تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:50
96 بازدید
کد خبر : 207865

دانلود زیرنویس فیلم The Warrior 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Warrior 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Warrior 2001 زیرنویس فیلم جنگجو فیلمی از آصف کاپادیا، فیلمساز بریتانیایی است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. در این فیلم عرفان خان در نقش لافکادیا، یک جنگجو در راجستان فئودالی که تلاش می کند شمشیر را رها کند، بازی می کند. این فیلم به زبان هندی است و در راجستان

دانلود زیرنویس فیلم The Warrior 2001 زیرنویس فیلم جنگجو فیلمی از آصف کاپادیا، فیلمساز بریتانیایی است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. در این فیلم عرفان خان در نقش لافکادیا، یک جنگجو در راجستان فئودالی که تلاش می کند شمشیر را رها کند، بازی می کند. این فیلم به زبان هندی است و در راجستان هند فیلمبرداری شده است. این فیلم باعث شد عرفان خان را متقاعد کند که از حرفه بازیگری خود دست نکشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Warrior 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Warrior 2001 لافکادیا (عرفان خان) جنگجوی است که در دشت های بیابانی هند فئودالی به یک ظالم بی رحم و بی رحم خدمت می کند. او گروهی از دیگر جنگجویان وفادار به ارباب خود را رهبری می کند. او با پسرش پسر جوانی زندگی می کند که روزی در حین بازی با دختر کوچکی آشنا می شود. او دختر یک زن تاجر پارچه است که برای تجارت به روستا می رسد. دختر با بستن نخ مقدسی که خواهران به مچ برادرانشان بسته اند، او را برادر افتخاری خود می کند.

در مقابل، حرز خود را به او هدیه می دهد. یک روز، ارباب، خشمگین از عدم پرداخت مالیات برداشت توسط یک روستا، به لافکادیا و گروهش دستور داد تا روستا را با خاک یکسان کنند. مردان شمشیردار و اسب سوار او وارد روستا می شوند و شروع به سوزاندن آن، غارت و قتل عام اهالی می کنند. لافکادیا سعی می کند دختری را که قصد فرار با مادرش را داشت بکشد، اما وقتی طلسم پسرش را دور گردن او دید، متوقف می شود (او همان دختری بود که پسرش را ملاقات کرده بود). او را به یاد فرزند خود می اندازد و او را به وحشی گری اعمال خود پی می برد. او همچنین دید کوتاهی از سرزمین اجدادی خود در هیمالیا دارد. او به جان دختر و مادرش می بخشد. او که احساس گناه می کند و پشیمان می شود، تصمیم می گیرد از نقش خود به عنوان یک جنگجو چشم پوشی کند و به همراه پسرش در جستجوی آرامش به سرزمین خود در کوهستان بازگردد. لرد با اطلاع از این موضوع، احساس می کند به او خیانت شده است و به فرمانده دوم لافکادیا (که مشتاق جایگزینی او است) دستور می دهد که او را بکشد و تا صبح روز بعد سر بریده اش را بیاورد. لافکادیا از دستگیری طفره می رود اما پسرش دستگیر می شود. فرمانده، سر مرد دیگری را که شبیه لافکادیا است می گیرد و پسر لافکادیا را مجبور می کند تا آن را به عنوان سر پدرش معرفی کند تا ارباب را فریب دهد. لافکادیا که در لباس دهقانی مبدل شده بود، برای نجات پسرش، در میان جمعیتی از روستاییان پنهان شده، وارد اجتماع کاخ می‌شود، اما پسرش توسط فرمانده کشته می‌شود، در حالی که او از دور درمانده در میان جمعیت تماشا می‌کند که قادر به انجام کاری نیست.

دانلود زیرنویس فیلم جنگجو ۲۰۰۱ او به دلیل آسیب دیدن مرگ تنها فرزندش به طور موقت بی حرکت می شود و توسط آهنگر قصر، مرد مهربانی که او را به اندازه کافی از قصر دور می کند، نجات می یابد. لافکادیا که اکنون به تنهایی سفر می کند، سفر به وطنش را با پای پیاده آغاز می کند. فرمانده، که اکنون جایگزین لافکادیا به عنوان رهبر گروه شده است، هنوز از اینکه لافکادیا ممکن است به دنبال او بیاید تا انتقام قتل پسرش را بگیرد، پارانوئید است. او برای کشتن لافکادیا به شکار انسان می پردازد. لافکادیا در راه خود با یک دزد یتیم آشنا می شود، مرد جوانی که پدر و مادرش در یکی از یورش های دهکده گروه لافکادیا در کودکی کشته شدند. بی‌خبر از هویت واقعی لافکادیا، با او دوست می‌شود اما با مشاهده زخم‌هایی روی بدنش و روستاییان که او را می‌شناسند و از او می‌ترسند، به او مشکوک می‌شود. با این وجود، در طول سفر او را همراهی می کند.

آنها با پیرزنی نابینا آشنا می شوند که توانایی های روانی دارد و می خواهد از دریاچه مقدس در کوهستان دیدن کند. آنها با یک راننده گاری مسافرتی آشنا می شوند که قبول می کند آنها را سوار کند. وقتی به کوه می‌رسند، متوجه می‌شوند که گروهی از رزمندگان روستای مجاور را اشغال کرده‌اند و منتظر کسی هستند. لافکادیا برای مقابله با آنها به سمت روستا می رود. سوء ظن پسر یتیم تأیید می شود و او متوجه می شود که لافکادیا قبلاً یک جنگجو بوده و احتمالاً قاتل والدین او نیز هست. پسر در ابتدا پریشان است و راه خود را از او جدا می کند اما می فهمد که پشیمان است و تغییر کرده است. لافکادیا به روستای اشغالی می رسد که توسط ساکنانش خالی از سکنه شده است.

زیرنویس فیلم The Warrior 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Warrior 2001 فرمانده او را مسخره می کند و سعی می کند او را بکشد اما یواشکی توسط پسری که مخفیانه لافکادیا را تعقیب کرده بود مورد حمله قرار می گیرد. لافکادیا فرمانده را می گیرد و گلوی او را می شکافد و او را می کشد. لافکادیا و پسر در یک رستوران محلی که توسط یک زن و دخترش اداره می شود غذا می خورند. پسر توسط زن به عنوان پیشخدم استخدام می شود تا آرزوی داشتن خانه، غذا و خانواده را برآورده کند. لافکادیا هنگام بالا رفتن از تپه برفی فرو می ریزد و در کابین همان دختر کوچکی که طلسم پسرش را دریافت کرده بود از خواب بیدار می شود. مادرش برایش غذا می پزد و لباس گرم به او می دهد. لافکادیا هنگام خروج از کابین واقع در همان منظره ای که قبلاً در دید خود دیده بود، معنای عمیق تر دید و سرنوشت خود را درک می کند. پیرزن نابینا در حال عبادت در دریاچه مقدس نشان داده می شود و فیلم با منظره ای زیبا از کوه ها به پایان می رسد.

زیرنویس The Warrior 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم جنگجو ۲۰۰۱ به عنوان پیش از تبلیغات، کارگردان در یک نمایش پرسش و پاسخ در سینمای وود گرین شرکت کرد و اظهار داشت که بازگشت به مرکز خریدی که در دوران نوجوانی زمان زیادی را در آن صرف کرده بود، خوب بود. نمایش های جشنواره عبارتند از: لندن، ادینبورگ، روتردام، پوسان، گوتنبرگ، بوستون.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.