تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 9:56
58 بازدید
کد خبر : 195474

دانلود زیرنویس مستند Biffy Clyro: Cultural Sons of Scotland 2022

دانلود زیرنویس مستند Biffy Clyro: Cultural Sons of Scotland 2022

دانلود زیرنویس مستند Biffy Clyro: Cultural Sons of Scotland 2022 فیلم جدید به‌عنوان یک فیلم مستند صمیمی توصیف می‌شود که فرآیند ضبط اولیه را نشان می‌دهد که آنها برای ساختن نهمین آلبوم استودیویی خود، «افسانه خوشبختی همیشه» اتخاذ کردند. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/biffy-clyro-cultural-sons-of-scotland-2022/ با دسترسی بی‌سابقه‌ای به گروه، این فیلم بلند

دانلود زیرنویس مستند Biffy Clyro: Cultural Sons of Scotland 2022 فیلم جدید به‌عنوان یک فیلم مستند صمیمی توصیف می‌شود که فرآیند ضبط اولیه را نشان می‌دهد که آنها برای ساختن نهمین آلبوم استودیویی خود، «افسانه خوشبختی همیشه» اتخاذ کردند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/biffy-clyro-cultural-sons-of-scotland-2022/

Biffy Clyro: Cultural Sons of Scotland [Official Trailer] - YouTube

با دسترسی بی‌سابقه‌ای به گروه، این فیلم بلند جدید بینندگان را به سفری با سایمون، بن و جیمز می‌برد که به خانه‌شان در آیرشایر بازمی‌گردند تا آخرین آلبوم خود را که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته در غیرمعمول‌ترین محیط‌های استودیویی بسازند.

خلاصه داستان می‌افزاید: «این فیلم به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تجربه ضبط یک آلبوم در اسکاتلند برای اولین بار گروه را بر آن داشت تا درباره اهمیت این که اهل کجا هستند فکر کنند، چگونه این کار بر حرفه‌شان تا به امروز تأثیر گذاشته و پیوند مادام‌العمرشان را تقویت کرده است. دوستان و هم گروهان.»

Biffy Clyro share trailer for new documentary Cultural Sons of Scotland

سیمون نیل، خواننده اصلی، در مورد فیلم جدید، که تاریخ ۲۰ ساله بیفی کلیرو را نیز دنبال می‌کند و شاهد بازگشت آن‌ها به گلاسکو برای یک نمایش عظیم در سال ۲۰۲۱ در گلاسکو گرین است، گفت: «در همان نقطه‌ای از دنیا که اولین آهنگم را نوشتم. جایی است که ما این رکورد را می‌سازیم، و چیزی واقعاً ناب در آن وجود دارد.”

Biffy Clyro announce new Amazon documentary 'Cultural Sons Of Scotland'

بن جانستون درامر اضافه کرد: «ما به همه زنگ‌ها و سوت‌ها نیاز نداریم تا رضایت و شادی داشته باشیم، ما فقط نیاز داریم که سه نفر با هم موسیقی بسازیم و در یک اتاق آن حال و هوا را داشته باشیم – و این چیزی است که قلب ما را نگه می‌دارد. کتک زدن.”

جیمز جانستون، نوازنده باس، گفت: “همه باید به یک گروه بپیوندند.” “اگر فرصتی پیدا کردید که با برادران یا خواهرانتان یا افرادی که آنها را خواهر یا برادر می دانید به یک گروه بپیوندید، احتمالاً بهترین سال هایی است که در زندگی خود خواهید داشت.”

پس از انتشار این مستند، بیفی در بهار امسال تور تیتراژ آمریکای شمالی ۲۰۲۲ را برگزار می کند، علیرغم اینکه این سه نفر مجبور به به تعویق انداختن تور تیتراژ اروپایی ۲۰۲۲ خود به دلیل نگرانی های مداوم COVID-19 شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.