تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:14
125 بازدید
کد خبر : 208242

دانلود زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 یک مینی سریال مستند تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی رابرت بی وید درباره کمدین و فیلمساز وودی آلن است. این مجموعه مستند به عنوان بخشی از سریال آمریکایی Masters PBS به نمایش درآمد. این فیلم حرفه او به عنوان یک کمدین استندآپ، نویسنده کمدی، کارگردان فیلم

دانلود زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 یک مینی سریال مستند تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی رابرت بی وید درباره کمدین و فیلمساز وودی آلن است. این مجموعه مستند به عنوان بخشی از سریال آمریکایی Masters PBS به نمایش درآمد. این فیلم حرفه او به عنوان یک کمدین استندآپ، نویسنده کمدی، کارگردان فیلم و نویسنده فیلم را پوشش می دهد. این مجموعه دو نامزدی جایزه Primetime Emmy را برای سریال های مستند برجسته و کارگردانی برای یک برنامه مستند برای Robert B. Weide دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 این سریال دوران کودکی آلن را در بر می گیرد که با یک خانواده بزرگ یهودی در همسایگی بروکلین نیویورک در دهه ۱۹۳۰ زندگی می کرد تا شروع کارش در روستای گرینویچ به عنوان یک کمدین استندآپ و کار به عنوان نویسنده کمدی در کنار مل بروکس، کارل راینر، نیل سایمون و لری. گلبارت در نمایش شما از سید سزار. این مجموعه همچنین درباره فیلم‌های کمدی اولیه او، موفقیت او در جوایز با آنی هال (۱۹۷۷)، شهرت او به‌عنوان نویسنده و کارگردانی و همچنین اوج و فرودهای زندگی حرفه‌ای و شخصی او که هفت دهه در حوالی آخرین فیلمش نیمه‌شب در پاریس به پایان رسید، می‌پردازد. (۲۰۱۱).

دانلود زیرنویس مستند وودی آلن: یک مستند ۲۰۱۱ سوزان لیسی، که سریال PBS American Masters را ساخته است، بر برنامه‌های باستر کیتون و جروم رابینز تا جان لنون نظارت کرده است و باب دیلن به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این پروژه به هالیوود ریپورتر گفت: «این همان سند وودی است که همه منتظرش بودند. و من خوشحالم که این غول خلاق بالاخره جایگاه شایسته خود را در کتابخانه مسترز آمریکایی به دست می آورد.

زیرنویس مستند Woody Allen: A Documentary 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس Woody Allen: A Documentary 2011 مجموعه مستند دو قسمتی نقدهای مثبتی دریافت کرد. در Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس ۲۱ بررسی، ۹۰ درصد محبوبیت دارد. در اجماع انتقادی این وب‌سایت آمده است: «با کنار گذاشتن بحث‌برانگیزترین جنبه‌های زندگی‌نامه کارگردان، وودی آلن: یک مستند تصویری جالب از کار فیلم‌ساز ترسیم می‌کند و در عین حال اجمالی از زندگی شخصی شدید او را به نمایش می‌گذارد».

زیرنویس مستند وودی آلن: یک مستند ۲۰۱۱ تیم گودمن از هالیوود ریپورتر واید و نویسنده سریال را ستایش کرد: “نویسنده و کارگردان رابرت وید بدون محدودیت به یکی از بزرگ ترین و پرکارترین کارگردانان کشور دسترسی پیدا کرد که زندگی خصوصی و احساسات شخصی او در مورد کارش هرگز به اندازه کافی نشان داده نشده بود. که یک سال و نیم را با آلن گذراند، از جمله در خانه، مسافرت و سر صحنه فیلمبرداری، برای اینکه چنین فرصت بزرگی را از دست نداد.

زیرنویس Woody Allen: A Documentary 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس وودی آلن: یک مستند ۲۰۱۱ پیتر برادشاو از گاردین نیز به صورت مثبت نوشت: «تقریباً حیرت‌انگیز است که ببینم او نوشته‌هایی را روی پدهای قانونی زردش می‌نویسد یا آن‌ها را روی ماشین تحریری که از دوران نوجوانی داشته است می‌کوبد. سینمای آمریکای پس از جنگ الهام‌بخش‌تر از او بود: نابغه‌ای که به‌عنوان نویسنده‌ای در روزنامه‌ها شروع به کار کرد، سپس یک استندآپ، و سپس فیلم‌سازی که بر حق مولف بدون نیاز به استفاده از کلمه پافشاری کرد و تبدیل به یک نویسنده شد. بشارت دهنده برای استادان سینمای اروپا.” بردشاو همچنین از سریال انتقاد کرد، با این حال، به دلیل عدم بحث جدی درباره “فیل در اتاق”، رسوایی مربوط به ازدواج با سون-یی پروین. برادشاو می نویسد: “درباره سون-یی بسیار دقیق و گذرا بحث می شود؛ یک مونتاژ از صفحات اول تبلوید وجود دارد و آلن با ملایمت می گوید که مردم حق دارند هر نظری که دوست دارند داشته باشند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.