تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 17:05
130 بازدید
کد خبر : 196648

دانلود زیرنویس فیلم The Metamorphosis of Birds 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Metamorphosis of Birds 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Metamorphosis of Birds 2020 فیلم‌هایی درباره خانواده‌های ناکارآمد معمولاً این جمله تولستوی را از افتتاحیه آنا کارنینا به یاد می‌آورند: «خانواده‌های خوشبخت همه شبیه هم هستند. هر خانواده ناراضی در نوع خود ناراضی است.” به نظرم رسید که با تماشای این اولین متفکرانه و ملایم هنرمند تجسمی پرتغالی کاتارینا واسکونسلوس، عکس

دانلود زیرنویس فیلم The Metamorphosis of Birds 2020 فیلم‌هایی درباره خانواده‌های ناکارآمد معمولاً این جمله تولستوی را از افتتاحیه آنا کارنینا به یاد می‌آورند: «خانواده‌های خوشبخت همه شبیه هم هستند. هر خانواده ناراضی در نوع خود ناراضی است.” به نظرم رسید که با تماشای این اولین متفکرانه و ملایم هنرمند تجسمی پرتغالی کاتارینا واسکونسلوس، عکس این موضوع صادق باشد: یک نامه عاشقانه غنایی و درونگرایانه به خانواده اش، که به طرز شگفت انگیزی در ۱۶ میلی متر گرفته شده است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/the-metamorphosis-of-birds-2020/

The Metamorphosis of Birds' Review: A Magical Realist Family Memoir -  Variety

زیرنویس فیلم The Metamorphosis of Birds 2020 این یک نوع مستند هنری تخیلی است که در حدود یک ساعت اول اساساً درباره زندگی مشترک پدربزرگ و مادربزرگ واسکونسلوس است. ماجرا با انتقال پدربزرگ سالخورده‌اش هنریکه (با بازی خوزه مانوئل مندز) به مراکز مسکونی آغاز می‌شود. در صداپیشگی، هنریک با مهربانی با همسرش بئاتریز، که در سال ۱۹۸۴ بر اثر سکته درگذشت، صحبت می‌کند. او تولدها و نقاط عطف را از دست داد و یکی از دخترانش را تا چهار سالگی ملاقات نکرد. ما شاهد نمایشی از ازدواج آنها هستیم. بیاتریز نیز صحبت می کند. سایر اعضای خانواده، از جمله پسر بزرگشان، جاسینتو، پدر کارگردان نیز همینطور.

The Metamorphosis of Birds (2020) - IMDb

زیرنویس The Metamorphosis of Birds 2020 برای خانواده اش بئاتریز یک درخت است، زنی عملی با ریشه های عمیق. برای او، کودکان مانند پرندگانی هستند که به مرور زمان پرواز می کنند. این آواز شاعرانه با درد دلتنگی و از دست دادن سوراخ شده است. و این فیلمی از تصاویر خارق‌العاده و زیبا است که هر کدام مانند یک تابلوی نقاشی هستند: دستان توانا خدمتکار خانواده که کدو حلوایی را می‌برند یا نمای نزدیک از رگ‌ها روی برگ.

Catarina Vasconcelos on 'The Metamorphosis of Birds' - Variety

در بخش دوم، Vasconcelos بر روی از دست دادن مادر خود در سال ۲۰۰۳ تمرکز می کند. در یک صحنه فوق العاده تکان دهنده، او عکسی را که در بدو تولدش گرفته شده است، در لحظه ای که مادرش برای اولین بار او را دید، بر روی صفحه نمایش نگه می دارد. در بالا، پدرش در مورد تماشای او در ۱۷ سالگی صحبت می کند که به بیمارستان می رسد تا مادرش را مرده ببیند. این فیلم واقعاً به هیچ حقیقت یا موضوع بزرگتری نمی پردازد، اما بدون شک توسط Vasconcelloses ارزش قائل خواهد شد. دیگران ممکن است احساس کنند که تماشای داستان خانواده شخص دیگری، هر چند آرام و شاعرانه، زمان زیادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.