تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:03
154 بازدید
کد خبر : 208338

دانلود زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 زیرنویس فیلم باشگاه اجتماعی تیونگ بارو یک فیلم هنری کمدی سیاه طنز سنگاپوری محصول ۲۰۲۰ است. این فیلم داستان یک مرد ساده را روایت می کند که به طور تصادفی عامل شادی در یک جامعه فرقه ای هوش مصنوعی به نام باشگاه اجتماعی Tiong Bahru می شود

دانلود زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 زیرنویس فیلم باشگاه اجتماعی تیونگ بارو یک فیلم هنری کمدی سیاه طنز سنگاپوری محصول ۲۰۲۰ است. این فیلم داستان یک مرد ساده را روایت می کند که به طور تصادفی عامل شادی در یک جامعه فرقه ای هوش مصنوعی به نام باشگاه اجتماعی Tiong Bahru می شود که هدف آن تبدیل شدن به شادترین محله شهر است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 آه بی ۳۰ ساله که به تازگی از کار خود اخراج شده است، به عنوان یک عامل شادی جوان با باشگاه اجتماعی Tiong Bahru ثبت نام می کند، یک پروژه اجتماعی برنامه ریزی شده با استفاده از داده ها برای ساخت شادترین محله در منطقه قدیمی سنگاپور. در این مکان که جامعه هوش مصنوعی را پذیرفته است که به آنها اجازه می دهد تا به مردم کمک کنند تا بر اساس داده های بزرگ چه کاری انجام دهند و حتی عاشقان خود را مطابقت دهند. او به خانه جمعی نقل مکان می کند و خود را در فرقه عجیبی از شادی و تکنولوژی می بیند. او اکنون وظیفه نگهداری از یک خاله مسن را بر عهده دارد و حتی با دختری آشنا می شود. به نظر می رسد همه چیز روشن تر و بهتر به نظر می رسد، اما او به زودی متوجه می شود که مشکلی پیش می رود. داستان او چگونه پیش خواهد رفت؟

زیرنویس فیلم Tiong Bahru Social Club 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس Tiong Bahru Social Club 2020 این فیلم اولین کارگردانی انفرادی تان بی تیام است. او پیش از این کارگردانی فیلم‌های مستقل محلی بنیادی شاد (۲۰۱۵) را با لی یوان بین، و تهیه‌کنندگی پوست مار (۲۰۱۵) و همانطور که تو بودی (۲۰۱۴) را بر عهده داشت. این فیلم به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور ۲۰۲۰ در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ خدمت کرد.

زیرنویس Tiong Bahru Social Club 2020 - بلو سابتایتل

این فیلم برای نمایش در بیستمین جشنواره فیلم آسیایی نیویورک دعوت شد. این فیلم در بخش مسابقه بهترین فیلم بلند جایزه Uncaged به نمایش درآمد و در جشنواره دو هفته‌ای که از ۶ تا ۲۲ اوت ۲۰۲۱ در نیویورک برگزار شد در مرکز لینکلن و تئاتر SVA به نمایش درآمد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.