تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:13
132 بازدید
کد خبر : 208581

دانلود زیرنویس فیلم Thankam 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Thankam 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Thankam 2023 زیرنویس فیلم هندی طلا یک فیلم درام جنایی به زبان هندی محصول ۲۰۲۳ است که به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه بدهی و پول هسته اصلی زندگی یک فرد است. این فیلم به نویسندگی سیام پوشکاران و کارگردانی سعید عرفات است. بیجو منون، واینث سرینواسان و آپارنا بالامورالی در

دانلود زیرنویس فیلم Thankam 2023 زیرنویس فیلم هندی طلا یک فیلم درام جنایی به زبان هندی محصول ۲۰۲۳ است که به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه بدهی و پول هسته اصلی زندگی یک فرد است. این فیلم به نویسندگی سیام پوشکاران و کارگردانی سعید عرفات است. بیجو منون، واینث سرینواسان و آپارنا بالامورالی در نقش‌های اصلی این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم توسط استودیو باوانا با همکاری قهرمان طبقه کارگر و فاهاد فاسیل و دوستان تهیه شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Thankam 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Thankam 2023 ماموران طلا از Thrissur، پایتخت طلایی هند هستند. این فیلم سفر آنها به بمبئی برای توزیع طلا و بدبختی های زیر را به تصویر می کشد که در سفرشان با آنها روبرو می شوند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی طلا ۲۰۲۳ در اکتبر ۲۰۱۹، تشکرم به عنوان دومین پروژه تولید قهرمان طبقه کارگر با بازیگران فهاد فاسیل، جوجو جورج، آپارنا بالامورالی و دیلیش پوتان در نقش های اصلی معرفی شد. انتظار می رفت این فیلم تا اوایل سال ۲۰۲۰ اکران شود. اما به دلیل COVID-19، ساخت آن به تعویق افتاد.

زیرنویس فیلم Thankam 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Thankam 2023 در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ و در تقابل با Mohanlal’s Alone در سینماها اکران شد. این فیلم آخرین فیلمی است که کوچو پرمن بازی کرده است. این فیلم برای ادای احترام به این بازیگر پیشکسوت منتشر شد.

زیرنویس فیلم هندی طلا ۲۰۲۳ پراوین از هندو فیلم را تحسین کرد و نوشت: «ساحید عرفات کارگردان و سیام پوشکاران، فیلمنامه‌نویس، به طرز ماهرانه‌ای سفر روایت را انجام می‌دهند، که با بازی‌های خوب وینث سرنیواسان، بیجو منون و سایر بازیگران هدایت می‌شود».

زیرنویس Thankam 2023 - بلو سابتایتل

Latha Srinivasan از India Today، ۳.۵ از ۵ را داد و نوشت: “فیلمنامه سیام پوشکاران، کارگردانی و بازی های Saheed Arafath آن را بسیار تماشاگر کرده است. Thankam به عنوان یک درام تحقیقی یکی از بهترین فیلم هایی است که در چند وقت اخیر اکران شده است.”

ساجین شرجیت از The New Indian Express امتیاز ۳.۵ از ۵ را داد و نوشت: “در حالی که تشکرم به اندازه جوجی سیام تیره نیست، مطمئن نیستم که ارزش پخش دومی را داشته باشد. اگر چیزی باشد، مانند جوجی، گواهی دیگری بر این موضوع است. واقعیت این است که سیام می‌تواند به سرزمین‌های بسیار بدی هم وارد شود.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.