تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:02
154 بازدید
کد خبر : 208336

دانلود زیرنویس فیلم Sharper 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sharper 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sharper 2023 زیرنویس فیلم شارپر یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بنجامین کارون و نویسندگی برایان گیتوود و الساندرو تاناکا است. در این فیلم جولیان مور که تهیه کننده نیز بوده و سباستین استن، جاستیس اسمیت، برایانا میدلتون و جان لیتگو به ایفای نقش پرداخته اند. برای دانلود

دانلود زیرنویس فیلم Sharper 2023 زیرنویس فیلم شارپر یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بنجامین کارون و نویسندگی برایان گیتوود و الساندرو تاناکا است. در این فیلم جولیان مور که تهیه کننده نیز بوده و سباستین استن، جاستیس اسمیت، برایانا میدلتون و جان لیتگو به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sharper 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sharper 2023 مرد جوانی از خانواده‌اش انتقام می‌گیرد که او را نپذیرفته‌اند و دیگر افراد ثروتمند را برای به دست آوردن ثروتی که می‌خواهد مجبور می‌کند.

دانلود زیرنویس فیلم شارپر ۲۰۲۳ در مارس ۲۰۲۱، اعلام شد که A24 این فیلم را برای Apple TV+، به کارگردانی بنجامین کارون و با بازی جولیان مور، بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته برایان گیتوود و الساندرو تاناکا که بخشی از فهرست سیاه فیلمنامه‌های ۲۰۲۰ بود، تولید خواهد کرد. در این سال تقویمی در سینماها اکران شود. در ژوئیه ۲۰۲۱، سباستین استن به بازیگران اضافه شد و جاستیس اسمیت و برایانا میدلتون در ماه اوت به آن پیوستند. در ماه سپتامبر، جان لیتگو به عنوان بازیگر انتخاب شد و فیلمبرداری آن از ۱۳ سپتامبر در شهر نیویورک آغاز شد.

زیرنویس فیلم Sharper 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sharper 2023 شارپر در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ در سینماهای منتخب اکران شد و قرار است در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ در Apple TV+ اکران شود.

زیرنویس Sharper 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم شارپر ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۶۰ درصد از ۵۰ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۷/۱۰ مثبت هستند. توافق این وب‌سایت چنین است: «اگرچه شارپر هرگز به کپرهای کلاسیکی که می‌خواهد تقلید کند، نزدیک نمی‌شود، اما شارپر برای گذراندن زمان به اندازه کافی شیک و باهوش است.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۲۶ منتقد، امتیاز ۶۴ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.