تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 2:09
170 بازدید
کد خبر : 208664

پایان رفع تداخل اراضی به روستاییان قزوین اطلاع رسانی شود

پایان رفع تداخل اراضی به روستاییان قزوین اطلاع رسانی شود

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست رفع مشکلات صدور اسناد کشاورزی در روستاهای استان قزوین که امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: انجام رفع تداخل اراضی در استان قزوین و اتمام آن تا پایان سال جاری قبلا به صورت سراسری اطلاع رسانی شده است، اما لازم است که کشاورزان یک روستا نیز

پایان رفع تداخل اراضی به روستاییان قزوین اطلاع رسانی شود

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست رفع مشکلات صدور اسناد کشاورزی در روستاهای استان قزوین که امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: انجام رفع تداخل اراضی در استان قزوین و اتمام آن تا پایان سال جاری قبلا به صورت سراسری اطلاع رسانی شده است، اما لازم است که کشاورزان یک روستا نیز بدانند که کدام نقطه و منطقه رفع تداخل شده و نتیجه آن نهایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به فرآیند واگذاری زمین از منابع طبیعی به بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین منابع طبیعی و بنیاد مسکن وجود دارد و این استان در حوزه تعاملات بین دستگاهی بالاترین رتبه را در کشور کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین به همت بدنه کارشناسی مجرب در حوزه رفع تداخل اراضی همواره رتبه نخست کشور بوده و اکنون نیز تمام تلاش‌ها معطوف به اتمام پلاک‌ها تا پایان سال جاری است.

 عطایی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در دو سال گذشته صدور اسناد کشاورزی بوده که باعث می‌شود کشاورز بتواند بهتر در حوزه توسعه اقتصاد کشاورزی گام بردارد.

در ابتدای این نشست، نمایندگان روستاهای استان قزوین به خصوص شهرستان آبیک به موانع و مشکلات صدور اسناد کشاورزی در دستگاه‌ها پرداختند و مدیریکل بنیاد مسکن نیز به پرسش‌های نماینده کشاورزان پاسخ داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.