تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 12:44
226 بازدید
کد خبر : 208860

روزهای پایانی جشنواره بزرگ هند آمازون: تخفیف های بزرگ در آیفون ۱۳، وان پلاس نورد CE 3، سامسونگ گلکسی M34، و موارد دیگر

روزهای پایانی جشنواره بزرگ هند آمازون: تخفیف های بزرگ در آیفون ۱۳، وان پلاس نورد CE 3، سامسونگ گلکسی M34، و موارد دیگر

به گزارش تایپیک نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ آمازون در جریان فروش جشنواره بزرگ هندی خود که برای اعضای Prime در هند در ۷ اکتبر و برای سایر اعضای کشور در ۸ اکتبر آغاز شد، برخی از بزرگترین تخفیف ها را بر روی طیف گسترده ای از اقلام ارائه می دهد. این فروش در

Amazon Great Indian Festival Finale Days: Big Deals on iPhone 13, OnePlus Nord CE 3, Samsung Galaxy M34, More

به گزارش تایپیک نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ آمازون در جریان فروش جشنواره بزرگ هندی خود که برای اعضای Prime در هند در ۷ اکتبر و برای سایر اعضای کشور در ۸ اکتبر آغاز شد، برخی از بزرگترین تخفیف ها را بر روی طیف گسترده ای از اقلام ارائه می دهد. این فروش در آخرین مرحله خود است. ، با روزهای پایانی که از ۱ نوامبر آغاز شده است. مشتریان تا ۱۰ نوامبر فرصت دارند چندین محصول مانند لوازم الکترونیکی، مبلمان، لوازم خانگی، اقلام مد و موارد دیگر را با قیمت های بسیار پایین تر خریداری کنند.

پیشنهادات بانکی اضافی در حالت های پرداخت انتخابی یکی دیگر از جنبه های فریبنده فروش مداوم است. این کمک می کند تا قیمت موثر یک کالا به محدوده ای کمتر از قیمت معامله اولیه کاهش یابد. اگر با استفاده از کارت‌های نقدی و اعتباری ICICI بانک خرید کنید یا در طول فروش روزهای پایانی جشنواره بزرگ هند، گزینه‌های کارت اعتباری EMI را انتخاب کنید، می‌توانید ۱۰ درصد تخفیف فوری تا سقف روپیه دریافت کنید. ۶۵۰۰. اگر کاربران روش پرداخت کارت اعتباری بانک Amazon Pay ICICI را انتخاب کنند، می توانند ۵ درصد تخفیف فوری و ۵ درصد پیشنهادات بازگشت نقدی دریافت کنند. همچنین کاربران کارت های اعتباری بانک بارودا و IDFC First Bank می توانند از تخفیف ۱۰ درصدی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند شوند. ۵۰۰۰ و روپیه به ترتیب ۶۵۰۰ اگر از One Card استفاده می کنید، ممکن است از ۱۰ درصد تخفیف فوری تا سقف Rs استفاده کنید. ۸۲۵۰. همه این پیشنهادات مشروط است.

برای بسیاری از اقلام، به ویژه محصولات الکترونیکی، گزینه تبادل نیز برای کاربران در دسترس است. باشگاهی که همراه با قیمت معاملات روزهای پایانی جشنواره بزرگ هند آمازون و تخفیف های بانکی، پیشنهاد مبادله قیمت موثر محصول را حتی پایین تر می آورد. در طول فروش، ما شما را با لیستی از تبلت ها، لپ تاپ ها، تلویزیون های هوشمند، لوازم خانگی بزرگ و موارد دیگر که با پیشنهادات عالی در دسترس هستند، به روز کرده ایم. در زیر برخی از بهترین معاملاتی که می‌توانید در گوشی‌های هوشمند برندهای پیشرو مانند اپل، وان پلاس، سامسونگ و غیره با پیشنهادهای بانکی پرسود دیگر استفاده کنید، آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.