تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 20:55
133 بازدید
کد خبر : 207729

دانلود زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 زیرنویس فیلم فواره جوانی یک پایلوت تلویزیونی در سال ۱۹۵۶ به کارگردانی اورسون ولز برای مجموعه گلچین پیشنهادی Desilu Productions است که هرگز تولید نشد. بر اساس داستان کوتاهی از جان کولیر، فیلم کوتاهی که ولز روی پرده روایت می‌کند، دن توبین، جوی لنسینگ و ریک جیسون

دانلود زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 زیرنویس فیلم فواره جوانی یک پایلوت تلویزیونی در سال ۱۹۵۶ به کارگردانی اورسون ولز برای مجموعه گلچین پیشنهادی Desilu Productions است که هرگز تولید نشد. بر اساس داستان کوتاهی از جان کولیر، فیلم کوتاهی که ولز روی پرده روایت می‌کند، دن توبین، جوی لنسینگ و ریک جیسون را بازی می‌کند. فواره جوانی یک بار در ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۸ در تئاتر کلگیت NBC پخش شد. جایزه معتبر Peabody Award را برای سال ۱۹۵۸ دریافت کرد، تنها خلبان تلویزیون فروخته نشده ای که تا به حال چنین مورد تقدیر قرار گرفته است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 چشمه جوانی یک پایلوت تلویزیونی در سال ۱۹۵۶ برای مجموعه گلچینی است که هرگز تولید نشد. این یک بار، در ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۸، از NBC تئاتر Colgate پخش شد. این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی اورسن ولز بر اساس داستان کوتاه «جوانی از وین» نوشته جان کولیر ساخته شده است. جوی لنسینگ و ریک جیسون در نقش یک زوج خودشیفته که با یک وسوسه غیرقابل مقاومت ساخته شده توسط یک دانشمند (دان توبین) روبرو می شوند، بازی می کنند. خود ولز نیز به‌عنوان راوی روی صفحه نمایش بسیار مشهود است.

«قرار بود مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه را افتتاح کند که ولز به سبک اول شخص مفرد مجموعه‌های رادیویی Mercury Theater on the Air و Campbell Playhouse را روایت و کارگردانی می‌کند، اما با تکنیک‌های رادیویی نوآورانه‌اش که برای صمیمیت بصری رسانه جدیدتر اقتباس شده است. زندگی نامه نویس ولز، جوزف مک براید، نوشت. “ولز آن را به عنوان تنها “فیلم طراحی شده برای جعبه” برای من توصیف کرد. لحن نمایشی وودویلی و سبک خاموشی، مناسب با محیط دهه ۱۹۲۰، طنز تیره ناراحت کننده ای را به این افسانه در مورد غرور انسان می بخشد… به عنوان مجری بسیار شوم، ولز. حضوری آنقدر در همه جا حاضر است، حتی گاهی اوقات حرف های شخصیت ها را به زبان می آورد، که تبدیل به ارباب عروسک آنها می شود، که تاریکی از ناتوانی های خود ویرانگرشان سرگرم می شود.”

دانلود زیرنویس فیلم فواره جوانی ۱۹۵۸ دسی آرناز این سریال را طراحی کرد و به ولز پیشنهاد داد که هر قسمت را مجری و روایت کند – ترکیبی از استعداد او برای داستان سرایی با صمیمیت تلویزیون. آرناز نوشت: «زمانی که با اورسون برای خلبان قرارداد بستم، سعی کردم مجموعه‌ای از مجموعه‌های گلچینی بسازم که شامل چشمه‌های جوانی می‌شود، و نوع داستان‌هایی که ادگار آلن پو به آن‌ها معروف است، مانند «گودال» آونگ” آرناز به یاد می‌آورد که ولز با همکاری با کلودیو گوزمان، کارگردان هنری Desilu، از فرآیند خلاقانه‌ای از عکس‌ها و اکشن‌های زنده استفاده کرد:

ما از عکس‌های ثابت و «قاب‌های نگه‌دار» و بسیاری از چیزهایی که آنها فکر می‌کنند امروز بسیار جدید هستند استفاده کردیم. اگر بخواهیم پسری را نشان دهیم که یک نمایشنامه موفق برای یک دختر می‌سازد، از چهار تصویر ثابت استفاده می‌کنیم: او نگاه می‌کند، او نگاه می‌کند، او چشمک می‌زند، او چشمک می‌زند، قاب را نگه می‌دارد. تقریباً یک تکنیک کمیک استریپ بود و در تلویزیون استفاده نشده بود.

