تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:44
154 بازدید
کد خبر : 208671

هزینه ۳۹۰ میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای بخش بشاریات قزوین

هزینه ۳۹۰ میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای بخش بشاریات قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدمحسن موسوی‌پور با اعلام این خبر گفت: ۲۳ پروژه عمرانی از محل اعتبارات دهیاری ها و ۲۰ پروژه نیز با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای بخش بشاریات اجرایی شده است. بخشدار بشاریات افزود: اجرای ۶۰ هزار متر مربع زیرسازی و اجرای آسفالت در ۲۴ روستا به همراه

هزینه ۳۹۰ میلیارد ریالی برای آبادانی روستاهای بخش بشاریات قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدمحسن موسوی‌پور با اعلام این خبر گفت: ۲۳ پروژه عمرانی از محل اعتبارات دهیاری ها و ۲۰ پروژه نیز با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای بخش بشاریات اجرایی شده است.

بخشدار بشاریات افزود: اجرای ۶۰ هزار متر مربع زیرسازی و اجرای آسفالت در ۲۴ روستا به همراه عملیات اجرایی پنج هزار متر جدول گذاری از جمله پروژه های عمرانی بوده است.

موسوی‌پور افزود: طی سال گذشته و در ۹ مرحله رزمایش کمک های مومنانه، چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش بشاریات توزیع شده و در سال جدید نیز پیگیر جذب اعتبارات برای ساخت مسکن محرومان و بهسازی راه های روستایی منطقه خواهیم بود.

وی یادآور شد: در سال گذشته همچنین چهار پروژه عمرانی شامل ساخت یک باب مدرسه با پنج میلیارد ریال اعتبار توسط خیران مدرسه ساز در روستای “حسین آباد رضی”و اجرای عملیات روکش آسفالت راه های ارتباطی روستاهای زعفران، رضی آباد و هزارجلفا مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخشدار بشاریات در خصوص مشکلات این بخش، تصریح کرد: احداث شانه خاکی جاده خاکعلی به کارخانه قند، روکش آسفالت راه های روستایی جاده ابراهیم آباد – بافنده – زرگر و قشلاق – خاکعلی و همچنین کمبود ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی در مرکز بشاریات بخشی از مشکلات و کمبودهای موجود است.

بخش بشاریات از توابع شهرستان آبیک با مرکزیت شهر خاکعلی دارای ۳۰ روستای دارای سکنه، ۲ دهستان و ۲۰ هزار جمعیت در شرق استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.