تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 12:21
124 بازدید
کد خبر : 208858

نقطه مقابل: بهبود فروش گوشی های هوشمند چین در سه ماهه سوم آغاز شد و هواوی بیشترین سود را کسب کرد

نقطه مقابل: بهبود فروش گوشی های هوشمند چین در سه ماهه سوم آغاز شد و هواوی بیشترین سود را کسب کرد

به گزارش تایپیک نیوز و به نقل از گسمارنا تحقیقات Counterpoint نشان داد که بازار گوشی‌های هوشمند در چین ممکن است به کف رسیده باشد و در مسیر بهبود باشد. در طول دوره سه ماهه سوم، فروش تنها ۳ درصد به صورت سالانه کاهش یافت که همراه با افزایش متوالی سیگنال‌های بهبود قوی هستند. هوآوی

Counterpoint: Huawei gains ground in China during Q3, market gets closer to recovery

به گزارش تایپیک نیوز و به نقل از گسمارنا تحقیقات Counterpoint نشان داد که بازار گوشی‌های هوشمند در چین ممکن است به کف رسیده باشد و در مسیر بهبود باشد. در طول دوره سه ماهه سوم، فروش تنها ۳ درصد به صورت سالانه کاهش یافت که همراه با افزایش متوالی سیگنال‌های بهبود قوی هستند. هوآوی با افزایش ۳۷ درصدی فروش خود، بیشترین سود را کسب کرد.

هنوز هم در دوره جولای تا سپتامبر، آنر با فروش موفق سری X50 و ۹۰ به بالای جدول صعود کرد و از vivo و Oppo پیشی گرفت.

نقطه مقابل: هواوی در سه ماهه سوم در چین جایگاه خود را به دست می‌آورد، بازار به بهبود نزدیک‌تر می‌شود
هوآوی سهم بازار و فروش کلی خود را به لطف گوشی های میت ۶۰ با چیپست Kirin افزایش داد. ایوان لام، تحلیلگر ارشد، گفت که این سریال سر و صدای زیادی به پا کرد و این شرکت در حال سرمایه گذاری در کانال های آفلاین و آنلاین برای توزیع است تا بتواند تقاضا را تامین کند.

شیائومی همچنین موفق شد فروش خود را ۵ درصد افزایش دهد و جایگاه پنجم خود را در چین حفظ کند. قیمت‌های تبلیغاتی سری‌های Redmi K و Note فروش بالایی را به همراه داشت و شرکت تمرکز خود را بر ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تر به خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان داشت تا هرگونه فشار نزولی احتمالی را جبران کند. آلیسیا گونگ، تحلیلگر تحقیقاتی، گفت که این استراتژی “اثبات شده است که موثر است”.

نقطه مقابل: هواوی در سه ماهه سوم در چین جایگاه خود را به دست می‌آورد، بازار به بهبود نزدیک‌تر می‌شود
کاهش سهم اپل در بازار به دلیل کاهش قیمت‌ها در اوایل سال بود که مردم را وادار کرد به جای منتظر ماندن برای آیفون ۱۵ جدید، به سراغ دستگاه آیفون ۱۴ بروند. Oppo و vivo تحت تأثیر هزینه‌های ضعیف در سطح ۲ و شهرهای پایین‌تر قرار گرفتند. آنها همچنین به اندازه آنر و شیائومی تهاجمی نبودند.

در طول سه ماهه سوم ۲۰۲۳، پرفروش‌ترین دستگاه تاشو Oppo Find N2 Flip بود، در حالی که Honor Magic V2 با لولای عمودی در بالای همه تاشوها قرار داشت. همه شرکت ها انتظار دارند سال تقویمی را با فروش قوی به پایان برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.