تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 11:24
153 بازدید
کد خبر : 200586

دانلود زیرنویس فیلم The Mulligan 2022

دانلود زیرنویس فیلم The Mulligan 2022

دانلود زیرنویس فیلم The Mulligan 2022 پل مک آلیستر در همه چیز موفق است – به جز آنچه واقعاً مهم است. پل که از همسرش جدا شده و از پسرش جدا شده است، تمرکز خود را بر روی معامله بزرگ بعدی اتاق هیئت مدیره خود حفظ می کند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم The Mulligan 2022 پل مک آلیستر در همه چیز موفق است – به جز آنچه واقعاً مهم است. پل که از همسرش جدا شده و از پسرش جدا شده است، تمرکز خود را بر روی معامله بزرگ بعدی اتاق هیئت مدیره خود حفظ می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Mulligan 2022  - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Mulligan 2022 زندگی پل مانند یک تی‌شات اشتباه روی یک سوراخ دشوار، می‌تواند از یک «مالیگان» استفاده کند. یک حرفه ای بازنشسته گلف سعی می کند به این تاجر موفق که از خدا دور است به آنچه واقعاً در زندگی مهم است اشاره کند.

زیرنویس فیلم The Mulligan 2022  - بلو سابتایتل

زیرنویس The Mulligan 2022 از طریق دوستی جدید خود، Old Pro به پل کمک می کند تا دریابد که امیدی برای شانس های دوم در کسی که به ما “مالیگان نهایی” را ارائه می دهد، وجود دارد.

زیرنویس The Mulligan 2022  - بلو سابتایتل

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.