تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:51
164 بازدید
کد خبر : 207868

دانلود زیرنویس فیلم Time Limit 1957 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Time Limit 1957 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Time Limit 1957 زیرنویس فیلم محدودیت زمانی یک فیلم درام حقوقی محصول ۱۹۵۷ به کارگردانی کارل مالدن است که بر اساس نمایشنامه برادوی به همین نام نوشته هنری دنکر و رالف برکی ساخته شده است. این فیلم تنها اثر کارگردانی مالدن است. مالدن در زندگی نامه خود اظهار داشت که “بازیگر خوب

دانلود زیرنویس فیلم Time Limit 1957 زیرنویس فیلم محدودیت زمانی یک فیلم درام حقوقی محصول ۱۹۵۷ به کارگردانی کارل مالدن است که بر اساس نمایشنامه برادوی به همین نام نوشته هنری دنکر و رالف برکی ساخته شده است. این فیلم تنها اثر کارگردانی مالدن است. مالدن در زندگی نامه خود اظهار داشت که “بازیگر خوب بودن را به کارگردانی نسبتا خوب ترجیح می دهد.”

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Time Limit 1957 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Time Limit 1957 سرهنگ ارتش ویلیام ادواردز (ریچارد ویدمارک) در حال بررسی پرونده سرگرد هری کارگیل (ریچارد بسهارت) است که متهم به همکاری با دشمن در زمانی که او و واحدش در اردوگاه اسرای جنگی کره شمالی اسیر بودند. کارگیل با کمال میل به گناه خود اعتراف می کند و شواهدی را ارائه می دهد که ثابت می کند او یک اعتراف به جنگ میکروب امضا کرده و سخنرانی های ضد آمریکایی را از طریق رادیو پخش می کند که ظاهراً یک عمل خیانت است.

به نظر می‌رسد که اگر به خاطر امتناع غیرقابل توضیح کارگیل از دفاع از خود نبود، این یک پرونده باز و بسته است. مشکوک بیشتر این واقعیت است که همکاری او بلافاصله پس از مرگ دو تن از سربازانش انجام شد و بازماندگان یگان همگی روایتی مشابه و تمرین شده از این مرگ ها را بازگو کردند. فرمانده ادواردز، ژنرال کانرز (کارل بنتون رید)، علاقه شخصی شدیدی دارد – پسرش، کاپیتان جو کانرز (ییل وکسلر)، یکی از کسانی بود که درگذشت – و ادواردز را تحت فشار قرار می دهد تا دادگاه نظامی را توصیه کند، اما ادواردز به دنبال این موضوع است. رمز و راز، امتناع از پذیرش توضیحات آسان.

دانلود زیرنویس فیلم محدودیت زمانی ۱۹۵۷ در پایان، حقیقت تکان دهنده آشکار می شود. ستوان جورج میلر (ریپ تورن) فاش می کند که پس از کشته شدن ستوان هاروی (منینگ راس) در تلاش برای فرار، بقیه مردان متوجه شدند که تحت شکنجه، کاپیتان کانرز به او خیانت کرده است. به دلیل مخالفت های شدید کارگیل، آنها تصمیم گرفتند کانرز را اعدام کنند. میلر با کشیدن نی کوتاه، او را خفه کرد. متعاقباً، اسیر آنها، سرهنگ کیم (خیگ ضیق)، به کارگیل اولتیماتوم داد: تسلیم شوید، وگرنه همه افرادش اعدام خواهند شد. او موافقت کرد که برای نجات جان آنها همکاری کند.

زیرنویس فیلم Time Limit 1957 - بلو سابتایتل

زیرنویس Time Limit 1957 ژنرال کانرز پسرش را خائن می خواند. کارگیل با او بحث می کند و می گوید که قهرمان بودن باید محدودیت زمانی داشته باشد. او قانون متحدالشکل عدالت نظامی مورد حمایت ژنرال کانرز را به دلیل مطالبه بیش از حد از سربازان محکوم می کند، اما ژنرال به او یادآوری می کند که در حالی که کارگیل از جان و خانواده ۱۶ مرد رنج می برد، بسیاری از فرماندهان مجبور بودند از تأثیر دستورات آنها بر روی آنها ناراحت باشند. زندگی و خانواده هزاران نفر

زیرنویس فیلم محدودیت زمانی ۱۹۵۷ ادواردز با ژنرال کانرز موافق است که اگرچه کارگیل از روی یک خودگذشتی انسانی عمل کرد، اما قضاوت کارگیل ناقص بود. او توصیه می کند که همه اتهامات کنار گذاشته شوند، اما به کارگیل هشدار می دهد که دادگاه نظامی برگزار خواهد شد. خود ادواردز از کارگیل دفاع خواهد کرد. ادواردز به او می گوید شاید آنها به همه پاسخ ها دست پیدا نکنند، اما “آنها می دانند که ما سوالات را پرسیده ایم.”

زیرنویس Time Limit 1957 - بلو سابتایتل

زیرنویس محدودیت زمانی ۱۹۵۷ ریچارد ویدمارک علاوه بر ایفای نقش اصلی، در تهیه کنندگی Time Limit نیز مشارکت داشت. طبق گزارش‌ها، ویدمارک ۱۰۰۰۰۰ دلار به انجمن تئاتر برای حقوق فیلم نمایش تایم لیمیت پرداخت کرده است. این اولین تصویر برای شرکت تولید مستقل Widmark، Heath Productions، Inc.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.