انتخاب شده است. این فیلم موردانتظار “ریحانه مریم نور” قرار است در ۱۲ نوامبر در ۱۲ سالن سینما در سراسر بنگلادش اکران شود. پلتفرم OTT Chorki این فیلم را در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ در سراسر جهان اکران کرد. بازیگر Azmeri Haque Badhon برنده جشنواره فیلم آسیایی هنگ کنگ (HKAFF) شد. ) جایزه در رده استعدادهای جدید برای بازی در این فیلم.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.