تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 18:34
48 بازدید
کد خبر : 194012

دانلود زیرنویس فیلم The Last Picture Show 1971 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم The Last Picture Show 1971 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم The Last Picture Show 1971 آخرین نمایش تصویر یک فیلم درام آمریکایی محصول ۱۹۷۱ به کارگردانی و نویسندگی مشترک پیتر بوگدانوویچ است که برگرفته از رمان نیمه اتوبیوگرافیک ۱۹۶۶ آخرین نمایش تصویر اثر لری مک مورتری است. گروه بازیگران این فیلم شامل تیموتی باتمز، جف بریجز است. الن برستین، بن جانسون، کلوریس

دانلود زیرنویس فیلم The Last Picture Show 1971 آخرین نمایش تصویر یک فیلم درام آمریکایی محصول ۱۹۷۱ به کارگردانی و نویسندگی مشترک پیتر بوگدانوویچ است که برگرفته از رمان نیمه اتوبیوگرافیک ۱۹۶۶ آخرین نمایش تصویر اثر لری مک مورتری است. گروه بازیگران این فیلم شامل تیموتی باتمز، جف بریجز است. الن برستین، بن جانسون، کلوریس لیچمن و سیبیل شپرد. داستان این فیلم در شهری کوچک در شمال تگزاس از نوامبر ۱۹۵۱ تا اکتبر ۱۹۵۲ روایت می‌شود و داستان دو دانش‌آموز دبیرستانی و دوستان دیرینه، سانی کرافورد (بوتمز) است. و دوان جکسون (پل ها).

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/the-last-picture-show-1971/

The Last Picture Show movie review (1971) | Roger Ebert

The Last Picture Show در ۲۲ اکتبر ۱۹۷۱ توسط کلمبیا پیکچرز اکران شد. این یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و با بودجه ۱.۳ میلیون دلاری ۲۹ میلیون دلار فروخت و نامزد هشت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. ، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای جانسون و بریجز و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای برستین و لیچمن با برنده شدن جانسون و لیچمن.

The Last Picture Show (1971) - IMDb

در سال ۱۹۹۸، کتابخانه کنگره این فیلم را برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده به دلیل اهمیت فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی انتخاب کرد.

The Last Picture Show (1971) directed by Peter Bogdanovich • Reviews, film  + cast • Letterboxd

در سال ۱۹۵۱، سانی کرافورد و دوان جکسون سالمندان دبیرستان و دوستان در آنارن کوچک، یک شهر نفتی رو به زوال در شمال تگزاس هستند. دوان با جیسی فارو، ثروتمندترین و زیباترین دختر شهر قرار می گیرد. سانی از دوست دخترش شارلین داگز جدا می شود.

در زمان کریسمس، سانی با روث پوپر، همسر میانسال افسرده مربی دبیرستانش رابطه عاشقانه ای را آغاز می کند. در یک رقص کریسمس، لستر مارلو، جیسی را به یک مهمانی لاغر در خانه بابی شین، یک ثروتمند دعوت می کند. مرد جوانی که به نظر می رسد شانس بهتری نسبت به Duane دارد.

گروهی از پسران دوست جوان و ناتوان ذهنی خود، بیلی، را نزد یک فاحشه می برند تا باکرگی خود را از دست بدهد، اما او با انزال زودرس بیلی به صورت او ضربه می زند. وقتی دوئن و سانی بیلی را به خانه بازگردانند، تاجر محلی سام به آنها می گوید که آنها حتی نمی توانند از یک دوست مراقبت کنند، او آنها را از سالن استخر، سالن سینما و کافه ای که مالک آن است منع می کند. ، به سانی می گوید که می داند که دوان با گروه بوده است اما قبول می کند که به سام نگوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.