تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 12:15
53 بازدید
کد خبر : 194922

دانلود زیرنویس انیمیشن Fireheart 2022 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس انیمیشن Fireheart 2022 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس انیمیشن Fireheart 2022 جورجیا نولان از کودکی تنها یک آرزو داشته است: آتش نشان شدن، درست مانند پدرش. متأسفانه، در شهر نیویورک در سال ۱۹۳۰، زنان اجازه ندارند آتش نشان باشند. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/fireheart-2022/ زیرنویس انیمیشن Fireheart 2022 اما، زمانی که آتش نشانان شهر در مجموعه ای از

دانلود زیرنویس انیمیشن Fireheart 2022 جورجیا نولان از کودکی تنها یک آرزو داشته است: آتش نشان شدن، درست مانند پدرش. متأسفانه، در شهر نیویورک در سال ۱۹۳۰، زنان اجازه ندارند آتش نشان باشند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/fireheart-2022/

FIREHEART Trailer (2022) - YouTube

زیرنویس انیمیشن Fireheart 2022 اما، زمانی که آتش نشانان شهر در مجموعه ای از آتش سوزی های مرموز در تئاترهای برادوی ناپدید می شوند، جورجیا یک فرصت طلایی را می بیند. او خود را به عنوان “جو”، یک مرد جوان بی دست و پا، در می آورد و به تیم آتش نشانان بداهه ای می پیوندد که مسئول توقف آتش افروز هستند.

Fireheart (2022) - IMDb

زیرنویس Fireheart 2022 جورجیا باید هویت جعلی خود را به هر قیمتی حفظ کند، به خصوص که پدرش مسئول این تحقیقات پرخطر خواهد بود. FIREHEART با بازی اولیویا کوک، کنت برانا و ویلیام شاتنر یک کمدی صمیمانه درباره کار تیمی، خانواده و داشتن شجاعت برای دنبال کردن رویاهایتان است.

Fireheart in 2022 | Kenneth branagh, Movie info, Cinema

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.