تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:44
144 بازدید
کد خبر : 208669

مسئولان برای اشتغال و معیشت مردم بیشتر تلاش کنند

مسئولان برای اشتغال و معیشت مردم بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز عید فطر که صبح امروز در میدان سرداران برگزار شد، گفت: در طول ماه رمضان عبادت، وحدت و همدلی و کرامت انسانی را مورد توجه داشتیم و امروز نشاط جدیدی را برای خود پیدا می‌کنیم و این ویژگی‌ها باید در طول

مسئولان برای اشتغال و معیشت مردم بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز عید فطر که صبح امروز در میدان سرداران برگزار شد، گفت: در طول ماه رمضان عبادت، وحدت و همدلی و کرامت انسانی را مورد توجه داشتیم و امروز نشاط جدیدی را برای خود پیدا می‌کنیم و این ویژگی‌ها باید در طول سال هم حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: امروز ارکان رژیم صهیونیستی با بحران مواجه شده و شاهد مهاجرت معکوس آن‌ها از سرزمین اشغالی هستیم که نوید بخش تحولات جهانی است.

وی ادامه داد: همچنین درحال حاضر تحولات جهانی، زلار زدایی و سراشیبی و افول استکبار جهانی در سطح بین المللی رو شاهد هستیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شاهد این هستیم که مردم و جوانان به معنویت گرایش پیدا کرده‌اند که حضورشان در مراسم‌های مختلف ازجمله اعتکاف نشان دهنده این موضوع است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.