تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:43
153 بازدید
کد خبر : 208077

دانلود زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 زیرنویس فیلم پاسبان شکست ناپذیر یک فیلم کمدی هنرهای رزمی چینی-تایوانی به کارگردانی Chan Muk-chuen کارگردان هنگ کنگی است که بر اساس رمان قرن نوزدهمی هفت قهرمان و پنج گالانت ساخته شده است. این فیلم در ژئوپارک ملی داجینهو در شهرستان تاینینگ، فوجیان، منطقه حفاظت شده چین فیلمبرداری

دانلود زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 زیرنویس فیلم پاسبان شکست ناپذیر یک فیلم کمدی هنرهای رزمی چینی-تایوانی به کارگردانی Chan Muk-chuen کارگردان هنگ کنگی است که بر اساس رمان قرن نوزدهمی هفت قهرمان و پنج گالانت ساخته شده است. این فیلم در ژئوپارک ملی داجینهو در شهرستان تاینینگ، فوجیان، منطقه حفاظت شده چین فیلمبرداری شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 داستان فیلم در قرن یازدهم سلسله سونگ می گذرد. بای یوتانگ، یک قهرمان جوان با نام مستعار “موش صحرایی”، به استان کایفنگ پایتخت ملی می رسد تا ژان ژائو (ملقب به “قهرمان جنوبی” و “گربه امپراتوری”)، پاسبان جوانی را که برای بخشدار و قاضی فساد ناپذیر بائو ژنگ کار می کند، به چالش بکشد. بای یوتانگ که استاد نفوذ است، شبانه به راحتی به کاخ امپراتوری می رود، اما زمانی که سعی می کند ترک کند، تنها به سختی از دستگیری ژان ژائو می گریزد. او به پایگاه خود در جزیره هالو باز می گردد و برادران قسم خورده اش هان ژانگ (“موش زمینی”)، خو چینگ (“موش صحرایی”) و لو فانگ (“موش آسمان”) در کمین و مسخره بازی قرار می گیرند و او را به داخل موش صحرایی پرتاب می کنند. رودخانه ای که توسط برادر چهارم جیانگ پینگ (“موش رودخانه”) نجات می یابد. پس از دیدار مجدد حواس پرت، پنج برادر قسم خورده توسط دینگ یوهوا، یک شمشیر زن جوان حباب دار که زبان تیزش بای یوتانگ را آزار می دهد، ملاقات می کنند. او با تمجید مداوم ژان ژائو و شوخی در مورد توانایی های بای یوتانگ، بای را با موفقیت تحریک می کند تا دوباره به کایفنگ برود.

زیرنویس فیلم The Invincible Constable 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Invincible Constable 2022 در همین حال، ژان ژائو که در مسیر بای یوتانگ است به کوه های اطراف جزیره هالو رسیده است. او با دینگ یوهوا ملاقات می کند، که بلافاصله از او خوشش می آید. Ding Yuehua احمقانه سعی می کند ژان ژائو را در شمشیرزنی به چالش بکشد و فقط توسط برادر بزرگتر (یا پسر عمویش) Ding Zhaohui نجات می یابد. دینگ ژائوهوی ژان ژائو را برای نوشیدنی به ملک خود دعوت می کند و در طی آن دینگ یوهوا به آزار و اذیت ژان ژائو ادامه می دهد. وقتی دینگ ژائوهویی سر او فریاد می زند، با صدای بلند او را ترک می کند.

دانلود زیرنویس فیلم پاسبان شکست ناپذیر ۲۰۲۲ بای یوتانگ به کایفنگ می رسد و فعالیت های جوانمردانه خود را آغاز می کند. او مخفیانه وارد عمارت معلم خیانتکار امپراتوری پانگ می شود که در حال برگزاری یک ضیافت تولد است که در آن همه مهمانان باید بائوزی بخورند (برای نشان دادن نفرت خود از قاضی بائو). امپریال معلم پنگ مست می شود و به اشتباه دو صیغه مورد علاقه خود را می کشد و معتقد است که آنها به او خیانت می کنند (در واقع بای یوتانگ بود که صدای آنها را تقلید کرد). او سپس با مشاورش لیائو تیانچنگ، که یادبودی برای تاج و تخت درباره قتل می نویسد، مشورت می کند، اما قاضی بائو را مقصر می داند. بای یوتانگ مکالمه را می شنود و شروع به آتش زدن می کند. او توسط ژان ژائو که به کایفنگ بازگشته متوقف می شود، اما موفق می شود ژان را متقاعد کند که به او بپیوندد. در طول هرج و مرج پس از آتش سوزی، او یادبود امپریال آموزگار پانگ را با یادبود دیگری جایگزین می کند که تمام دارایی خود را به امور خیریه اهدا می کند.

زیرنویس The Invincible Constable 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم پاسبان شکست ناپذیر ۲۰۲۲ لیائو تیانژانگ با درک رقابت بین ژان ژائو و بای یوتانگ، معتقد است که می تواند “پنج موش ها” را بخرد تا در مقابل قاضی بائو طرف آنها را بگیرد. در عوض، او توسط بای یوتانگ، جیانگ پینگ و زو چینگ مورد ضرب و شتم سیاه و آبی قرار می گیرد. بای یوتانگ با دینگ یوهوا ملاقات می کند که دوباره او را به عمل تحریک می کند: این بار او “شمشیر امپراتوری” قاضی بائو را می دزدد. درست زمانی که او در حال بازگشت به جزیره هالو است، چهار برادرش در رستورانی توسط لیائو تیانژانگ مسموم می شوند. چهار برادر معتقدند که ژان ژائو مقصر است و درگیری با او آغاز می شود. آنها از ژان ژائو فرار می کنند تا به دست لیائو تیانژانگ بیفتند، اما ژان آنها را نجات می دهد. ژان ژائو با دانستن اینکه همه آنها قهرمانان عادل هستند، آنها را متقاعد می کند که تحت نظر قاضی بائو به او بپیوندند. با این حال، چهار برادر تمایلی به دنبال کردن بای یوتانگ، برادر خودشان ندارند.

زیرنویس پاسبان شکست ناپذیر ۲۰۲۲ ژان ژائو دوباره در راهش به جزیره هالو با دینگ یوهوا ملاقات می کند. در ابتدا تلاش زیادی می کند تا از او دوری کند، اما طبیعت مهربان و مهربان او به تدریج می درخشد و در طول سفر به هم نزدیک می شوند. وقتی به جزیره هالو می رسند در دام بای یوتانگ می افتند. چهار برادر بای یوتانگ از مداخله در هر دو طرف امتناع می ورزند، اما خوشبختانه دینگ ژائوهویی به کمک می آید. پس از آزادی، ژان ژائو برای شمشیر با بای یوتانگ می جنگد. در این زمان امپریال آموزگار پنگ با ناوگانی وارد می شود تا همه قهرمانان را خاموش کند. علیرغم مهارت های رزمی به ظاهر بی نظیر او، قهرمانان با هم همکاری می کنند تا او را بکشند. شمشیری که در رودخانه افتاده بود سرانجام توسط جیانگ پینگ بازیابی شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.