تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 19:01
164 بازدید
کد خبر : 207468

دانلود زیرنویس مستند A Man Vanishes 1967 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند A Man Vanishes 1967 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند A Man Vanishes 1967 زیرنویس مستند مردی ناپدید می‌شود یک فیلم مستند شبه ژاپنی محصول ۱۹۶۷ توسط کارگردان شوهی ایمامورا درباره جستجوی یک تیم فیلم برای یافتن مردی است که گزارش شده است مفقود شده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس مستند A Man Vanishes 1967 تاداشی اوشیما، یک فروشنده

دانلود زیرنویس مستند A Man Vanishes 1967 زیرنویس مستند مردی ناپدید می‌شود یک فیلم مستند شبه ژاپنی محصول ۱۹۶۷ توسط کارگردان شوهی ایمامورا درباره جستجوی یک تیم فیلم برای یافتن مردی است که گزارش شده است مفقود شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

زیرنویس مستند A Man Vanishes 1967 تاداشی اوشیما، یک فروشنده ۳۲ ساله از نائوتسو، استان نیگاتا، ناپدید شده است. به همراه نامزد اوشیما، یوشی هایاکاوا، ایمامورا و تیم فیلمش، از جمله مصاحبه گر شیگرو تسویوگوچی، برای یافتن محل اختفای اوشیما از اقوام و همکارانش دیدن می کنند. در طول سفر آنها مشخص می شود که هیچ یک از افراد آنطور که در ابتدا به نظر می رسید نیستند: اوشیما که بارها به عنوان شخصیتی ضعیف و مطیع توصیف می شد، از شرکت خود پول اختلاس می کرد، زن دیگری به نام کیمیکو را می دید و تمایلی به ازدواج با یوشی نداشت. چون خواهر بزرگترش سایو در یک رابطه آزاد با مرد دیگری زندگی می کرد. سایو به نوبه خود از دوران کودکی از حملات خشونت آمیز مکرر یوشی بداخلاق رنج می برد. همچنین، یوشی به خواهرش مشکوک می شود که با نامزدش رابطه داشته است، در حالی که بقیه تیم فیلم حدس می زنند که آیا یوشی فقط یک نقشه را بازی می کند. یوشی، سایو، تسویوگوچی و ایمامورا در یک رستوران با هم ملاقات می کنند و یک ماهی فروش به آنها ملحق می شود که ادعا می کند بارها سایو و اوشیما را با هم دیده است، که سایو انکار می کند. مشخص می‌شود که صحنه یک صحنه فیلم است و ایمامورا تنظیمات و رویدادها را تخیلی اعلام می‌کند. در آخرین صحنه، تیم فیلم یکی از ملاقات‌های سایو و اوشیما را به راه می‌اندازد که منجر به مشاجره بین سایو، یوشی و ماهی‌فروش می‌شود و هر کدام دیگری را به دادن شهادت دروغ متهم می‌کنند. ایمامورا فیلمبرداری را با این جمله به پایان می رساند: «فیلم تمام شد، اما واقعیت نه».

دانلود زیرنویس مستند مردی ناپدید می‌شود ۱۹۶۷ این فیلم با صحنه هایی از بستگان اوشیما و یوشی در حال مشورت با رسانه های شمنی مختلف درباره اوشیما است که یکی از آنها سایو را متهم می کند که او را از روی حسادت به قتل رسانده است.

زیرنویس A Man Vanishes 1967 ایمامورا به پدیده ناپدید شدن مداوم مردم در ژاپن که هر سال به هزاران نفر می رسد علاقه نشان داده بود. او چیزی را که «معمولی ترین» نامید انتخاب کرد و با نامزد مرد گمشده یوشی هایاکاوا ملاقات کرد. ایمامورا که قصد داشت فیلمی درباره تحقیقات خود بسازد، از آنچه به عنوان خود محوری و تمایل این زن به اجرای جلوی دوربین می‌دانست، شگفت زده شد. ایمامورا به این نتیجه رسید که اصلاً علاقه ای به پیدا کردن نامزدش ندارد، اما در ازای آن خود را متهم به همین موضوع کرد. او تصمیم گرفت تمرکز فیلم را به شخصیت او تغییر دهد و اغلب مخفیانه از او فیلم می گرفت.

زیرنویس مستند مردی ناپدید می‌شود ۱۹۶۷ در نقدی در سال ۱۹۶۷، ناگیسا اوشیما، منتقد و فیلمساز، امامورا را به دلیل استفاده از تکنیک فیلمبرداری مستند (و شکست در آن) به دلیل نداشتن مضمون فیلم، و این تصور که یک مضمون در نیمه راه در طول فیلمبرداری ظاهر می شود، مورد انتقاد قرار داد.

پس از تور اکران مردی ناپدید می‌شود در سال ۲۰۱۲، رونی شیب از ورایتی یک «فیلم انفجاری تحریک‌آمیز» را دید که «به‌طور پیشرونده و تهاجمی تمایز بین مستند و داستانی را محو می‌کند». Manohla Dargis از نیویورک تایمز آن را “به شدت شگفت‌انگیز در اجرای آن” و “نگاهی به طور فزاینده پیچیده به یک مرد، فرهنگ و کشورش” خواند که تحت تأثیر “سوالات رئالیسم سینمایی و اینکه چگونه دوربین همه چیز را تغییر می‌دهد”.

محقق سینما، الکساندر جاکوبی، تصویر شمنیسم در فیلم را به عنوان موضوعی تکرارشونده در آثار امامورا خواند و نشان داد که «این خرافات علی‌رغم پیشرفت‌های تکنولوژیک ژاپن مدرن پابرجاست».

زیرنویس مردی ناپدید می‌شود ۱۹۶۷ نسخه رایگان NTSC DVD در اکتبر ۲۰۱۱ در مجموعه Masters of Cinema منتشر شد. یک DVD NTSC منطقه ۱ در سال ۲۰۱۲ توسط Icarus Films منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.