تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:46
136 بازدید
کد خبر : 207851

دانلود زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 یک فیلم جنایی نئو نوآر آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی اورن یوزیل است. در این فیلم بنجامین واکر، وایات راسل، راین ویلسون، آدام پالی، جان مایکل هیگینز، ران لیوینگستون، استفانی سیگمن و راب کوردری ایفای نقش می‌کنند. این فیلم در ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در نتفلیکس منتشر

دانلود زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 یک فیلم جنایی نئو نوآر آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی اورن یوزیل است. در این فیلم بنجامین واکر، وایات راسل، راین ویلسون، آدام پالی، جان مایکل هیگینز، ران لیوینگستون، استفانی سیگمن و راب کوردری ایفای نقش می‌کنند. این فیلم در ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در نتفلیکس منتشر شد. واکر نقش یک کلانتر شهری کوچک را بازی می کند که در مورد سرقت بانکی که شامل برادر و دو دوست سابقش می شود، تحقیق می کند. داستان برعکس روایت می شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 روز جمعه، اندی سایکز در زیرزمین خانه خود را تمیز می کند، در حالی که همسرش، مارتا، با برادرش، کلانتر زیک سایکز در بالا صحبت می کند. وقتی دختر خردسالش، سالی، به زیرزمین می آید، او را ساکت می کند و به او قول می دهد که حضور او را فاش نکند. زیک مشکوک به تحقیق می‌پردازد، اما اندی با دزدیدن ماشین همسایه فرار می‌کند. زیک که مشخص شد در جریان سرقت بانکی که اندی در آن شرکت داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، شریک زندگی خود، رید اتینگتون را می گیرد و با ماموران FBI، کایل واکر و کرت بیلتمور ملاقات می کند. آنها در خانه قاضی براد داوکینز تحقیق می کنند و او را مرده می یابند. پس از مشاجره با ماموران اف بی آی بر سر نحوه رسیدگی به تحقیقات، زیک از دفتر خود خارج می شود. در همین حین، اندی برای ملاقات با استف برتون، همسر همدستش، اد برتون، وارد جنگلی می شود. او پول بانک را در ماشین او بار می کند، اما قبل از اینکه بتواند سوار شود، مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و کشته می شود، اما ما فقط بازوی تیرانداز را می بینیم که خالکوبی “State Champs” را دارد.

روز پنج‌شنبه، زیک و پلیس‌های دیگر، کریس مورو، معتاد به مواد مخدر، که گمان می‌رود راننده فرار بوده، تحقیق می‌کنند. آنها او را مرده می یابند و زیک فاش می کند که اندی، یک دادستان سابق، پس از یک معامله مشکوک که باعث شد اد و کریس در مرگ تصادفی پسر استف و اد در انفجار آزمایشگاه مواد شیمیایی به راحتی دچار فساد شوند، شایعه شده است. در جای دیگر، قاضی داوکینز با عصبانیت می‌خواهد نوار مجرمی که برای باج‌گیری از او استفاده می‌شود، از بین برود. استف در خانه اش عمداً به خود صدمه می زند. وقتی زیک، رید و ماموران FBI به خانه او می‌رسند، او به آنها می‌گوید که اد زمانی که از رفتن با او امتناع کرد به او حمله کرد. تحت فشار، او اعتراف می کند که او چیزی در مورد رفتن به مکزیک گفته است. داوکینز با دوست پسر نوجوان خود ملاقات می کند، اما اندی غافلگیر می شود. داوکینز که ناامید از حفظ راز خود است، به اندی حمله می کند اما کشته می شود. اندی به خانه اش فرار می کند و در زیرزمین پنهان می شود.

زیرنویس فیلم Shimmer Lake 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس Shimmer Lake 2017 چهارشنبه، یک روز پس از سرقت، کریس و اندی تلاش می کنند تا بفهمند که پس از اینکه اد ظاهراً دو بار از آنها عبور کرد با گرفتن پول برای خود، چه کاری انجام دهند. اندی با گذاشتن دستورات مخفی ماندن به کریس، به شهر برمی گردد تا برادرش را که در اخبار می شنود توسط اد شلیک شده است، بررسی کند. هنگامی که زیک با ماموران FBI ملاقات می کند، کریس با استف تماس تلفنی دریافت می کند و او را دعوت می کند تا پول را تقسیم کند. او شروع به درآوردن می کند و کریس را اغوا می کند که گیج شده است زیرا معتقد است که از او به خاطر نقشی که در مرگ پسرش داشت متنفر است. قاضی داوکینز، مشتاق بازیابی نوار به اتاق هتل می‌رود. استف کریس را تحریک می کند تا به داوکینز حمله کند و او او را می کشد. با قتل و نواری که برای تحت فشار قرار دادن او استفاده می شود، استف او را مجبور می کند که پول را برای اد نگه دارد. داوکینز در خانه اش می شکند، گریه می کند و به همسرش می گوید که همیشه قصد داشته شوهر بهتری برای او باشد.

اندی، کریس و اد (که خالکوبی “State Champs” فاش شده است) علیرغم تلاش استف برای منصرف کردن آنها از سرقت، روز سه شنبه برنامه ریزی می کنند. پس از مشاجره بر سر دخالت اد در مرگ پسرشان، اد می گوید دزدی تنها راه فرار آنها از زندگی فعلی است. داوکینز که مالک بانک است، با اکراه ترکیب گاوصندوق را در ازای قول اد برای دادن نوار به اد می دهد. پس از بارگیری خزانه بانک با پول، داوکینز از زیک برای تماشای آن در یک شب تشکر می کند. قبل از رفتن، داوکینز به زیک پیشنهاد می‌کند که هر کسی را که قصد سرقت از آن را دارد به جای دستگیری، بکشد. در حالی که زیک کتاب می خواند، اد و اندی وارد بانک شده و زیک را گروگان می گیرند. هنگامی که اد اوضاع را تحت کنترل داشت، اندی برای تماشای در خارج می شود و اد طاق را باز می کند. زیک با اسلحه ای که در کیسه کاغذی پنهان شده بود، اد را زخمی می کند و استف را قبل از کشتن اد فاش می کند که والدین کودک مرده هستند. مشخص می‌شود که استف و زیک، که می‌بینیم همان خالکوبی بازوی خود را دارد، قصد داشتند همه کسانی را که مسئول مرگ فرزندشان هستند، بکشند. زیک از استف می خواهد که به بازوی او (که بی حس شده است) شلیک کند. در حالی که استف جسد اد را در دریاچه شیمر پنهان می کند، زیک تحقیقات خود را آغاز می کند.

زیرنویس Shimmer Lake 2017 - بلو سابتایتل

Rotten Tomatoes بر اساس ۱۰ بررسی، با میانگین امتیاز ۴.۸/۱۰، ۶۰ درصد تاییدیه را گزارش کرده است. ایوان جیکوبز، در نقد خود برای مووی وب، این فیلم را «تور دو نیرو» می نامد و می نویسد که این فیلم، «از اولین بار کارگردان اورن یوزیل، نوعی کارت ویزیت است که برای راه اندازی مشاغلی، مانند کاری که کوئنتین تارانتینو.” او بعداً می نویسد: “دریاچه شیمر صادقانه به شرکت پالپ فیکشن تعلق دارد.” رندال کولبرن از Consequence of Sound نوشت که حیله فیلم که به صورت معکوس گفته می‌شود، برای طرح داستان ضروری نیست، بلکه آنچه را که او «قطعه‌ای از داستان سرایی معمولی» می‌خواند، تقویت می‌کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.