تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:50
95 بازدید
کد خبر : 208111

دانلود زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 زیرنویس فیلم سرنوشت وسوسه‌انگیز یک فیلم درام تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی کیم راور در اولین کارگردانی خود و مانو بویر است که آلیسا میلانو در نقش یک زن خانه‌دار متاهل بازی می‌کند که با بچه مرد دیگری باردار می‌شود. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام

دانلود زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 زیرنویس فیلم سرنوشت وسوسه‌انگیز یک فیلم درام تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی کیم راور در اولین کارگردانی خود و مانو بویر است که آلیسا میلانو در نقش یک زن خانه‌دار متاهل بازی می‌کند که با بچه مرد دیگری باردار می‌شود. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر نویسنده جین گرین در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 گابی ۴۲ ساله (آلیسا میلانو) به ظاهر زندگی کاملی دارد: متاهل با دو دختر نوجوان، او در یک محله معمولی کانکتیکات زندگی می کند و یک زندگی معمولی دارد. او به عنوان یک سرگرمی مبلمان را بازسازی می کند، در حالی که شوهرش الیوت (استیو کازی) به عنوان پزشک کار می کند تا مخارج خانواده را تامین کند. بدون اینکه خیلی ها بدانند، ازدواج او در حال حاضر با مشکل مواجه شده است: گبی به شدت می خواهد فرزند سومی داشته باشد، اما الیوت تمایلی ندارد و بدون مشورت با همسرش وازکتومی کرد. الیوت برای کاهش تنش های داخل خانه، بچه ها را در حالی که در خانه می ماند به یک سفر آخر هفته به ورمونت می برد. دوست خوب او کلر (جسیکا هارمون) گبی را متقاعد می کند که او را در یک مهمانی همراهی کند، جایی که به زودی گبی با مت شاو ۳۳ ساله (زین هولتز)، یک توسعه دهنده وب موفق آشنا می شود. حتی با وجود اینکه گبی پیشاپیش در مورد ازدواجش به او می گوید، آنها به آن پایان می دهند و مت او را دعوت می کند تا روز بعد به یک جلسه کاری بپیوندد.

دانلود زیرنویس فیلم سرنوشت وسوسه‌انگیز ۲۰۱۹ مت که از یک پیشینه متواضع می آید، از قدرت خود برای پروژه هایی مانند ساخت مدارس غیرانتفاعی استفاده کرده است. او در حال حاضر مشغول ساخت مدرسه ای در محله است و گبی را به عنوان طراح استخدام می کند. گبی که در ابتدا از نزدیک شدن به مت محتاط بود، به زودی به او علاقه پیدا کرد و مکاتبات آنها بیشتر و بیشتر عاشقانه می شود. در همین حال، گبی بیشتر از شوهرش دور می‌شود، به‌ویژه زمانی که او فاش می‌کند که تمایلی به انجام وازکتومی معکوس ندارد. همانطور که الیوت زمان بیشتری را به کار خود اختصاص می دهد، گابی زمان بیشتری را با مت می گذراند. یک شب هنگام صرف شام، گابی از او می خواهد که به ازدواج و مرزهای او احترام بگذارد. با این وجود، خیلی زود رابطه آنها فیزیکی می شود.

زیرنویس فیلم Tempting Fate 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس Tempting Fate 2019 گبی که از احساس گناه پاره شده است، بلافاصله تمام تماس خود را با مت قطع می کند، هرچند به زودی متوجه می شود که باردار است. کلر به او توصیه می کند که سقط جنین کند، اما او تمایلی به سقط جنین ندارد و در عوض تمام حقیقت را به الیوت می گوید. او که از خیانت همسرش احساس خیانت می کند، از خانه بیرون می رود. گبی حقیقت رابطه و بارداری خود را به فرزندانش می گوید، که باعث می شود دختر بزرگ اولیویا (امیلیا باراناک) نیز از خانه خارج شود، اگرچه دختر کوچکتر او بیشتر حمایت می کند و تصمیم می گیرد به مادرش کمک کند. خیلی زود، الیوت به گبی اعلام می کند که می خواهد طلاق بگیرد و خانه آنها را می فروشد. گابی با دیدن زندگی‌اش از هم پاشیده سعی می‌کند جبران کند و تمام انرژی خود را صرف بازسازی مبلمانش می‌کند تا پول کافی برای خرید خانه از الیوت به دست آورد. علیرغم تلاش های او برای نجات ازدواجشان، الیوت نمی تواند او را ببخشد و شروع به قرار ملاقات با تریش (لوسیا والترز)، یکی از آشنایان گابی می کند.

زیرنویس فیلم سرنوشت وسوسه‌انگیز ۲۰۱۹ اندکی بعد، گابی پسری به نام هنری به دنیا می آورد. اولیویا با مادرش آشتی می کند و برای کمک به او با هنری به خانه باز می گردد. گبی دوباره با مت ارتباط برقرار می کند تا به او فرصتی بدهد تا پسرش را ملاقات کند. او اکنون با خوشحالی با زن دیگری به نام مونرو (ربکا اولسون) قرار می گیرد. در این بین الیوت رابطه خود را با تریش قطع می کند و در نهایت تصمیم می گیرد فرصتی دوباره به ازدواج خود با گبی بدهد. در پایان، همه طرف‌ها به توافق می‌رسند که گبی و الیوت، هنری را بزرگ کنند، در حالی که مت هر چند وقت یک‌بار با آنها ملاقات می‌کند.

زیرنویس Tempting Fate 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس سرنوشت وسوسه‌انگیز ۲۰۱۹ نقش میلانو در این فیلم به دلیل موضع‌گیری عمومی این بازیگر در حمایت از حقوق سقط جنین با واکنش‌های آنلاین روبرو شد، در حالی که در فیلم شخصیت او سقط جنین را در نظر نخواهد گرفت. در مصاحبه ای در ژوئن ۲۰۱۹، میلانو در مورد این شباهت ها اظهار داشت: “من فکر می کنم هر زمان که بتوانید مسائل اجتماعی، سیاسی را در هنر و داستان سرایی منتقل کنید، این کار مهمی است، زیرا به نوعی [مساله] را غیرسیاسی می کند. این خوب است. برای جنبه جنبش اجتماعی، زیرا آن را انسانی می‌کند. سپس شما روند تصمیم‌گیری به این شکل را درک می‌کنید. من فکر می‌کنم که این واقعاً مهم است. من دوست ندارم [گفتگو درباره سقط جنین] بیشتر در فیلم وجود داشته باشد، زیرا من فکر کنید که به روشی عالی با آن برخورد می کند، به خصوص به این دلیل که گبی در مورد خواستن بچه های بیشتر صحبت کرد. همچنین، اینطور نبود که حزب جمهوری خواه Roe v. Wade را عقب بکشد، بیایید در فیلم Lifetime خود با آن برخورد کنیم. هرگز چنین مکالمه‌ای نداشتم، اما خوشحالم که مطمئناً این گفتگو وجود دارد.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.