تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:01
93 بازدید
کد خبر : 208206

دانلود زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 زیرنویس فیلم دوستان پرشور یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی محصول سال ۱۹۴۹ به کارگردانی دیوید لین و با بازی آن تاد، کلود رینز و ترور هاوارد است. این فیلم بر اساس The Passionate Friends: A Novel (1913) اثر H. G. Wells ساخته شده است. این مثلث عشقی را

دانلود زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 زیرنویس فیلم دوستان پرشور یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی محصول سال ۱۹۴۹ به کارگردانی دیوید لین و با بازی آن تاد، کلود رینز و ترور هاوارد است. این فیلم بر اساس The Passionate Friends: A Novel (1913) اثر H. G. Wells ساخته شده است. این مثلث عشقی را توصیف می کند که در آن یک زن نمی تواند رابطه خود را با مرد دیگری رها کند. این فیلم در سال ۱۹۴۹ وارد جشنواره فیلم کن شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 داستان از طریق قسمت هایی از خاطرات توسط زن (مری با بازی آن تاد) در حالی که در تعطیلات در سوئیس در انتظار شوهر بانکدارش هاوارد (کلود رینز) است تا از تجارتش به او ملحق شود، روایت می شود. نه سال از تعطیلات آنها می گذرد، بلکه نه سال از آخرین صحبت او با مردی که عاشقش است (استیون با بازی ترور هاوارد) می گذرد که بدون اطلاع از او به اتاق مجاور رزرو شده است.

سپس روایت به گذشته می رود و از عشق بین مری و استیون می گوید. در حالی که مری عاشق استیون است، از ازدواج با او امتناع می کند، زیرا معتقد است که ازدواج عاشقانه بسیار خفه کننده خواهد بود، در حالی که استیون به او می گوید که دو نفر عاشق باید بخواهند “متعلق به یکدیگر باشند”. مری اصرار می‌ورزد که فقط می‌خواهد «متعلق به خودش» باشد و در حالی که استیون به او می‌گوید که زندگی‌اش «شکست» خواهد بود، فرار می‌کند. سپس با هاوارد ازدواج می کند که به او محبت، ثبات و امنیت می بخشد. هنگامی که آنها نه سال بعد در شب سال نو دوباره ملاقات می کنند، استیون با دوست دختر آن زمان خود است در حالی که مری با هاوارد است. هوارد به طور خشک وانمود می‌کند که استیون را نمی‌شناسد «بنابراین دشمن متوجه نمی‌شود که او تحت نظر است».

دانلود زیرنویس فیلم دوستان پرشور ۱۹۴۹ استیون بعداً دوباره مری را تعقیب می کند و تقریباً او را متقاعد می کند که نظرش را تغییر دهد و هوارد را ترک کند. در حالی که هاوارد معاشرت همسرش با استیون را می پذیرد، متوجه می شود که آنها بلیط های تئاتر خود را فراموش کرده اند. سپس هنگامی که او از عصرشان سؤال می کند، به او دروغ می گویند. در یک صحنه دراماتیک استیون به هاوارد مری می‌گوید که عاشق اوست و هاوارد باید کنار برود، در حالی که مری از او می‌خواهد که آنجا را ترک کند تا بتواند با هاوارد صحبت کند.

زیرنویس فیلم The Passionate Friends 1949 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Passionate Friends 1949 مری نامه ای برای استیون می فرستد، اما استیون به محل سکونت آنها می رود و از ماری می خواهد. او ابتدا هاوارد را می بیند که به او می گوید مری را می شناسد و درک می کند، در حالی که استیون، با وجود عاشق بودن، به سختی مری را می شناسد. هاوارد می‌داند که ازدواج آن‌ها ازدواج عشقی نیست، بلکه عشقی و آزادی متقابل است. هاوارد مطمئن است که ازدواج عاشقانه، که در آن شرکا به یکدیگر تعلق دارند، چیزی نبود که مری می‌خواهد، و تنها چیزی که لازم است این است که مری و استیون از یکدیگر دور بمانند. مری بعداً گفته هاوارد را تأیید می کند و قبل از اینکه استیون بتواند او را منصرف کند فرار می کند.

