تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:04
118 بازدید
کد خبر : 208215

دانلود زیرنویس فیلم The Son 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Son 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Son 2022 زیرنویس فیلم پسر یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی فلوریان زلر بر اساس فیلمنامه‌ای توسط خودش و کریستوفر همپتون است. این بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از زلر در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. هیو جکمن، لورا درن، ونسا کربی، ذن مک گراث، هیو کوارشی و

دانلود زیرنویس فیلم The Son 2022 زیرنویس فیلم پسر یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی فلوریان زلر بر اساس فیلمنامه‌ای توسط خودش و کریستوفر همپتون است. این بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از زلر در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. هیو جکمن، لورا درن، ونسا کربی، ذن مک گراث، هیو کوارشی و آنتونی هاپکینز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Son 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Son 2022 پیتر میلر (هیو جکمن) اخیراً با همسر دوم خود بث (ونسا کربی) ازدواج کرده و پسر تازه متولد شده خود را بزرگ می کند. همسر سابق پیتر، کیت (لورا درن) ظاهر می شود و می گوید پسر ۱۷ ساله آنها نیکلاس (زن مک گراث) افسرده است و مدرسه را رها کرده است. اگرچه پیتر به سختی نیکلاس را می شناسد، اما موافقت می کند که او را در خانه بنشیند. پیتر رابطه وحشتناکی با پدرش (آنتونی هاپکینز) دارد که وقتی در زندگی پیتر غایب نبود، ظالم بود. پیتر از آسیب های دوران کودکی خود عبور کرده است و امیدوار است که پدر خوبی برای نیکلاس باشد.

پیتر از آسیبی که خیانت او به کیت با بث برای پسرش ایجاد کرده است، دوری می‌کند. نیکلاس بلافاصله پس از اینکه متوجه شد نیکلاس از اولین روز زندگی اش با پیتر و بث، مدرسه را ترک کرده است، اقدام به خودکشی می کند و در یک مرکز درمانی بستری می شود که باعث می شود پیتر احساس گناه کند.

دانلود زیرنویس فیلم پسر ۲۰۲۲ پیتر و کیت یک هفته بعد نیکلاس را پس از ابراز همدردی با التماس‌های او که از تصمیم‌هایی که منجر به تاسیسات شد پشیمان می‌شوند، به خانه می‌آورند. نیکلاس پس از بازگشت به خانه، برای والدینش چای درست می کند و با خوشحالی درباره دیدن یک فیلم خانوادگی صحبت می کند. در حالی که او برای دوش گرفتن می رود و والدینش درباره اینکه اوضاع بهتر به نظر می رسد صحبت می کند، نیکلاس به خودش شلیک می کند. پیتر در مورد اینکه اگر نیکلاس زندگی می کرد، زندگی چگونه بود خیال پردازی می کند.

زیرنویس فیلم The Son 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Son 2022 فلوریان زلر، کارگردان فیلم، پس از اعلام نامزدی جوایز اسکار نود و سوم، طی مصاحبه ای از طریق زوم به ددلاین فاش کرد که در حال تکمیل اقتباس از یکی از نمایشنامه هایش به نام پسر است. در آوریل ۲۰۲۱، هیو جکمن و لورا درن برای بازی در این فیلم انتخاب شدند. در ژوئن ۲۰۲۱، ونسا کربی به بازیگران فیلم پیوست.

زیرنویس فیلم پسر ۲۰۲۲ عکاسی اصلی در آگوست ۲۰۲۱ آغاز شد. از اکتبر ۲۰۲۱، تولید به پایان رسیده بود. گزارش شده است که آنتونی هاپکینز و ذن مک گراث نیز به گروه بازیگران پیوسته اند، که اولی آنها پس از کار در فیلم پدر (۲۰۲۰) با زلر ملاقات می کند، که برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

زیرنویس The Son 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس پسر ۲۰۲۲ در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۴۲ نقد، با میانگین امتیاز ۴.۹/۱۰، دارای ۲۹ درصد محبوبیت است. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «علی‌رغم آثار قابل اعتماد لورا درن و هیو جکمن، پسر همچنان در ملودرام بسیار تهاجمی فرو رفته است». متاکریتیک بر اساس ۴۰ منتقد، میانگین وزنی امتیاز ۴۶ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.