تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 18:48
99 بازدید
کد خبر : 195461

دانلود زیرنویس فیلم Una famiglia mostruosa 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Una famiglia mostruosa 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Una famiglia mostruosa 2021 خانواده هیولایی یک فیلم کمدی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ولفانگو دی بیاسی با بازی کریستیانو کاکامو و امانولا ری است. اکران سینما ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱. مدت زمان ۹۵ دقیقه. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/una-famiglia-mostruosa-2021/ زیرنویس فیلم Una famiglia mostruosa 2021 خانواده آدالبرتو اما فقط

دانلود زیرنویس فیلم Una famiglia mostruosa 2021 خانواده هیولایی یک فیلم کمدی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ولفانگو دی بیاسی با بازی کریستیانو کاکامو و امانولا ری است. اکران سینما ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱. مدت زمان ۹۵ دقیقه.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/una-famiglia-mostruosa-2021/

Una famiglia mostruosa (2021) | MUBI

زیرنویس فیلم Una famiglia mostruosa 2021 خانواده آدالبرتو اما فقط از هیولاها تشکیل شده است: مادرش جادوگر (لوسیا اوکونه)، پدرش یک خون آشام (ماسیمو جینی)، مادربزرگش یک روح، عمویش یک زامبی (پائولو کالابرسی) و خواهرش… نام سلما (سارا سیوکا) است و او یک خون آشام است که مجبور می شود کودک بماند.

Una famiglia mostruosa, ecco il primo trailer
زیرنویس Una famiglia mostruosa 2021 انگار این کافی نبود، والدین (لیلو و ایلاریا اسپادا) و برادر لونا نیز در محل سکونت خانواده آدالبرتو ظاهر می شوند که با وجود انسان بودن، هنوز دختر را شرمنده می کنند. آیا این خانواده هیولا قبول می کنند که تنها وارث آنها با یک انسان ساده باشد؟ و وقتی هویت هیولایی آنها، از جمله هویت آدالبرت، آشکار شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

Una Famiglia Mostruosa (2021)

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.