تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 11:51
54 بازدید
کد خبر : 197183

دانلود زیرنویس مستند The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes 2022

دانلود زیرنویس مستند The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes 2022

دانلود زیرنویس مستند The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes 2022 مرلین مونرو مطمئناً از جذابیت بیمارگونه ای که به دنبال مرگ تکان دهنده او در سن ۳۶ سالگی در سال ۱۹۶۲ (و همچنان ادامه دارد) غافلگیر نمی شود – هر چه باشد، اشتهای سیری ناپذیر مردم برای درام های خصوصی او در طول

دانلود زیرنویس مستند The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes 2022 مرلین مونرو مطمئناً از جذابیت بیمارگونه ای که به دنبال مرگ تکان دهنده او در سن ۳۶ سالگی در سال ۱۹۶۲ (و همچنان ادامه دارد) غافلگیر نمی شود – هر چه باشد، اشتهای سیری ناپذیر مردم برای درام های خصوصی او در طول ۱۵ سال گذشته حضور دائمی داشت. زندگی او و یکی از عوامل موثر در مصرف بیش از حد باربیتورات که آن را کوتاه کرد. مونرو بهتر از هر کسی فهمید که تبدیل شدن به یک نماد چقدر غیرانسانی است. او می‌دانست که تیتراژ منجر به استحقاق می‌شود، این که تمایلات جنسی یک زن مجرد می‌تواند جرقه‌ای را در کل کشور برانگیزد، و اینکه روزنامه‌ها با نفس نفس به گزارش یا اختراع جزئیات جدید درباره ناشناخته‌ترین موضوعات خود ادامه می‌دهند تا زمانی که ستون‌های آن‌ها تمام شود. حتی اگر او تا ۱۰۰ سالگی زندگی می کرد، وسواس نسبت به مرلین مونرو همیشه از بدن نورما جین مورتنسون بیشتر بود.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/the-mystery-of-marilyn-monroe-the-unheard-tapes-2022/

The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes - Netflix Documentary

زیرنویس مستند The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes 2022 چیزی که مونرو ممکن است قادر به پیش بینی آن نباشد این است که چگونه این وسواس در نهایت از رسانه هایی که آن را تعریف کرده بودند دوام می آورد – که حتی نابودی روزنامه های ارزان قیمت یا خود فیلم ها برای آرامش او کافی نیست. مونرو هر چند کپی روزنامه بودن برای او سخت بود، هرگز نمی توانست پوچ بودن تبدیل شدن به محتوای اینترنتی را درک کند. این یک چیز است که کسی برای شایعه پراکنی دل کند، و موضوع یک مستند بلند نتفلیکس که به آرامی خاطره آنها را در ۱۰۰ دقیقه هوای داغ معطر می کند، چیز دیگری است.

تماشای رمان زیبا اما خالی اما کوپر «معمای مریلین مونرو: نوارهای ناشنیده» – که اساساً به عنوان کتاب صوتی با تأخیر طولانی زندگی نامه ای به نام «الهه» که آنتونی سامرز بیش از ۳۰ سال پیش درباره ستاره نوشته بود عمل می کند – من نمی توانم کمک نمی کند، اما تصور کنید که حتی مشهورترین پین آپ هالیوود نیز از دیدن این که تصویر او تا این حد نازک شده، شگفت زده شود. “شوخی می کنی؟” او ممکن است در یک نفس نرم از استعفا آه بکشد. «آیا مردم واقعاً آنقدر ناامید هستند که بین فصل‌های «بریجرتون» تماشای چیزی داشته باشند که به اجرای مجدد مصاحبه‌ای که خدمتکار من در سال ۱۹۸۵ انجام داد بسنده کنند؟» به این سؤال پاسخ داده نمی‌شود مگر اینکه ببینیم « نوارهای ناشنیده» در ۱۰ تاپ نتفلیکس نمایش داده می شود، اما تصور اینکه هر کسی که این مستند را انتخاب می کند، احساس کند که آب میوه ارزش آن را داشت، سخت است. علیرغم این وعده آزاردهنده مبنی بر اینکه پناهگاه سامرز پر از نوارهای کاست باستانی، بینش نادری از زندگی بدیهی‌ترین سلبریتی آمریکایی ارائه می‌دهد – و حتی اشاره وسوسه‌انگیزتر به این که آنها ممکن است نور جدیدی را بر شرایط “مرموز” مرگ او بتابانند. – فیلم کوپر به تنهایی هیچ تحقیق مستقلی انجام نمی دهد، و بنابراین احتمالاً نمی تواند نکات مهمی را ارائه دهد که برای اولین بار در صفحات “الهه” گزارش نشده است.

Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes Review: Bland Netflix Doc |  IndieWire

زیرنویس The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes 2022 اگر «نوارهای ناشنیده» همان‌طور که عنوانش برمی‌آید، بی‌نظیر نبود، این مشکلی ایجاد نمی‌کرد. اگر واقعاً تلاش می کرد که بپرسد چرا میراث مونرو تا این حد مقاومت ناپذیر ثابت شده است، نه اینکه صرفاً از این واقعیت که همچنان وجود دارد سوء استفاده کند. اما نماهای آغازین و ارزشمند از سامرز که در زیر موجی از موسیقی بسیار پرتعلیق بر روی فایل‌های قدیمی‌اش می‌چرخد – گویی این چیزی است که نویسنده بدون دوربین‌های اطراف احساس می‌کند مجبور به انجام آن می‌شود – نوعی جنایت واقعی ضعیف و سطحی را پیش‌بینی می‌کند. افشاگری‌هایی که باعث شده مستندهای مستقیم به جریان بیفتند، کاری غیر جدی به نظر می‌رسند.

