تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:35
149 بازدید
کد خبر : 207725

دانلود زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 زیرنویس فیلم جنگل سنگ‌شده یک فیلم آمریکایی محصول ۱۹۳۶ به کارگردانی آرچی مایو و بر اساس درام به همین نام اثر رابرت ای. شروود در سال ۱۹۳۵ در برادوی است. لسلی هاوارد، بت دیویس و همفری بوگارت در این فیلم بازی می کنند. فیلمنامه را دلمر دیوز و

دانلود زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 زیرنویس فیلم جنگل سنگ‌شده یک فیلم آمریکایی محصول ۱۹۳۶ به کارگردانی آرچی مایو و بر اساس درام به همین نام اثر رابرت ای. شروود در سال ۱۹۳۵ در برادوی است. لسلی هاوارد، بت دیویس و همفری بوگارت در این فیلم بازی می کنند. فیلمنامه را دلمر دیوز و چارلز کنیون نوشته اند و بعدها اقتباس های آن در رادیو و تلویزیون اجرا شد. داستان فیلم در پارک ملی جنگل سنگ‌شده در آریزونا می‌گذرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 در بحبوحه رکود بزرگ، آلن اسکوایر، یک نویسنده انگلیسی شکست خورده، که اکنون سرخورده و بی پولی است، در یک غذاخوری کنار جاده ای در شهر دورافتاده بلک مسا، آریزونا، در لبه جنگل سنگ شده سرگردان است. این رستوران توسط جیسون میپل، دخترش گابریل، و گرامپ، پدر جیسون اداره می‌شود، که هر کسی را که با داستان‌های ماجراجویی‌های او در غرب قدیم با شخصیت‌هایی مانند بیلی کید گوش کند، خوشحال می‌کند.

مادر گابریل، یک عروس جنگی فرانسوی که زمانی که جیسون یک سرباز جوان و خوش تیپ آمریکایی بود عاشق او شد، پس از جنگ جهانی اول “مرد شکست خورده کسل کننده” خود را ترک کرد و زمانی که گابریل نوزاد بود به فرانسه بازگشت. او اکنون برای گابریل شعر می فرستد، او آرزو دارد به بورژ، جایی که پدر و مادرش برای اولین بار ملاقات کردند، نقل مکان کند تا هنرمند شود. آلن داستان خود را تعریف می‌کند – که چگونه یک رمان نوشت، سپس هشت سال با همسر ناشرش در فرانسه زندگی کرد و سعی کرد رمان دیگری بنویسد – و گابریل فوراً با او روبرو می‌شود.

دانلود زیرنویس فیلم جنگل سنگ‌شده ۱۹۳۶ گابریل نقاشی‌هایش را به آلن نشان می‌دهد – اولین باری که آنها را به کسی نشان می‌دهد – و شعر مورد علاقه فرانسوا ویلون را برای او می‌خواند. بوز هرتزلینگر، کارمند ناهارخوری که بیهوده گابریل را جلب کرده است، به آلن حسادت می کند که تصمیم می گیرد فوراً آنجا را ترک کند. او از گردشگران ثروتمند آقا و خانم چیشولم سواری می کند. اما تنها پس از چند دقیقه در جاده، با دوک مانتی، یک گانگستر بدنام در حال فرار از تعقیب و گریز گسترده پلیس روبرو می شوند که ماشینش خراب شده است. دوک و گروهش ماشین چیشولمز را می گیرند و به سمت غذاخوری می روند، جایی که دوک ترتیب قرار ملاقات با دوست دخترش، دوریس، را در راه مکزیک داده است. آلن، چیشولم ها و راننده آنها نیز به زودی راه خود را به سمت غذاخوری باز می کنند.

زیرنویس فیلم The Petrified Forest 1936 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Petrified Forest 1936 آلن، بی‌تفاوت به وضعیت گروگان‌ها، دوک را وارد گفتگوی پرنشاط می‌کند و از او به عنوان «آخرین رسول بزرگ فردگرایی خشن» یاد می‌کند. بوز تفنگی را می رباید و دوک را می اندازد، اما در حین حواس پرتی، دوک تپانچه خود را می کشد و به بوز شلیک می کند و کنترل را دوباره به دست می آورد. دوک متوجه می شود که دوریس دستگیر شده است و محل قرار ملاقات آنها را به پلیس فاش کرده است. در حالی که پلیس و ماموران فدرال در رستوران گرد هم می آیند، دوک آماده فرار می شود و اعلام می کند که آقا و خانم چیشولم را با خود خواهد برد.

زیرنویس فیلم جنگل سنگ‌شده ۱۹۳۶ با الهام از عمل شجاعانه بوز، آلن به یک انگیزه پاسخ می دهد: در حالی که گابریل در اتاق پشتی است و دست بوز را باند می کند، او یک بیمه نامه عمر از کیف خود تهیه می کند و آن را اصلاح می کند و گابریل را ذینفع می کند. سپس از دوک می‌خواهد که او را بکشد (“برای تو فرقی نمی‌کند، دوک… آنها فقط می‌توانند تو را یکبار حلق آویز کنند…”)، تا گابریل بتواند از پول بیمه برای تحقق رویای خود استفاده کند. فرانسه. پس از اینکه آلن با سپرهای انسانی اش مانع خروج او شد، دوک متعهد شد. سپس دوک می رود، اما پلیس دستگیر می شود. آلن در آغوش گابریل می میرد و مطمئن است که او برخلاف بقیه، از وجود بن بست خود فرار می کند تا رویاهایش را دنبال کند.

زیرنویس The Petrified Forest 1936 - بلو سابتایتل

زیرنویس جنگل سنگ‌شده ۱۹۳۶ گراهام گرین که در سال ۱۹۳۶ برای تماشاگر می نویسد، نقد ضعیفی به فیلم داد. گرین با کاوش در گذار بین فیلم مایو و بازی صحنه اصلی شروود، دریافت که فلسفه والای شروود از این اقتباس رنج می‌برد و «درام فیلم زیر وزن» مضامین نمایشنامه‌نویس که به‌عنوان «نسبتاً نیمه کاره» توصیف می‌شود، کاهش می‌یابد. گرین دیویس و هاوارد را به خاطر بازی‌هایشان تحسین می‌کند، اما پیشنهاد می‌کند که «زندگی خود، که در صحنه‌ی آغازین رخنه کرد[] دوباره بیرون آمد و ما را تنها با نمادها باقی گذاشت».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.