تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:13
118 بازدید
کد خبر : 208584

دانلود زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 زیرنویس مستند ناگهان مرد یک فیلم تبلیغاتی آمریکایی ضد واکسن محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط استیو پیترز ساخته شده است. t ادعاهای نادرست در مورد واکسن های COVID-19 و تئوری های توطئه Great Reset را ترویج می کند. این فیلم در رامبل و توییتر در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲

دانلود زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 زیرنویس مستند ناگهان مرد یک فیلم تبلیغاتی آمریکایی ضد واکسن محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط استیو پیترز ساخته شده است. t ادعاهای نادرست در مورد واکسن های COVID-19 و تئوری های توطئه Great Reset را ترویج می کند. این فیلم در رامبل و توییتر در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 در اواخر سال ۲۰۲۱، ویدئوهایی در فیس‌بوک و اینستاگرام پخش شد که بی‌اساس ادعا می‌کرد ۶۲ درصد از افرادی که واکسن mRNA را دریافت می‌کنند، لخته‌های خونی ایجاد می‌کنند و واکسن فایزر «در یک یا دو دقیقه» لخته ایجاد می‌کند. این ادعا از دکتر چارلز هاف سرچشمه می گیرد، که ادعاهای نادرست دیگری در مورد واکسن های کووید-۱۹ مطرح کرده است، مانند ادعای این که آنها “به وضوح خطرناک تر” از خود بیماری هستند. در حالی که مطالعات ارتباط علت و معلولی احتمالی بین واکسن‌های AstraZeneca و Janssen COVID-19 و یک اختلال انعقادی نادر به نام ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی (TTS) پیدا کرده‌اند، تا اکتبر ۲۰۲۱ تنها ۴۷ مورد تایید شده از ۱۵ میلیون شرکت‌کننده وجود داشت.

دانلود زیرنویس مستند ناگهان مرد ۲۰۲۲ استیو پیترز یک شخصیت رسانه ای راست افراطی آمریکایی است که به ترویج اطلاعات نادرست COVID-19 و تئوری های توطئه مشهور است. وی از واکسن به عنوان “سلاح زیستی” یاد کرده و ادعا کرده است که واکسن‌های کووید-۱۹ مسئول مرگ و میر انسان‌ها هستند و خواستار “محاکمه و اعدام افراد مسئول در دولت ما” شده‌اند. . او به دلیل ادعاهایش از Spotify محروم شده است. پیترز قبلاً فیلم ضد واکسن تماشای آب را تهیه کرده بود که ادعا می‌کند واکسن‌های کووید-۱۹ از سم مار گرفته می‌شوند تا مردم را به «دوره‌ای از شیطان» تبدیل کنند.

زیرنویس مستند Died Suddenly 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Died Suddenly 2022 روایت اصلی فیلم این است که واکسن‌های COVID-19 ظاهراً باعث شده است که افراد سالم به طور ناگهانی به دلیل لخته شدن بیش از حد خون ناشی از پروتئین اسپایک تولید شده توسط واکسن mRNA و همچنین افزایش سقط جنین و بلز، به طور ناگهانی بمیرند. فلج. این فیلم شامل شهادت مومیایی‌کنندگان و مدیران تشییع جنازه است که در مورد وجود لخته‌های خونی «غیرعادی» در اجساد مرده‌های افرادی که می‌گویند واکسینه شده‌اند بحث می‌کنند. کارشناسان به نقل از خبرگزاری فرانسه (AFP) قبلا توضیح دادند که لخته شدن خون ممکن است در اثر هر چیزی مانند چاقی، سیگار کشیدن و آلوده شدن به COVID-19 و همچنین نگهداری اجساد در یخچال ایجاد شود. همچنین دارای مصاحبه با افرادی است که به دلیل ترویج اطلاعات نادرست درباره واکسن‌های کووید-۱۹، مانند کارآفرین استیو کرش، شناخته شده‌اند.

زیرنویس مستند ناگهان مرد ۲۰۲۲ این فیلم به تئوری‌های توطئه درباره مجمع جهانی اقتصاد و تنظیم مجدد بزرگ اشاره می‌کند و نشان می‌دهد که تمرین آمادگی برای همه‌گیری در سال ۲۰۱۹ دلیلی بر این بود که همه‌گیری کووید-۱۹ توسط «نخبگان شرور جهانی» سازمان‌دهی شده بود. همچنین این ادعا را ترویج می کند که بیل گیتس در حال برنامه ریزی برای کشتن ۱۵ درصد از جمعیت جهان با استفاده از واکسن است، شواهدی که برای آن یک کلیپ ویدئویی نادرست از گیتس در سخنرانی TED در سال ۲۰۱۰ است که در آن او اظهار می دارد که ارائه مراقبت های بهداشتی بهتر به کشورهای فقیر. می تواند رشد جمعیت را کند کند. این فیلم همچنین شامل نموداری است که نشان می‌دهد مرده‌زایی در سال ۲۰۲۱ افزایش می‌یابد، با تکیه بر همبستگی مغالطه علیت و داده‌های جعلی که ادعا می‌کند واکسن‌های COVID-19 باعث افزایش سقط جنین شده‌اند. این فیلم همچنین به دروغ ادعا می کند که رویدادهای نامطلوب گزارش شده توسط فایزر از منابعی مانند سیستم کارت زرد در بریتانیا و سیستم گزارش رویدادهای نامطلوب واکسن (VAERS) در ایالات متحده ثابت می کند که واکسن COVID-19 برای سلامت انسان مضر است.

زیرنویس Died Suddenly 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس ناگهان مرد ۲۰۲۲ جاناتان جری از دانشگاه مک‌گیل نوشت که آنچه این فیلم انجام می‌دهد «شبیه دزدی قبر» است و افزود: «این فیلم با بی‌اعتنایی کامل به رضایت یا صداقت اولیه روزنامه‌نگاری، به آگهی‌های ترحیم آنلاین حمله می‌کند و یک داستان ترسناک شبه علمی را با چهره‌های آن‌ها بخیه می‌زند. متوفی.” دیوید گورسکی از پزشکی مبتنی بر علم از این فیلم به عنوان یک «شبه مستند» و «فیلم تبلیغاتی» یاد کرد و آن را به دلیل ارائه نادرست از لخته شدن خون پس از مرگ، استفاده گسترده از تصاویر شوک برای ترساندن بیننده و برای «[احیای] توطئه قدیمی ضد واکس که واکسن ها می کشند. آنجلا راسموسن، ویروس شناس در دانشگاه ساسکاچوان در کانادا، این فیلم را تبلیغی ضد واکسن توصیف کرد و افزود: “چند ساعت دروغگویان دروغ می گویند تا به آنها پول بدهید. حتی نیمی از افرادی که ظاهرا “به طور ناگهانی مرده اند”. “نمرد!”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.