تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 19:57
148 بازدید
کد خبر : 208773

عملیات ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر صحنه آغاز شد

عملیات ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر صحنه آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جریان بازدید از پروژه نهضت مسکن ملی شهر صحنه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون عملیات خاک برداری، تسطیح و آماده سازی این واحدها آغاز شده و امیدواریم طبق وعده کارشناسان تا ۲ ماه دیگر؛ کار ساخت واحدهای مسکونی شروع شود. وی توضیح داد: پروژه ساخت نهضت

عملیات ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر صحنه آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جریان بازدید از پروژه نهضت مسکن ملی شهر صحنه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون عملیات خاک برداری، تسطیح و آماده سازی این واحدها آغاز شده و امیدواریم طبق وعده کارشناسان تا ۲ ماه دیگر؛ کار ساخت واحدهای مسکونی شروع شود.

وی توضیح داد: پروژه ساخت نهضت ملی مسکن شهر صحنه به حجم بسیاری بالای خاک برداری نیاز دارد به همین خاطر مرحله شروع به ساخت واحدها ۲ ماه دیگر اعلام شده‌ است.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهر صحنه فعلا در هشت هکتار و ۷۳ قطعه جانمایی شده که قابلیت افزایش قطعات و واحدها نیز وجود دارد.

صحرایی در ادامه ابراز امیدواری کرد ساخت این واحدهای مسکونی به موقع برای مردم شهر صحنه آماده و تحویل داده شود.

وی همچنین از تلاش استانداری و مدیران اجرایی استان کرمانشاه در راستای کاهش طبقات واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در جاهایی که کمبود زمین نداریم تاجایی که ممکن است واحدهای مسکن ملی را در طبقات کمتر ساخت شود و به جای ساختمان های ۶ و هفت طبقه واحدهای ۲ و سه طبقه بسازیم.

استاندار کرمانشاه مزیت این طرح و ایده را علاوه بر ایجاد آرامش روحی و روانی برای خانوارها، افزایش ارزش افزوده واحدها برای ساکنان آن و کاهش قیمت تمام شده واحدها عنوان کرد و همچنین این موضوع باعث می شود سهم آورده متقاضیان نیز کاهش یابد

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه هم در حاشیه این بازدید  با اشاره به ثبت نام پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه گفت: از این تعداد تاکنون دو هزار نفر واحد شرایط شناخته شده و ثبت نام آنها نهایی شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۰۰ نفر سهم آورده پرداخت کرده و ۹۰۰ نفر دیگر که آماده ساخت پروژه برای آنها بودیم، انصراف دادند.

وی تصریح کرد: ساخت این ۱۰۰ واحد هم اکنون با ۳۵ درصد پیشرفت همراه است.

خدادادی گفت: در حال حاضر هزار متقاضی باقی مانده داریم که به تدریج با توجه به پرداخت سهم آورده ساخت واحدها برای آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.