تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:55
131 بازدید
کد خبر : 208123

دانلود زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 یک فیلم آمریکایی در ژانر فانتزی-ماجراجویی و ساخت تلویزیون محصول ۲۰۰۸ است و سومین فیلم از مجموعه کتابدار با بازی نوآ وایل در نقش کتابداری است که از مجموعه مخفیانه ای از مصنوعات ولاد دراکولا و گروه های خون آشامش محافظت می

دانلود زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 یک فیلم آمریکایی در ژانر فانتزی-ماجراجویی و ساخت تلویزیون محصول ۲۰۰۸ است و سومین فیلم از مجموعه کتابدار با بازی نوآ وایل در نقش کتابداری است که از مجموعه مخفیانه ای از مصنوعات ولاد دراکولا و گروه های خون آشامش محافظت می کند. این فیلم تلویزیونی در ۷ دسامبر ۲۰۰۸ در کانال کابلی آمریکایی TNT منتشر شد. این فیلم دنباله ای بر کتابدار: جستجوی نیزه در سال ۲۰۰۴ و کتابدار: بازگشت به معادن پادشاه سلیمان در سال ۲۰۰۶ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 کتابدار فلین کارسن (نوآ وایل) در انگلستان در حال مناقصه برای خرید یک گلدان گرانبها از مینگ برای کتابخانه است. او به طور همزمان با شارلین (جین کرتین) و دوست دخترش، کتی (بت بوروانت) که در انتهای طناب او قرار دارد، تلفن می کند. دیوانه و حواس پرت، ۱ میلیون پوند پیشنهاد داد و کتی را از دست داد. او برای گلدان امضا می‌کند و بی‌درنگ آن را می‌شکند و سنگ فیلسوف را آشکار می‌کند که هر چیزی را که لمس می‌کند به طلا تبدیل می‌کند. فلین ماهرانه از سنگ دفاع می کند و برای ملاقات با کتی مسابقه می دهد: او به خانه پرواز کرده است.

در همین حال، در کارپاتیا، گروهی از ماموران سابق KGB به رهبری سرگئی کوبیچک (دیکران تولین) نقشه می‌کشند تا با احیای خون آشام معروف، شاهزاده ولاد دراکولا، با استفاده از “جام جودا”، اتحاد جماهیر شوروی منحل شده را بازگردانند. در بخارست، پروفسور لازلو (بروس دیویسون)، یک مورخ نابغه با علاقه به افسانه های خون آشام که سال ها در جستجوی جام بوده است، می ربایند، استاد سالخورده و معلول ناخواسته به آنها ملحق می شود و آنها را به نیواورلئان هدایت می کند.

در کتابخانه، شارلین، فلین را به خاطر بیش از حد بودجه تنبیه می کند. همراه با از دست دادن کتی، این آخرین نی است: او یک ذوب تمام عیار دارد. جادسون (باب نیوهارت)، شارلین (جین کرتین) و شمشیر Excalibur (بهترین دوست او) به فلین پیشنهاد می کنند که به تعطیلات برود. شارلین فکر می کند که آیا او برمی گردد یا نه، و جادسون پاسخ می دهد که کتابخانه برای او برنامه هایی دارد.

دانلود زیرنویس فیلم کتابدار سوم: نفرین جام یهودا ۲۰۰۸ شارلین پس از ترکیبی از همسریابی و مزه شراب، از آپارتمان فلین می‌گذرد تا بروشورهای مسافرتی و توصیه‌هایی به او بدهد: «رویاهایت را دنبال کن». در آن شب، رویاهای عجیب فلین او را به نیواورلئان سوق می دهد. در آنجا، او با اندرو (تلفظ آندره) (ورنر ریچموند)، یک راهنما، ملاقات می کند. در یک کلوپ شبانه کلیسا، او با خواننده سیمون رنوآر (استنا کاتیک)، زنی در رویاهایش روبرو می شود. او از اولین نشانگر برای یافتن جام یهودا محافظت می کند. فلین و سیمون پس از فرار از دست مردان کوبیچک، شهر را انجام می دهند و شب را با هم می گذرانند.

در صبح، فلین یک برخورد جادویی با جادسون دارد، که توضیح می دهد که جام جوداس نسخه خون آشام جام مقدس است که از ۳۰ قطعه نقره ای که پس از خیانت به عیسی مسیح به یهودا اسکاریوتی داده شد، تشکیل شده است. جادسون به فلین می‌گوید جام را قطع کند و اطلاعات مهمی در مورد خون‌آشام‌ها به او می‌دهد.

زیرنویس فیلم The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 فلین سرنخ ها را در اولین نشانگر رمزگشایی می کند. اندرو او را به مقبره ماری لاوو، “ملکه وودو” نیواورلئان می برد، جایی که نشانگر دوم را کشف می کند، اما مردان کوبیچک او را می گیرند. کوبیچک پروفسور لازلو را معرفی می کند. آنها فلین را با یک ماده توهم زا مسموم می کنند تا بتوانند تصادفی را رقم بزنند. قبل از شروع، فلین از بند خود فرار می کند. او و پروفسور لازلو، که تقریباً در هماهنگی کامل کار می کنند، سرنخ های آن را رمزگشایی می کنند. این یک عدسی است که یک نقشه روی آن حک شده است. پروفسور به فلین می گوید بدوید. او از طریق یک مهمانی خیابانی به سبک کارناوال فرار می کند تا اینکه مردان کوبیچک او را می گیرند. سیمون به سرسپردگان حمله می‌کند، تبدیل به مه می‌شود و قدرت غیرانسانی به کار می‌گیرد تا اینکه یکی با تفنگ ساچمه‌ای به سینه‌اش منفجر می‌شود. فلین باعث آتش سوزی گاز می شود و به او زمان می دهد تا جسد سیمون را به بیرون حمل کند. فلین اندوهگین می شود – تا زمانی که برمی خیزد.