این فیلم ۷۰ دقیقه اول را صرف تکرار حقایقی می کند که هرکسی که زحمت تماشای آن را می دهد از قبل می داند و ۳۰ دقیقه آخر را به افشای تئوری های توطئه می پردازد (آیا بابی کندی باعث کشته شدن مونرو شد زیرا او اطلاعات زیادی درباره استراتژی هسته ای آمریکا داشت!؟) راهی که فقط این ظن را تأیید می کند که “نوارهای ناشنیده” اساساً فقط SEO جدید برای برخی اخبار بسیار قدیمی است. آیا پادکست ها برای این کار نیستند؟

و علی‌رغم انبوهی از فیلم‌های آرشیوی بی‌نظیر بازسازی‌شده که کوپر در فیلمش قرار می‌دهد – بیشتر آن‌ها برای محیط، برخی برای زمینه، و بسیار کم برای مرجع – «نوارهای ناشنیده» ممکن است غنی‌تر و کمتر محدودکننده‌تر باشد اگر به عنوان یک قطعه باقی می‌ماند. صوتی (احتمالی که اپیزودهای جذاب «باید این را به خاطر داشته باشید» در مورد مونرو تصور کردن را نسبتاً آسان می کند). برخی از بریده‌های فیلم‌های مونرو به تنظیم صحنه کمک می‌کند، و کلیپ خبری گاه به گاه کمک می‌کند تا غم تنهایی را که همیشه در پوسته بیرونی ستاره‌داری او پنهان می‌شد، منزوی کنیم (مخصوصاً از لبخند شکسته‌ای که در میان اوباش مطبوعاتی منتشر شد تحت تأثیر قرار گرفتم. دادگاه پس از طلاق مونرو از جو دی ماجیو (Joe DiMaggio) گام برمی دارد)، اما بیشتر این فیلم به تماشای نماهای مبهم بازیگران در اوایل دهه ۸۰ می گذرد که به مصاحبه های تلفنی سامرز می پردازند.

اثر مورد نظر اثر یک بلوند پلاتینیومی «همشهری کین» است – بازی خاطره‌ای که سوژه‌اش را با هر جزئیات بعدی از فوکوس خارج می‌کند – اما هنر بالقوه قانع‌کننده تماشای افرادی که صحبت‌های قبلی را همگام‌سازی می‌کنند، در تضاد با ماموریت اعلام شده یک مستند که در تلاش برای تصحیح رکورد است. در ابتدای فیلم صدای مونرو را می شنویم: “چیزهای واقعی به ندرت وارد چرخه می شوند.” “معمولاً چیزهای نادرستی هستند.” و با این حال، تماشای کسی که وانمود می‌کند جان هیوستون یا بیلی وایلدر است بوی جعل می‌دهد تا جایی که صدای واقعی آنها شروع به ساختگی می‌کند، گویی بازیگر نقش هیوستون تقلید بسیار گسترده‌ای از غرغر امضای کارگردان انجام می‌دهد.

What was American icon Marilyn Monroe's real name?

حتی واقعی‌ترین افشاگری‌های کتاب سامر بوی خیالبافی خودخواهانه در مستند کوپر می‌دهد، و لذت فیلتر کردن خاطرات مونرو از طریق منیت‌ها و تخیلات کسانی که او را می‌شناختند، با میزانی که همه این افراد اساساً می‌گویند کمرنگ‌تر می‌شود. همان چیز او یک یتیم مادام العمر بود که مشکلات پدرش ناشی از ناامیدی او برای داشتن خانواده بود، و سقط جنین نهایی او ظلمی بود که هرگز از آن خلاص نشد. او بسیار باهوش‌تر و خودآگاه‌تر از آن چیزی بود که دیگران به او اعتبار می‌دادند، و در عین حال نسبت به ارزش‌های خود ناامن بود، به‌گونه‌ای که او را در برابر مردانی مانند آرتور میلر و برادران کندی آسیب‌پذیر می‌کرد. او به طور کلی به رابطه جنسی بی‌علاقه بود، همان‌طور که نور ایوان به پروانه‌هایی که در اطراف آن ازدحام می‌کنند بی‌علاقه است.

بیشتر از همه، مونرو در حالی که هنوز زنده بود به طرز شگفت انگیزی در مورد این چیزها صحبت می کرد، شاید در تلاشی برای نجات خود از خفگی در درون سلبریتی خود. جذاب‌ترین لحظات «نوارهای ناشنیده» به این دلیل برجسته نمی‌شوند که رازهایی را فاش می‌کنند که ما قبلاً نمی‌دانستیم، بلکه به این دلیل است که درجات غیرمنتظره‌ای از شدت چیزهایی را می‌گیرند که مونرو در وهله اول هرگز آنها را مخفی نکرده است.

در یک نقطه، هنری روزنفلد، تولید کننده لباس سابق مونرو، به یاد می آورد که بزرگترین فانتزی دوست فقیدش این بود که کلاه گیس مشکی بر سر گذاشت، بعد از اینکه او را در یک بار برد، با پدرش رابطه جنسی برقرار کرد، و سپس از او پرسید: «چه حسی دارد داشتن. دختری که با او عشق ورزیده ای؟» علیرغم تأکید نهایی این فیلم بر جزئیات ابداع شده از نحوه مرگ مونرو، «نوارهای ناشنیده» نمی‌تواند هسته‌ای از حقیقت را در مورد نحوه زندگی او بازگو کند: در کانون توجه چنان روشن و تنها که آرزو داشت حتی غیرقابل درک‌ترین چیزها را به اشتراک بگذارد. تاریکی. در اینجا امیدواریم که دیگر فیلم نتفلیکس مرلین مونرو در سال ۲۰۲۲ – «بلوند» جنجالی اندرو دومینیک – کار بهتری در ملاقات با او در نیمه راه انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.