تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 10:29
367 بازدید
کد خبر : 208623

گوگل وینس و ونیز: چگونه این دو به‌روزرسانی چشم‌انداز سئو را تغییر داد

گوگل وینس و ونیز: چگونه این دو به‌روزرسانی چشم‌انداز سئو را تغییر داد

  گوگل وینس و ونیز: بسیاری از استراتژی‌ها و تکنیک‌های سئو امروزی برای رسیدگی به به‌روزرسانی‌های ایجاد شده توسط Google انجام شده‌اند. هرازگاهی، گوگل به‌روزرسانی‌ها و تغییراتی را در معیارها و الگوریتم‌های خود اعلام می‌کرد که متخصصان سئو به آن پاسخ می‌دادند. این به‌روزرسانی‌ها برای بهینه‌سازی عملکرد Google و اطمینان از اینکه کاربران بهترین اطلاعات

 

گوگل وینس و ونیز: بسیاری از استراتژی‌ها و تکنیک‌های سئو امروزی برای رسیدگی به به‌روزرسانی‌های ایجاد شده توسط Google انجام شده‌اند. هرازگاهی، گوگل به‌روزرسانی‌ها و تغییراتی را در معیارها و الگوریتم‌های خود اعلام می‌کرد که متخصصان سئو به آن پاسخ می‌دادند. این به‌روزرسانی‌ها برای بهینه‌سازی عملکرد Google و اطمینان از اینکه کاربران بهترین اطلاعات ممکن را دریافت می‌کنند، ایجاد شده‌اند.

در حالی که بیشتر این به‌روزرسانی‌ها تنها به معنای تغییرات جزئی در کمپین سئوی شما هستند، به‌روزرسانی‌های بزرگ مانند Google Vince و Google Venice، تغییرات عمده‌ای ایجاد کرده‌اند که هنوز هم می‌توان آنها را امروز احساس کرد. در اینجا آمده است که چگونه این دو به روز رسانی چشم انداز سئو را به آنچه امروز است تغییر دادند.

 

Google Venice: رفتن به محلی

قبل از آنلاین شدن این به‌روزرسانی، روشی که باید برای ردیابی فهرست‌های جستجوی محلی خود استفاده کنید، از طریق Google Places است. در حالی که این روش مفیدی برای مرور نتایج جستجوی محلی بود، مواردی وجود دارد که برخی از نتایج جستجو لیست‌های محلی را اضافه می‌کنند، علی‌رغم اینکه عبارات جستجو آن را درخواست نمی‌کنند.

 

این در سال ۲۰۱۲ با به‌روزرسانی جدید Google Venice تغییر کرد. این به نتایج جستجوی شما اجازه می‌دهد تا فهرست‌های محلی را بر اساس آدرس IP یا حتی مکان فیزیکی شما نشان دهند. این به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید نزدیک‌ترین کسب‌وکارها و موسسات را در نزدیکی مکان فعلی‌تان جستجو کنید، که هنگام سفر یا برنامه‌ریزی مکانی برای یک جلسه یا رویداد مفید است.

 

این به سئوی محلی کمک زیادی کرده است، زیرا کسب‌وکارهای محلی اکنون می‌توانند ترافیک و دید بیشتری به دست آورند، که به آنها کمک می‌کند تا با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر و معتبرتر رقابت کنند. Google Venice همچنین استفاده از Google My Business را بسیار مهم تر کرده است، زیرا مشاغل محلی می توانند SEO و SEM محلی خود را از طریق این ابزار رایگان موثر پیگیری کنند.

 

گوگل وینس: رتبه بندی برندهای بزرگ

مواقعی وجود دارد که حتی کوچکترین تغییرات می تواند پیامدهای بزرگی داشته باشد، و این می تواند در مورد سئو مشهود باشد. Google Vince یکی از این نوع به‌روزرسانی‌ها است، زیرا توانست به کسب‌وکارهای بزرگ‌تر کمک کند تا در صفحات نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنند. در حالی که ممکن است توسط گوگل به‌روزرسانی جزئی در نظر گرفته شود، اما چنان تأثیری داشته است که صنعت سئو را تحت تأثیر قرار داده است.

 

این به‌روزرسانی برای بهبود کیفیت جستجوی خود گوگل و تقویت بیشتر ارزش برندسازی در اینترنت انجام شد. این به نفع برخی از بزرگترین شرکت ها همراه با سایت های دولتی است که به نظر می رسد در مقایسه با وب سایت های کوچکتر دارای اعتبار و اطلاعات با کیفیت بیشتری هستند. علیرغم تسلط ظاهری این برندها در نتایج جستجو، این امر سایر وب سایت ها را بر آن داشت تا کیفیت خود را بهبود بخشند و محتوای قابل اعتماد و با کیفیت تولید کنند.

 

تاثیر هر دو به روز رسانی

با نگاهی به گذشته، به نظر می رسد که این دو به روز رسانی ساده تأثیر بسزایی در نحوه نمایش نتایج جستجو در گوگل داشته اند. این به کسب‌وکارها کمک کرده است تا جایگاه بیشتری در رتبه‌بندی جستجو پیدا کنند، و به ایجاد وب‌سایت‌هایی با کیفیت کلی بهتر و کنترل وب‌سایت‌های مضر و گمراه‌کننده کمک کرده است. به طور خلاصه، این به روز رسانی ها SEO را برای مشاغل بسیار رقابتی تر می کند.

 

غذای آماده کلیدی

به‌روزرسانی‌های Google به ایجاد موتور جستجوی بهتری کمک کرده است که بتواند بهترین نتایج را ارائه دهد. Google Vince و Google Venice دو به‌روزرسانی بودند که به ایجاد وب‌سایت‌های تجاری به‌عنوان صفحاتی که ارتباط و اعتبار در بالای رتبه‌بندی جستجو را دارند، کمک کردند.

 

اگر در مورد آخرین به‌روزرسانی‌های Google و به طور کلی سئو سؤال یا سؤالی دارید، در زیر نظر دهید و بیایید با هم صحبت کنیم

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.