تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 22:21
102 بازدید
کد خبر : 207892

دانلود زیرنویس فیلم Shattered 1991 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shattered 1991 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shattered 1991 زیرنویس فیلم شکسته یک فیلم مهیج روان‌شناختی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی ولفگانگ پترسن است که بر اساس رمانی از ریچارد نیلی ساخته شده است. در این فیلم تام برنگر، گرتا اسکاچی، باب هاسکینز، جوآن والی و کوربین برنسن ایفای نقش می کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم Shattered 1991 زیرنویس فیلم شکسته یک فیلم مهیج روان‌شناختی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی ولفگانگ پترسن است که بر اساس رمانی از ریچارد نیلی ساخته شده است. در این فیلم تام برنگر، گرتا اسکاچی، باب هاسکینز، جوآن والی و کوربین برنسن ایفای نقش می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Shattered 1991 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Shattered 1991 معمار دن مریک و همسرش جودیت هنگام رانندگی در شب در امتداد سواحل شمالی کالیفرنیا درگیر یک خرابی ماشین می شوند. دن متحمل صدمات شدید و ضربه مغزی می شود که منجر به فراموشی روانی می شود. پس از جراحی پلاستیک گسترده، دن تحت مراقبت جودیت به خانه باز می گردد.

دن برای کمک به او برای بازگرداندن گذشته خود به نزدیکانش تکیه می کند، از جمله شریک تجاری اش جب اسکات و همسر جب، جنی. دن مکرر فلاش بک هایی دارد که معتقد است رویدادهایی هستند که منجر به تصادف ماشین شده اند.

دن در داستان های مربوط به خود سابقش اختلافاتی پیدا می کند. او به طور تصادفی به عکس هایی از جودیت که با مرد دیگری خوابیده است می رسد. دن یک صورتحساب گران قیمت به یک فروشگاه حیوانات خانگی پیدا می کند و با صاحب آن، گاس کلین، پیگیری می کند. گاس می‌گوید این پرداخت برای خدماتی بود که به‌عنوان یک بازرس خصوصی برای تعقیب جودیت ارائه می‌شد و نشان داد که او با جک استانتون خیانت می‌کرد.

جودیت با استنتون ملاقاتی ترتیب می دهد و دن او را تعقیب می کند. جودیت در یک کشتی شکسته قدیمی که قرار است توسط شرکت دن جابجا شود، توقف می کند. با فرض اینکه کشتی شکسته کلیدی برای یادآوری گذشته او باشد، دن حذف آن به تعویق افتاده است.

جنی جودیت را متهم می کند که برای از بین بردن دن تصادف می کند. همانطور که او با گاس کار می کند تا با استراق سمع همسرش را زیر نظر بگیرد، دن او را به هتلی می برد که در آنجا او و استانتون قرار است با هم ملاقات کنند، اما استانتون آنجا را ترک می کند و تعقیب و گریز از طریق یک منطقه جنگلی آغاز می شود. پس از شلیک گلوله از ماشین استانتون، دن و گاس در حالی که استانتون فرار می کند تصادف می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم شکسته ۱۹۹۱ آن شب در خانه، دن خودش را مسلح می کند و در کمین می نشیند. با تهدید اسلحه، یک مزاحم به نام جودیت که به شکل استانتون مبدل شده است، آشکار می شود. او توضیح می دهد که استانتون در واقع مرده است و در شب حادثه توسط دن کشته شده است. جودیت قصد داشت رابطه با استانتون را متوقف کند. جودیت می گوید که او و دن با دور انداختن جسد استانتون در کشتی غرق شده، قتل را پنهان کردند. وقتی دن فاش می کند که برداشتن کشتی را به تعویق انداخته است، جودیت دچار هیستریک می شود و به آنها پیشنهاد می کند که فرار کنند.

زیرنویس فیلم Shattered 1991 - بلو سابتایتل

زیرنویس Shattered 1991 دن یک تماس تلفنی از جنی دریافت می کند که از او التماس می کند که او را ببیند، اما وقتی دن می رسد، جنی را مرده می بیند. او با اسلحه با گاس مواجه می شود که او را تعقیب می کند و فکر می کند دن باید استانتون را به قتل رسانده باشد. دن با التماس برای جان خود، گاس را متقاعد می کند که از کشتی غرق شده بازدید کند، جایی که آنها یک ظرف نگهداری مواد شیمیایی پیدا می کنند. دن جسد مردی را که دقیقاً شبیه خودش است را لایروبی می کند. دن متوجه می شود که او اصلاً دن مریک نیست. او در واقع جک استانتون است.