داستان به تعطیلات در کوه‌های آلپ سوئیس بازمی‌گردد، زیرا مری و استیون بی‌گناه دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند. هاوارد یک بار دیگر به دلیل کار بانکی غایب است و استیون نیم روز قبل از بازگشت به لندن وقت دارد، آنها با قایق و تله کابین به پیک نیک در یک کوه می روند. آنها از زندگی خود صحبت می کنند و استیون فاش می کند که از همسرش دو فرزند دارد. مریم از او می‌پرسد که آیا خوشحال است یا نه، و به نظر می‌رسد که از خوشحالی او خوشحال‌تر است، اما عبارات مختلط حکایت از پشیمانی دارد، گویی او خودش را به جای همسرش آرزو می‌کند.

هنگامی که آنها از کوه برمی گردند، هاوارد زودتر رسیده است و اتفاقا آنها را می بیند که با هم از قایق پیاده می شوند. همانطور که او به سوئیت این زوج می رود، متوجه می شود که باربر چمدان استیون را از اتاق مجاور گرفته و مملو از شک می شود. غرور او بیشتر جریحه دار می شود که مری با عجله کنار او به تراس می رود، بدون اینکه متوجه شود او آنجاست تا با اشتیاق برای استیون خداحافظی کند. هنگامی که مریم برمی گردد و او را می بیند، احساساتش در چهره اش آشکار می شود، طوفان می کند و به زودی با ادعای زنا از او تقاضای طلاق می کند.

زیرنویس فیلم دوستان پرشور ۱۹۴۹ مری سعی می‌کند به استیون در مورد اقدام طلاق هشدار دهد، اما درست زمانی که همسر استیون برای دیدن استیون از قطار می‌رود، روند به او ارائه می‌شود. زندگی خانوادگی استیون در ویرانی فرو رفته است. مری تصمیم می گیرد که باید استیون را نجات دهد و برای آخرین بار با او ملاقات می کند و وانمود می کند که هاوارد طلاق را پس گرفته است تا استیون بتواند به همسرش و زندگی شاد بازگردد. او پیش هاوارد می رود و از او می خواهد تا با گفتن اینکه هیچ اتفاقی در هتل سوئیس نیفتاده و او از اتاق مجاور استیون بی گناه است، طلاق را متوقف کند. هاوارد سپس به او می گوید که طلاق به این دلیل نیست. او از ازدواج آنها انتظار عشق و محبت و وفاداری را نداشت. در عوض به او «عشقی که به سگ می دادی، مهربانی که به گدا می کردی، و وفاداری یک خدمتکار بد» داده شد. او با فریاد از مری که بیرون بیاید، عصبانی می شود و یک گلدان را می شکند. او به سرعت آرام می شود و با پشیمانی واقعی از گفته هایش پس می گیرد و نشان می دهد که همان نوع عشق عاشقانه ای را نسبت به مری ایجاد کرده است که همیشه از آن بیزار بوده است، اما مری قبلاً آن را ترک کرده است.

زیرنویس The Passionate Friends 1949 - بلو سابتایتل

زیرنویس دوستان پرشور ۱۹۴۹ مری از خانه فرار می کند و در حالت خلسه از ایستگاه متروی لندن عبور می کند. او که روی یک سکو با قطاری که به سمت غرب لندن می رود، ایستاده است، او با گیجی به ریل ها فکر می کند. همانطور که قطار نزدیک می شود، او به طرز خطرناکی به لبه سکو نزدیک می شود، اما درست زمانی که می خواهد بپرد، کسی دور کمر او را می گیرد. هوارد (شوهر او) است که به دنبال او آمده است. او را در حالی که تکان می‌خورد در آغوش می‌گیرد و زن و شوهر روی سکو با هم آشتی می‌کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.