او از حال می رود و در خانه سیمون از خواب بیدار می شود. او یک خون آشام است که در سال ۱۶۰۳ در پاریس، فرانسه به دنیا آمد و در سن ۲۵ سالگی بود. او یک خواننده خوش آتیه اپرا بود و عمیقاً عاشق یک معلم دانشگاه (با بازی نوآ وایل) بود تا اینکه یک برخورد تصادفی با یک خون آشام او را تغییر داد. . او می خواهد سازنده اش را نابود کند تا بتواند در آرامش بمیرد. هنگامی که او از جام Judas مطلع شد، قول داد که از آن محافظت کند و به راهبانی که آن را در نیواورلئان پنهان کرده بودند، کمک کند. او دویست سال این کار را کرده است. سیمون نقاشی ۱۰۰۰ ساله ای را به فلین نشان می دهد که نشان دهنده مبارزه کتابخانه علیه شیطان است. محقق، اولین کتابدار، سازنده کتابخانه را نشان می دهد. سپر شوالیه/ دانشمند با درخت دانش پوشیده شده است. فلین زمزمه می کند، نام او یهودا است، «عبری برای جادسون».

اندرو آنها را به بایو می برد تا کشتی دزدان دریایی شکسته و آخرین محل استراحت ژان لافیت – و جام. آنها دوباره توسط کوبیچک و افرادش با لازلو پیشی می گیرند. آنها فلین و سیمون را در کشتی رها می کنند. سیمون آنقدر ضعیف است که نمی تواند رها شود، زیرا غذا نداده است. فلین از توپ یک کشتی برای منفجر کردن یکی از درها استفاده می کند. زمانی که سیمون آزاد شد، قایق آندره را می دزد و فلین را به خاطر خیر خود رها می کند. او که آسیب دیده اما مصمم است، به سرزمین اصلی باز می گردد و مخفیگاه کوبیچک را پیدا می کند.

زیرنویس فیلم کتابدار سوم: نفرین جام یهودا ۲۰۰۸ سیمون در همان زمان از راه می رسد و آنها اسیر می شوند. کوبیچک مراسم را بر روی بدن ولاد دراکولا در میان باد شدید و رعد و برق انجام می دهد – بدون نتیجه. پروفسور لازلو با خنده از جام می نوشد و دگرگون می شود. او ولاد دراکولا، خون آشامی است که سیمونه را تبدیل کرد. نقص او دروغ نبود. او در جریان شیوع وبا آلوده شد. او از سرسپردگان کوبیچک تغذیه می کند و آنها را به ارتش جدیدی از خون آشام ها تبدیل می کند.

کوبیچک و سرسپردگان باقی مانده اش، فلین، و سیمون با خون آشام ها می جنگند. فلین به دنبال ولاد بیرون می آید تا جام را پس بگیرد. کوبیچک سیمونه را به دنبال آنها می فرستد و مخفیگاه را با نارنجک منفجر می کند. فلین به معنای واقعی کلمه به یک درخت آسپن برخورد می‌کند و لازلوی که بیش از حد اعتماد به نفس دارد را فریب می‌دهد تا آنقدر نزدیک شود که در معرض خطر قرار بگیرد. او در یک ستون آتش می میرد. سیمون در آرامش از فلین می خواهد که به او کمک کند آخرین طلوع خورشید را تماشا کند. آنها خداحافظی می کنند، و او به آرامی در درخشش درخشش حل می شود.

زیرنویس The Librarian III: The Curse of the Judas Chalice 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس کتابدار سوم: نفرین جام یهودا ۲۰۰۸ فلین سخنان سیمون در مورد زندگی با هدف و اشتیاق را به خاطر می آورد و به کتابخانه باز می گردد تا وظایف خود را از سر بگیرد. او اولین نشانگر روی بند ناف را به شارلین می دهد. او شروع به خواندن کتیبه می کند اما در عوض به او می گوید که “رویاهایت را دنبال کن” – توصیه او به او. رویا تو را به کجا برد؟ او می پرسد. خانه، او پاسخ می دهد.

جادسون به فلین اعتراف نخواهد کرد که او دانشمند/شوالیه نقاشی سیمون، یهودا است. (در فصل ۴ کتابداران، به وضوح بیان شده است که جادسون در واقع بنیانگذار کتابخانه است.) فلین سرنوشت خود را به عنوان بخشی از مبارزه بین خیر و شر بدون پشیمانی می پذیرد. دوربین بالا می‌آید تا شکل درخت دانش را که در نقاشی سیمون دیده می‌شود، در کتابخانه نشان دهد.

Andrew L. Urban از Urban Cinefile نقد مثبتی به آن داد و نوشت: “به محض شروع تیتراژ افتتاحیه، با تشویق جوزف لودوکا به نام ماجراجویی، می دانیم که در قلمرو ایندیانا جونز هستیم اما ایندی ساختمان را ترک کرده است. و فیلمسازان زبانشان را محکم در گونه هایشان دارند

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.