زیرنویس فیلم The Fountain of Youth 1958 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Fountain of Youth 1958 ولز به یاد می آورد: «من خیلی به آن علاقه داشتم، این شیوه انجام آن. “این کاملاً بر اساس طرح ریزی از پشت بود، هیچ منظره ای وجود نداشت. ما فقط وسایل را از بخش غرفه گرفتیم و آنها را پشت صفحه قرار دادیم، و چند چیز کوچک در جلو. این کاملاً آگهی بود. … و البته این تنها کمدی است که تا به حال در فیلم ساخته‌ام. در تئاتر و رادیو کمدی بسیار زیادی انجام می‌دادم. اما در فیلم همیشه بسیار جدی بودم.»
اکثر گزارش‌های منتشر شده مبنی بر هزینه‌بر بودن و بیش از برنامه‌ریزی این خلبان توسط محقق ولز، بیل کرون، که پرونده‌های Desilu را مطالعه کرده بود، رد شد. فیلمبرداری پنج روز طول کشید، ۸ تا ۱۱ و ۱۴ می ۱۹۵۶. هزینه کل ۵۴۸۹۶ دلار بود – تقریباً ۵۰۰۰ دلار بیش از بودجه اما تقریباً نصف هزینه قسمت اول I Love Lucy. آرناز قبل از امضای قرارداد، مسائل مالی را با ولز روشن کرده بود: “من RKO نیستم. این پول “بابالو” من است.” آرناز نوشت: «من هیچ وقت با اورسون مشکلی نداشتم.

آرناز گزارش داد که شبکه سی‌بی‌اس به این سریال جایگاهی داد و جنرال فودز به عنوان حامی مالی، اما چالش‌هایی که در متعهد شدن ولز به سریالی ۳۰ تا ۳۸ هفته ای وجود داشت، آنها را دلسرد کرد و سریال روی آنتن نرفت.

ریک جیسون، مرد پیشرو، فصلی به نام «اورسون ولز و پاهای خاکی» را در زندگی‌نامه آنلاین خود، کتاب‌های ذهن من، به ساخت فیلم اختصاص داد و با دقت روش‌های منحصربه‌فردی را که ولز برای رسیدن به نتیجه خیره‌کننده فیلم به کار گرفت، توضیح داد. در بحثی در ماه مه ۲۰۰۰ در مرکز رسانه ای پیلی، جیسون مشکلات خود را در کار با ولز شرح داد.

زیرنویس فیلم فواره جوانی ۱۹۵۸ چشمه جوانی برای مشاهده در مرکز رسانه‌های پیلی در شهر نیویورک و لس آنجلس در دسترس است. پارامونت پیکچرز مالک این فیلم است و طبق گزارش‌ها معتقد است هیچ بازاری برای آن در ویدیوهای خانگی وجود ندارد.

زیرنویس The Fountain of Youth 1958 - بلو سابتایتل

زیرنویس فواره جوانی ۱۹۵۸ در ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۸ در تئاتر کولگیت NBC-TV پخش شد. به اورسن ولز، به دلیل شوخ طبعی، اصالت و بی‌تفاوتی «چشمه جوانی»، NBC، یکی از شادترین و بی‌احترام‌ترین نیم‌ساعت‌های سال ۱۹۵۸، این جایزه ویژه Peabody اهدا می‌شود.

دسی آرناز، تهیه کننده اجرایی، نوشت: «این تنها خلبان فروخته نشده ای بود که تا به حال برنده جایزه پرافتخار تلویزیون شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.