تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 11:51
121 بازدید
کد خبر : 196904

دانلود زیرنویس مستند J’veux du soleil! 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند J’veux du soleil! 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند J’veux du soleil! 2019 از زمانی که خیابان شانزلیزه در دسامبر گذشته در ابری از هرج و مرج فرو رفت، گزارش های خبری در سراسر جهان بر ویرانی هایی که توسط اعضای جنبش جلیقه زردها (ژله زردها) در جریان اعتراضات در پاریس و بقیه فرانسه به راه انداخته بودند، متمرکز شدند. برای

دانلود زیرنویس مستند J’veux du soleil! 2019 از زمانی که خیابان شانزلیزه در دسامبر گذشته در ابری از هرج و مرج فرو رفت، گزارش های خبری در سراسر جهان بر ویرانی هایی که توسط اعضای جنبش جلیقه زردها (ژله زردها) در جریان اعتراضات در پاریس و بقیه فرانسه به راه انداخته بودند، متمرکز شدند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/jveux-du-soleil-2019/

J'veux du soleil! (2019) - IMDb

زیرنویس مستند J’veux du soleil! 2019 اما همانطور که مستند جدید روشن‌کننده A Place in the Sun (J’veux du soleil) نشان می‌دهد، خشونت تنها توسط یک جناح کوچک از یک جنگ صلیبی بزرگ و به طور کلی صلح‌آمیز برای بهبود زندگی کارگران فرانسوی، به‌ویژه کارگران فرانسوی انجام شده است. در حومه شهر و به همان اندازه که دوری جلیقه زردها به دلیل ویرانی هایی که در پنج ماه گذشته ایجاد کرده اند و باعث موانع بزرگ، تاخیرها و میلیون ها یورو خسارت مالی شده اند، آسان بوده است، نارضایتی های جمعی آنها توجه ما را می طلبد.

«مکانی در خورشید» به کارگردانی مشترک روزنامه‌نگار-فعال فرانسوا رافین و مستندساز ژیلت پرت، به معترضان اجازه می‌دهد تا خودشان صحبت کنند و فیلمسازانی که در سراسر کشور سفر می‌کنند تا شخصاً با آنها ملاقات کنند، پیشنهادات خود را هم در خانه و هم در محل ضبط می‌کنند. مصاحبه ها، که آموزنده و اغلب بسیار خنده دار هستند، توسط رافین انجام می شود، که پس از مستند ضد LVMH Merci Patron، نزدیک ترین چیزی است که فرانسه به مایکل مور دارد! در سال ۲۰۱۷ به یک پدیده باکس آفیس و برنده جایزه سزار تبدیل شد.

جلیقه زردهایی که رافین در طول سفر با آنها روبرو می شود، جزئیات موجودات دست به دهان تیره آنها را نشان می دهد، عمدتاً در استان ها، جایی که کار ثابت به سختی انجام می شود و پرداخت صورت حساب های ماهانه غیرممکن است. و در جایی که دولت فرانسه – به ویژه رئیس جمهور امانوئل ماکرون، که به کیسه بوکس اصلی جنبش تبدیل شده است – علیرغم شبکه امنیت اجتماعی نسبتاً سخاوتمندانه کشور قادر به ارائه کمک کافی نیست.

یک کشاورز که تمام عمر خود را کار کرده و به دهه ۶۰ خود رسیده است، با ۸۵۰ دلار در ماه مزایای بازنشستگی در تلاش است. مرد دیگری در ۳۰ سالگی در طول سال ها فقط توانسته چند شغل موقت پیدا کند، سپس توضیح می دهد که چگونه در سه روز گذشته یک وعده غذایی نخورده است. در جای دیگر، یک مادر مجرد سعی می کند پسرش را بزرگ کند بدون اینکه بداند هر شب چگونه غذا را روی میز می گذارد – و این با وجود این واقعیت است که او تمام وقت کار می کند.

چیزی که بیشتر این افراد را متحد می کند، مشکلی است که در به دست آوردن شغل پایدار و طولانی مدت با آن مواجه هستند و این احساس عمومی که اقتصاد، کشور و رئیس جمهور خود را پشت سر گذاشته اند. یکی از آنها به رافین که وانمود می‌کند ماکرون است، می‌گوید: «شما در دنیای دیگری به دنیا آمده‌اید و مردم را درک نمی‌کنید.»

J'veux du soleil! (2019) - IMDb

زیرنویس J’veux du soleil! 2019 با بودجه اندکی ساخته شده است و پرت دوربین را کار می‌کند و رافین خودش ماشین تولیدی بی‌آپ را می‌راند، یک فیلم جاده‌ای سرزنده و سرگرم‌کننده است که فیلمسازان را از یک دوربرگردان مسدود به دور دیگر در فرانسه عبور می‌دهد. در هر مکان، آنها با شخصیت‌های رنگارنگ مختلفی روبرو می‌شوند – بسیاری از آنها کارگران بی‌کار هستند – که فراخوان جدیدی در جنبش پیدا کرده‌اند. یکی از آنها توضیح می دهد: “احساسات زیادی وجود دارد.” “ما اینجا مثل یک خانواده هستیم.”

A Place in the Sun / J'veux du soleil (2019) - Trailer (English Subs) -  YouTube

در واقع، شما این احساس را دارید که آنچه معترضان را گرد هم می آورد، به همان اندازه نیاز به بهبود زندگی آنهاست، به همان اندازه که میل به برقراری ارتباط با دیگرانی مانند آنهاست، به خصوص در زمانی که بیکاران تمایل دارند در خانه بمانند و به رایانه خود بمانند. صفحه نمایش، به امید کشف فرصت های شغلی آنلاین. یکی از زوج‌ها نقل می‌کند که چگونه در هنگام تظاهرات در باجه عوارضی بزرگراه با یکدیگر آشنا شده و عاشق هم شده‌اند. و مرد دیگری توضیح می دهد که چگونه سد محلی به یک اداره کار غیر رسمی تبدیل شده است که به کارگران ساختمانی اجازه می دهد شخصاً یکدیگر را استخدام کنند.

اگر دقیقاً مشخص نیست که جلیقه زردها دقیقاً چگونه می خواهند وضعیت خود را در سطح رسمی بهبود بخشند – فیلم مشکلات زیادی را ارائه می دهد و راه حل های بسیار کمتری را ارائه می دهد. همچنین هرگز جنبه های مشکل ساز جنبش را به تصویر نمی کشد – رافین و پرت موفق می شوند جامعه ای را به تصویر بکشند که وجود صرف آن به خودی خود دلگرم کننده می شود. شاید این موضوع کمتر در مورد آنچه معترضان ممکن است در نهایت انجام دهند بیشتر از ایجاد حس موفقیت به برخی از آنها باشد، احتمالاً برای اولین بار در زندگی خود. این مستند صادقانه و امیدوارکننده نشان می‌دهد که طبقه فرودست فرانسه چقدر می‌خواهد و لیاقتش را دارد که در کنار دیگران جایگاه خود را در آفتاب داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.