تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:46
137 بازدید
کد خبر : 208097

دانلود زیرنویس فیلم Straight Time 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Straight Time 1978 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Straight Time 1978 زیرنویس فیلم زمان مستقیم یک فیلم نئو نوآر درام و جنایی آمریکایی محصول ۱۹۷۸ به کارگردانی اولو گروسبارد و با بازی داستین هافمن، ترزا راسل، گری بوزی، هری دین استانتون، ام. امت والش و کتی بیتس است. داستان آن یک دزد مادام العمر در لس آنجلس را دنبال می

دانلود زیرنویس فیلم Straight Time 1978 زیرنویس فیلم زمان مستقیم یک فیلم نئو نوآر درام و جنایی آمریکایی محصول ۱۹۷۸ به کارگردانی اولو گروسبارد و با بازی داستین هافمن، ترزا راسل، گری بوزی، هری دین استانتون، ام. امت والش و کتی بیتس است. داستان آن یک دزد مادام العمر در لس آنجلس را دنبال می کند که پس از گذراندن محکومیت شش سال زندان، تلاش می کند تا در جامعه جذب شود. این فیلم بر اساس رمان No Beast So Fierce نوشته ادوارد بونکر است که در این فیلم نیز بازی می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Straight Time 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Straight Time 1978 مکس دمبو (هافمن)، یک دزد مادام العمر در لس آنجلس، از یک دوره ۶ ساله زندان آزاد می شود و مجبور می شود به یک افسر بداخلاق آزادی مشروط، ارل فرانک (والش) گزارش دهد. یکی از شرایط آزادی مشروط این است که مکس کار پیدا کند. در آژانس کاریابی، او با جنی مرسر جوان (راسل)، منشی تازه استخدام شده آشنا می‌شود که به او کمک می‌کند در یک کارخانه قوطی کنسرو کار کند. جنی دعوت مکس به شام را می پذیرد، در حالی که به وضوح از رفتار دنیوی و به ظاهر ملایم او تحت تأثیر قرار گرفته است.

ارل به طور غیرمنتظره ای از اتاق مکس بازدید می کند و کتابی از کبریت ها را پیدا می کند که دوست مکس، ویلی دارین (بوسی) اخیراً برای پختن هروئین از آن استفاده کرده است. اگرچه مکس به وضوح هیچ نشانه ای از سوء مصرف مواد مخدر ندارد، اما او را با دستبند می زنند و به زندان می کشانند، بدون کار و خانه. جنی در زندان با او ملاقات می‌کند و شماره‌اش را به او می‌دهد تا وقتی بیرون آمد با او تماس بگیرد.

پس از اینکه آزمایش ادرار ثابت کرد که او پاک است، مکس توسط یک ارل خود راضی انتخاب می شود، او احساس می کند که در واقع به مکس استراحت داده است و این واقعیت را دنبال نمی کند که فردی در محل زندگی او مواد مخدر مصرف کرده است، که منجر به سه سال دیگر می شود. زندان ارل در حین سوار شدن با ماشین خود به خانه ای در نیمه راه، مکس را هل می دهد تا نام کاربر را ببرد. مکس که می‌فهمد هرگز استراحتی نخواهد داشت، ارل را به هم می‌زند، کنترل ماشینش را در دست می‌گیرد و او را با دستبند به حصار جداکننده بزرگراه در حالی که شلوارش را دور قوزک پاهایش می‌بندد، می‌بندد.

دانلود زیرنویس فیلم زمان مستقیم ۱۹۷۸ این شیرین کاری اکنون زندگی مستقیم را غیرممکن می کند. مکس به یک زندگی جنایتکارانه باز می‌گردد، از یک فروشگاه مواد غذایی متعلق به چین سرقت می‌کند و با چند همدستان قدیمی قصد دزدی‌های بزرگ‌تری دارد. پس از سرقت با هم از یک بانک، مکس و دوستش جری شو (استنتون) تصمیم می‌گیرند تا قبل از شروع کار، یک جواهرفروشی بورلی هیلز را تمیز کنند. وقتی مکس تلاش می کند همه چیز را بدزدد، کار خراب می شود. ویلی که نقش راننده فرار را بازی می‌کند، وحشت می‌کند و بلند می‌شود و مکس و جری را رها می‌کند که با پای پیاده فرار کنند، زیرا پلیس در فروشگاه جمع می‌شود.

زیرنویس فیلم Straight Time 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس Straight Time 1978 در حالی که مردان سعی می کنند در حیاط خلوت مسکونی پنهان شوند، جری مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و کشته می شود، در حالی که مکس به یک افسر پلیس شلیک می کند. مکس با غارت فرار می کند، با ویلی با قتل او حسابش را حل می کند و با جنی وفادار در کنارش از لس آنجلس فرار می کند. جنی در حین رانندگی در دره آنتلوپ، یک بولتن خبری از رادیو می شنود که جزئیات جنایت مکس و مرگ های مختلفی را که روی داده است، شرح می دهد. او ناراحت می شود و مکس را مجبور می کند ماشین را متوقف کند تا بتواند استفراغ کند.

زیرنویس فیلم زمان مستقیم ۱۹۷۸ مدت کوتاهی بعد، این زوج به یک ایستگاه خدمات و یک غذاخوری در نزدیکی پالمدیل می‌رسند. آن دو در آنجا نوشیدنی می نوشند، اما مکس در مورد آینده آنها در مورد لم فکر دومی می کند، و اشاره می کند که جنی با اتوبوس به لس آنجلس باز می گردد. او تصمیم می گیرد که جنی را به نفع خودش ترک کند و خود را به یک زندگی جنایی رها کند. بیرون از غذاخوری، جنی از مکس می پرسد که آیا با او تماس می گیرد یا خیر. او می گوید که می خواهد گرفتار شود و می رود. فیلم با مونتاژی از عکس‌های رزرو او که مربوط به سال‌های نوجوانی اوست، به پایان می‌رسد.

زیرنویس Straight Time 1978 - بلو سابتایتل

زیرنویس زمان مستقیم ۱۹۷۸ وینسنت کانبی از نیویورک تایمز Straight Time را به عنوان «فیلمی با ساختار ناب و با صحنه‌پردازی واضح» ستایش کرد که «هیچ تلاشی برای توضیح مکس انجام نمی‌دهد. به سادگی می‌گوید که او اینگونه است. از ما می‌خواهد که شکاف‌ها را پر کنیم، و این معیار فیلمی است که ما می خواهیم.» او همچنین از اجراهای هافمن و راسل تمجید کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.