تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:25
112 بازدید
کد خبر : 208824

شهادت یک پلیس در مسجد سلیمان

شهادت یک پلیس در مسجد سلیمان

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس خوزستان، استوار دوم سعید پویان از پرسنل آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در درگیری با سارقان مسلح به درجه شهادت نائل آمد. سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در این ارتباط گفت: ‌صبح امروز (شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲) ماموران انتظامی در اجرای حکم قضائی جهت

شهادت یک پلیس در مسجد سلیمان

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس خوزستان، استوار دوم سعید پویان از پرسنل آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در درگیری با سارقان مسلح به درجه شهادت نائل آمد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در این ارتباط گفت: ‌صبح امروز (شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲) ماموران انتظامی در اجرای حکم قضائی جهت دستگیری سارق مسلح به محل اختفای او اعزام شدند. در این عملیات سارق به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کرد که استواریکم “سعید پویان” بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به متواری شدن سارق مسلح و تلاش پلیس برای دستگیری وی، گفت: استواریکم “سعید پویان” علی‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.