در یک فلاش بک، فاش می شود که یک دن متجاوز با همسرش جودیت با شواهدی مبنی بر خیانت او روبرو شده است. او کمک خواست و جک به سمت خانه اش رفت و خیلی دیر رسید تا از شلیک گلوله به سر شوهرش جلوگیری کند. جک می خواست به پلیس برود، اما جودیت او را متقاعد کرد که قتل را پنهان کند و جسد دن را پنهان کند. پس از انجام این کار، جک به جودیت گفت که می‌خواهد از رابطه خارج شود. این باعث عصبانیت و حواس پرتی جودیت شد که به داخل ماشین خراب شد.

جودیت روی ماده شیمیایی حل کننده بدن دن سرمایه گذاری کرده بود، اما چون در واقع فرمالدئید بود، آن را حفظ کرده بود. گاس مورد اصابت گلوله جودیت قرار می گیرد و در آب می افتد. جودیت جک را مجبور می کند تا با او آنجا را ترک کند. او از شب حادثه به‌طور نامنظم در همان جاده رانندگی می‌کند و به قتل جنی اعتراف می‌کند و می‌گوید که همه چیز را فهمیده و باید کشته شود.

او حقایق را از جک پنهان کرد تا او انکار قابل قبولی داشته باشد. پس از تصادف، او به جراحان پلاستیک گفت که مردی که با او بوده شوهرش دن است. جودیت که توسط هلیکوپتر پلیس حواسش پرت می شود، کنترل اسلحه را از دست می دهد و جک آن را می گیرد و از او می خواهد ماشین را متوقف کند. جودیت تصمیم می گیرد آنها را در یک تصادف اتومبیل قتل و انتحاری بکشد. جک، در آخرین ثانیه، غلت می زند، در حالی که او تا حد مرگ سقوط می کند.

زیرنویس فیلم شکسته ۱۹۹۱ هلیکوپتر پلیس فرود می آید و گاس کلین مجروح بیرون می آید. گاس پس از اصابت گلوله به کمک دستگاه تنفسی آسم خود از فرو رفتن در آب جان سالم به در برد. هر دو سوار هلیکوپتر می شوند و گاس از جک به عنوان دن یاد می کند و احتمالاً ثروت مریک را برای او تضمین می کند. هلیکوپتر بلند می شود و بر فراز ماشین در حال سوختن در پایین صخره پرواز می کند.

زیرنویس Shattered 1991 - بلو سابتایتل

زیرنویس شکسته ۱۹۹۱ در سایت Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقدهای ۱۵ منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۱/۱۰، ۳۳ درصد محبوبیت دارد. از “B+” در مقیاس A+ تا F.

پایان پر پیچ و خم فیلم باعث ایجاد شکاف در پاسخ های منتقدان شده است. برخی از منتقدان این افشاگری را بیش از حد مضحک می دانند که نمی توان آن را پذیرفت، در حالی که برخی دیگر آن را مبتکرانه و هوشمندانه می دانند. راجر ایبرت در دسته قبلی قرار می گیرد و بیان می کند که وضوح فیلم “به طرز غیرقابل تصوری غیرقابل تصور” است و “فیلمنامه تا حد نصف بسیار هوشمندانه است”. با این حال، او ادامه می دهد که این کیفیت “همیشه یک نوع سرگرم کننده است.” و واشنگتن پست می‌گوید: «حتی اشاره‌ای به پایان فیلم فاجعه‌بار خواهد بود؛ منتقدی ممکن است به خاطر ارائه پایانی به‌شدت غیرمنتظره‌ای مثل پایانی که در اینجا وجود دارد، لینچ شود. ” علی‌رغم این تقسیم‌بندی، منتقدان عموماً نمایش غافلگیرکننده فیلم را غیرمنتظره و شگفت‌انگیز می‌دانند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.