تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 16:11
204 بازدید
کد خبر : 207701

وینس آپدیت چیست؟

وینس آپدیت چیست؟

  به روز رسانی Vince در فوریه ۲۰۰۹ در ایالات متحده آمریکا و چند ماه بعد در آلمان نیز اجرا شد. ظاهراً نام این تغییر الگوریتم بر اساس مهندس گوگل به نام وینس بوده است.   ارتباط عملی این به روز رسانی عمدتاً برندهای معروفی را تحت تأثیر قرار می دهد که بسیاری از کاربران

 

به روز رسانی Vince در فوریه ۲۰۰۹ در ایالات متحده آمریکا و چند ماه بعد در آلمان نیز اجرا شد. ظاهراً نام این تغییر الگوریتم بر اساس مهندس گوگل به نام وینس بوده است.

 

ارتباط عملی

این به روز رسانی عمدتاً برندهای معروفی را تحت تأثیر قرار می دهد که بسیاری از کاربران با آنها آشنا هستند. با این حال، Matt Cuts اشاره کرد که این به روز رسانی تنها یک تغییر کوچک در الگوریتم های جستجو بود. از سوی دیگر، تحلیلگران سئو از تغییرات عمیق در فهرست نتایج گوگل صحبت می کنند. زیرا بسیاری از پرس و جوهای جستجو با کلمات کلیدی پولی بسیار رقابتی اکنون نتایجی را ارائه می دهند که در آن مارک های بزرگ به عنوان مقامات یا وب سایت های قابل اعتماد بالاتر در SERP ظاهر می شوند. انتقادات زیادی از سوی صنعت سئو وجود داشت، زیرا ظاهراً وب‌سایت‌هایی که برای موتورهای جستجو بهینه نشده بودند، نسبت به وب‌سایت‌های بهینه‌شده در رتبه‌بندی SERP قرار گرفتند.

مت کاتز این موضوع را اینگونه توضیح می دهد: گوگل در دسته بندی هایی مانند برندها فکر نمی کند. در عوض، T Trust، Authority، کیفیت و PageRank عواملی هستند که نتایج جستجو را در اولویت قرار می دهند. او همچنین خاطرنشان می کند که ترکیبات دم بلند تحت تأثیر قرار نمی گیرند. فقط کلمات کلیدی عمومی، به عنوان مثال، آنهایی که بسیار عمومی هستند، اکنون SERPهای تغییر یافته را تولید می کنند. اریک اشمیت، مدیر عامل گوگل، راه اندازی به روز رسانی وینس را با این بیانیه که برندها برای مردم ارزش اساسی دارند، تاکید کرد. هر چه یک نام تجاری بیشتر شناخته شود، احتمال اینکه گوگل آن را به عنوان عاملی در ارزیابی نتایج جستجو در نظر بگیرد بیشتر است.

 

ارتباط با سئو

اولین نتیجه گیری از به روز رسانی وینس توسط مت کاتز در یک ویدیو توضیح داده شده است. باید روی ساختن برند خود کار کنید. فرصت هایی برای مشاغل کوچک به ویژه در منطقه Longtail وجود دارد. اگر به یک جایگاه خاص یا یک منطقه مورد علاقه خاص خدمات می دهید، شما وب سایت شما هستید، همچنین می توانید به عنوان یک مرجع در آن منطقه تلقی شوید. با این حال، علاوه بر استراتژی های مرسوم SEO مانند بهینه سازی درون صفحه و بهینه سازی خارج از صفحه، برندسازی نیز مورد نیاز است. یک برند باید در درازمدت توسعه و ایجاد شود.

ارزیابی نتایج جستجو با توجه به به‌روزرسانی وینس مربوط به وب‌سایت‌های قابل اعتمادی است که نه تنها محتوای باکیفیت ارائه می‌کنند، بلکه به عنوان مرجعی در اینترنت تلقی می‌شوند و بر این اساس اغلب به دلیل ترافیک، نمایش‌های صفحه و مدت اقامتشان به یکدیگر پیوند داده می‌شوند. این با محتوای واقعی صفحات وب شروع می شود، اما همچنین شامل الگوریتم PageRank می شود که هنوز برای گوگل برای ایجاد ایندکس ها مهم است.

 

علاوه بر آمار بازدیدکنندگان، لینک های ورودی یک معیار مهم هستند. وب سایتی که با موفقیت برند ایجاد می کند به طور خودکار دارای بک لینک های قابل اعتماد خواهد بود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.